سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع ولایت مطلقه فقیه، عامل ثبات انقلاب و روشنگر فتنه ها

استاد حسن عباسی دوشنبه شب – ۱۰ دی ۹۷ – در مراسم گرامیداشت دهه‌ی بصیرت و روز 9 دی که در مسجد مسلم‌بن‌عقیل(ع) برگزار شد، اظهار کرد: مردم ایران با داشتن بصیرت، 40 سال در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمن ایستادند ولی از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند. مردم ایران الگوی بصیرت در جهان و تاریخ اسلام هستند و به فرموده امام خمینی(ره) چنین مردمانی در هیچ دوره از امامان و پیامبران نبوده که این مطلب بیانگر با وفا و معتقد بودن آنها به ارزش‌های اسلام است.

رئیس اندیشکده یقین بیان کرد: دشمن در سال 88 از آشوب در سطح خیابان که برخی از جوانان فریب خورده بودند، برای خدشه‌دار کردن انقلاب اسلامی استفاده کرد تا بتواند این انقلاب را نابود کند.

عباسی اضافه کرد: سران استکبار جهانی اکنون نیز ادعا کردند که ایران جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی را نخواهند دید و ایران متلاشی و سقوط خواهد کرد. دشمنان از تهدید کردن ایران در بهار، تابستان و پاییز داغ به نتیجه‌ای نرسیده و امروز در زمستان منتظر اتفاقاتی‌ست که موفق نخواهد بود زیرا نظام ما مستحکم‌تر از حرف‌های پوچ  آنها است.

رئیس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: دشمنان، سعی دارند تا ایران را با تفرقه‌افکنی درونی، تحریم‌ها و محاصره اقتصادی نابود کنند ولی به امید خدا این دوران سخت خواهد گذشت و پیروزی از آن ماست.

وی اظهار کرد: امروز برخی از مسوولان به جای اتخاذ راهکار برای رفع مشکلات می‌گویند برویم از خارج مدیر بیاوریم تا برطرف کنند. مسوولی که چنین حرفی می‌زند هیچ چیزی از نهضت انبیاء و اولیا نفهمیده و درک نکرده و به غلط بر کرسی مسوولیت تکیه زده است.

درآمد کی‌روش ساعتی 5 میلیون تومان، کارگر ایرانی ماهی یک میلیون تومان

رئیس اندیشکده یقین ابراز کرد: در شرایط امروز که اگر یک جوان با دوندگی کار پیدا کند با حقوق کارگری یک میلیون تومان دریافت می‌کند که با کسری ارزش افزوده‌ها و غیره 800 هزار تومان برایش می‌ماند.

عباسی ادامه داد: در شرایط یاد شده مسوولان به آقای کی‌روش مربی فوتبال  ساعتی 5 میلیون تومان می‌دهند تا توپ زدن را یاد دهد.

وی یادآور شد: اکثر بازیکنان فوتبال کارخانه‌ها، ماشین‌ها و خانه‌های گران قیمت دارند و حتی در خارج کشور ملک دارند و اگر هزاران بار کشور ما تحریم شود به وضعیت مالی آنها تاثیری نخواهد گذاشت.

رئیس اندیشکده یقین بیان کرد: در این شرایط واقعا صلاح است که ما به کی‌روش ساعتی 5 میلیون تومان بدهیم تا یک فرد خارجی الگوی جوانان ایرانی شود در حالی که سیره‌ی آنها با شهدا باشد؟

عباسی ابراز کرد: مشکل ما فوتبال نیست دغدغه اینجاست که در این رشته ورزشی بدعت می‌شود، مدیر لایق سیاسی که باید بگوید ما می‌توانیم، بیان می‌کند باید از بیرون برای مدیریت فوتبال مربی یا مسوول برای اداره کشور بیاوریم.

وی بیان کرد: برخی‌ها می‌گویند، انقلاب، اسلام و دین را بی‌خیال شویم زیرا شکست خوردیم و باید برویم با آمریکا مذاکره گفتیم تا مشکلات برطرف شود.

رئیس اندیشکده یقین یادآور شد: آمریکا اعلام کرده بود، ایران بدون هیچ قید و شرطی در برابر ما زانو خواهد زد و هر آنچه را ما گفتیم عمل می‌کند ولی این آرزو محقق نخواهد شد.

عباسی با بیان اینکه خداوند فرموده از قوانین کفار اطاعت نکنید، بیان کرد: امروز پیروی کردن از قانون آمریکا و غرب که عین کفر است درست نیست و نباید چنین کاری انجام داد.

وی بیان کرد: مسوولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند برود کنار، چرا بر کرسی مسوولیت نشسته است ولی آنها به قدری متکبر هستند که از مردم عذرخواهی نمی‌کنند زیرا معتقدند با چنین کاری منتقدان انتقاد خواهند کرد.

ایران پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی می‌سازد

رئیس اندیشکده یقین ابراز کرد: ایران در وزارت دفاع پیشرفته‌ترین و پیچیده‌ترین تجهیزات نظامی را می‌سازد ولی چرا هنوز ساخت پراید و پژو را اصلاح نکرده زیرا منفعت این موضوع بر جیب عده‌ای می‌رود.

عباسی اظهار کرد: اگر رفع مشکلات بیکاری و ساخت خودرو و موبایل در دست نیروهای انقلابی بود تا حالا رفع شده بود ولی بر عهده افرادی است که نمی‌خواهند چنین اتفاقی بیفتد.

وی بیان کرد: مسوولان برای مردم لایق ایران هر چقدر دوندگی کنند کم است و باید پاسخگوی این ملت باشند و در رفع مشکلات آنها تلاش نمایند.

اقتصاد اروپا و غرب شکست خورده است

رئیس اندیشکده یقین ابراز کرد: علم آمریکایی‌ها در علوم انسانی به درد ما نمی‌خورد و علم اقتصادش هم سقوط کرده و شکست خورده است. اقتصاد شکست خورده اروپا و غرب که غلط است چرا باید ایران دوباره برود این اقتصاد را پیاده و عملیاتی کند. بشر امروز هیچ چاره‌ای ندارد که به سمت دین بیاید تا بتواند مشکلات موجود را برطرف کند.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.