سخنرانی استاد حسن عباسی در دومین سالگرد شهید مدافع حرم فرامرز رضازاده

استاد حسن عباسی، روز جمعه – ۱ دی ۹۶ – در دومین سالگرد شهید مدافع حرم فرامرز رضازاده در باغملک خوزستان، اظهار کرد: باور نمی‌کردم 33 سال بعد از اینکه در تیپ 115 امام حسن مجتبی (ع) در محضر انسان‌های رشیدی از خوزستان بودم بازهم رزمندگان این تیپ نه در سرزمین ایران بلکه هزاران کیلومتر دورتر و در مصاف با جبهه کفر حماسه بیافرینند.

وی افزود: جوانان بدانند انسان‌های بزرگی از این منطقه 33 سال قبل به رشادت در عرصه دفاع مقدس و امروز به شجاعت در عرصه آل الله شهره هستند.

رئیس اندیشکده یقین گفت: در آستانه چهلمین جشن پیروزی انقلاب هستیم مردم بدانند که در تاریخ دین‌گرایان هیچ پیامبری را پیدا نمی‌کنند که 40 سال حکومت دینی برای مردمش فراهم کرده باشد چون مردمی مثل شماها نداشتند حضور شهدای مدافع حرم در جنگ با داعش و گروه‌های تکفیری نشان داد که شهدای ما تنها شهدای ملی نیستند بلکه شهدای بین‌الملل اسلامی هستند.

وی ادامه داد: امروز جریان روشنفکری در حال تلاش است که بگوید ما ایران‌شهر هستیم و از امت فاصله گرفته‌ایم اما کسانی که اسلام را ناکارآمد نشان می‌دهند و ضعف مدیریت موجود در نظام منابع انسانی، اقتصادی و اجتماعی را به حساب اسلام می‌گذارند، سخت در اشتباه هستند.

عباسی با اشاره به این موضوع که آنچه شهدای مدافع حرم را پروراند مکتب اهل‌بیت (ع) و قرآن است و چیزی جز اسلام کارآمد نیست، گفت: آیا این اسلام کارآمد نمی‌تواند مشکل جامعه امروز را حل کند، این اسلام نیست که ناکارآمد است بلکه ما ناتوانیم. کارآمدی اسلام، انسان‌سازی است.

وی بیان کرد: کارآمدی اسلام پرورش شهید است. چرا انقلاب اسلامی موفق بوده؟ چون هنوز می‌تواند انسان‌هایی امثال شهدا را تربیت کند. مادامی‌که انقلاب اسلامی می‌تواند انسان‌هایی بپروراند که این‌گونه برای رسیدن به خدا تلاش می‌کنند موفق خواهد بود.

رئیس اندیشکده یقین با بیان این موضوع که تدبیر رهبری که فرمودند جنگ بر سر شیعه و سنی نیست بلکه بر اصل قرآن است و باید جلوی این توطئه گرفته شود، گفت: اگر در عرصه اشتغال، مدیریت، رفع فساد و تبعیض خللی در سطوح مختلف مدیریتی کشور دیده شد، ربطی به اسلام ندارد بلکه حب و بغض‌های سیاسی است که این مشکلات را ایجاد می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

یک دیدگاه

  1. لطفاحداقل صوت جلسات روقرار بدین!!؟؟؟