سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع دوازدهمین انتخاب؛ تغییر به نفع مردم

استاد حسن عباسی در جمع مردم ملایر – ۲۰ اردیبهشت ۹۶ – با اشاره به اینکه باید زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) را مهیا کرد و این موضوع با دینداری حاصل می‌شود، اظهار کرد: عامل اساسی تداوم انقلاب اسلامی به عنوان یکی از حکومت‌های دینی، توجه خاص حضرت مهدی(عج) نسبت به این حکومت و وجود رهبری فرزانه در رأس آن است.

وی با اشاره به تحمل سختی‌ها و مشکلات بسیار از سوی مردم ایران در مواجهه با دشمنان، گفت: ملت بزرگ ایران لحظه‌ای از آرمان‌ها و اهداف انقلابی و اسلامی خود پا پس نکشیدند و همواره مدافع نظام بودند.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: با وجود اندیشه‌های نورانی امام خمینی(ره) و مدیریت بی‌نظیر مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی نه تنها پایدار مانده که مسیر پیشرفت را نیز طی می‌کند.

وی در ادامه با گریزی به امضای سند 2030 در دولت یازدهم، به گلایه‌های رهبری نسبت به این اتفاق اشاره کرد و گفت: ایشان از اجرای بی سر و صدای این سند از سوی شورای انقلاب فرهنگی گلایه کردند و فرمودند چرا این شورا چنین کاری کرده است؟

عباسی با بیان اینکه اجرا و مفاد این سند ضد دین است گفت: اینجا جمهوری اسلامی است و مفاد این سند اگر در این کشور اجرایی شود هیچ چیز از اسلام  باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه این سند بنیاد خانواده را به شدت نشانه گرفته است افزود: با اجرای این سند در بسیاری از کشورها امروز آثار مخرب آن را شاهد هستیم.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه یکی از آثار مخرب این سند ترویج ازدواج سفید در جامعه است، گفت: در حال حاضر در کشورهایی مانند کلمبیا، برزیل، فرانسه، آمریکا و… شاهد روابط آزاد زن و مرد و فرزندان نامشروع هستیم که حاصل آن اجرای این سند است.

وی با بیان اینکه حلال‌زادگی را یکی از سرمایه‌های عظیم و بزرگ اسلام دانست و گفت: امروز رهبر انقلاب از اجرای چنین سندی ناراحت هستند، سووال ما اینجاست که کسانی که این سند را پذیرفته‌اند مگر در این کشور زندگی نمی‌کنند؟

عباسی با بیان اینکه اینجا جمهوری اسلامی است و چنین سندهایی در آن جایی ندارد، گفت: ما با دولتمردانی که شهوت معاهدات بین‌المللی دارند مشکل داریم.

 وی با اشاره به اعتراض مردم در یکی از شهرها به رئیس جمهور تا جایی که ماشین او را با سنگ زدند، گفت: چرا باید مردم چنین کاری کنند؟ به خاطر این است که مشکل دارند و به مشکلاتشان رسیدگی نمی شود، آیا باید این وضعیت در کشور ما حاکم باشد؟

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: در یکی از خبرگزاری‌های خارجی اعلام شد در 38 سال انقلاب اسلامی این نخستین بار بوده که مردم با رئیس جمهور کشورشان چنین برخوردی می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) گفت: چرا ایشان در خصوص برخی مسائل از جمله امنیت احساس نگرانی میکنند؛ ما می‌گوییم امروز دشمن امنیت این مردم را نشانه گرفته است و می‌خواهد از این طریق مردم ما را بترساند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه روحانی کارکرد خود را از دست داده است، گفت: تاکنون 54 توهین به مخالفانش داشته و الان در صحنه انتخابات کسانی را برای تبلیغات به شهرستان‌ها می‌فرستد که جزو افراطیون هستند.

وی گفت: فائزه هاشمی، تاج‌زاده، زیباکلام و بسیاری از افرادی که در فتنه 88 سابقه دارند امروز در ستاد روحانی در شهرستان‌های مختلف تبلیغ می‌کنند، روحانی امروز که دستش خالی است حرف‌هایی دیگر می‌زند.

عباسی با بیان اینکه روحانی از برجام دستش خالی مانده و مجبور است حرف‌های دیگری بزند که غیر منطقی است گفت: او در اظهار نظری غیر منطقی در جمع مردم همدان گفته اینها می‌خواهند در پیاده‌روها دیوار بکشند!!

وی با اشاره به اینکه امروز دیگر شعار اعتدال روحانی نابود شده است، تصریح کرد: الان معلوم شده که چه کسانی در کشور حرف اعتدال زده‌اند؟

عباسی در ادامه با بیان اینکه برجام اثرات سوء خود را در کشور گذاشت و بسیاری از ظرفیت‌های کشور را خنثی کرد، اظهار کرد: مردم ما باید دقت کنند که بسیاری از توطئه‌ها با هدف دودستگی در بین کشور ایجاد می‌شود، در این برهه جوانان انقلابی باید مراقب توطئه‌های دشمن باشند تا مشکلات را به نیروهای انقلابی نسبت ندهند.

وی در ادامه با بیان اینکه این ساز و کاری که چرا دولت اعتبار خود را در داخل و خارج از دست داده است این است که در قسط و عدالت مشکل داریم، تصریح کرد: در کشور ما عدم تعهد قسط وجود دارد و سهم همه را نمی‌دهند، چرا باید یک نفر 700 میلیارد تومان ثروت داشته باشد؟، مردم ما با نظام مشکلی ندارند اگر به ماشین رئیس جمهور سنگ زده می‌شود به خاطر نبود قسط و عدالت در دولت است.

رئیس اندیشکده یقین گفت: مدیری که میلیاردها تومان حقوق می‌گیرد و ثروت‌اندوزی می‌کند چه طور به این ثروت دست پیدا کرده است و در خانه آنچنانی زندگی می‌کند؟ چنین فردی باید هم مسکن مهر را مزخرف بداند!

وی با بیان اینکه این دولت 3 هزار مدیر دولت قبل را با بی‌انصافی زیر سووال می‌برد و ناجوانمردانه می‌گوید کاری نکردند، گفت: در پاسخ به آنها می‌گوییم چرا کاری نکردند؟ آیا شما کار کردید!؟

عباسی تصریح کرد: امروز ما با ویژه‌خواری‌ها مشکل داریم، امروز ما با کسانی که قاچاق در خانه خود دارند مشکل داریم واقعا این موارد زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم ما دولتی می‌خواهند که با آنها روراست و صادق باشند گفت: دولت باید قائل به قسط و عدالت در بین مردم باشد باید رئیس جمهور اعتدال و میانه‌روی را در اخلاق، رفتار و گفتارش رعایت کند. ما به دولتی نیاز داریم که مدیرانی را به کار نگیرد که ثروت‌هایشان 700 میلیارد تومان باشد دولتی می‌خواهیم که پاکدست باشد، امانتدار مردم باشد. ما دولتی می‌خواهیم که نگوید چرا شهرهای زیرزمینی موشکی را به دنیا نشان می‌دهید و روی موشک‌هایتان می‌نویسید که «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود»، ما می‌گوییم این حرف امام بود که اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود، ما دولتی می‌خواهیم که به این مصادیق و حرف امام افتخار کند. ما دولتی می‌خواهیم که دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد و مسیرش در مسیر ولایت و رهبری باشد.

 وی همچنین با بیان اینکه مسؤولان در قبال همه مردم مسئولند گفت: شما در قبال مسائل دنیوی و حتی اخروی مردم مسؤولید چرا برخی مسئولان می‌گویند بهشت و جهنم مردم به ما ربطی ندارد؟

رئیس اندیشکده یقین اضافه کرد: ما می‌گوییم چرا ربط ندارد! چقدر مراجع تقلید ما در مورد ربا و سیستم ربوی بانک‌ها تاکید دارند چقدر روی این مسئله فریاد بزنند؟ مگر نه اینکه ربا خود باعث از بین رفتن برکت در زندگی مردم می‌شود؟ چرا امروز در بسیاری از زندگی‌های مردم برکت وجود ندارد این مسائل را چه کسی به وجود می‌آورد، اینها باید درست شوند.

وی خاطرنشان کرد: حکومت ما حکومت دینی است و در حکومت دینی باید طبق مسائل اسلام عمل کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.