سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع توهم نفوذ، نفوذ توهم

استاد حسن عباسی عصر روز دوشنبه ـ 23 آذر 94 ـ در نشست «توهم نفوذ، نفوذ توهم» در ایلام اظهار داشت: افرادی تلاش کردند هرطور شده کشور را پای میز مذاکره بکشانند و اکنون دعا می‌کنند که موضوع به نحوی خاتمه یابد، چون 4 روز دیگر مسئله PMD خاتمه یافته و در دی‌ماه نیز تحریم‌ها باید برداشته شود ولی اکنون همه کارشناسان اقتصادی دولت و طرفداران دولت رسما اعلام می‌کنند برجام ذره‌ای در گشایش اقتصادی مملکت تاثیری ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: دلار که بالای سه هزار تومان رفت، نفت هم بشکه‌ای 35 دلار شد و 3 میلیون نفر هم یارانه‌شان قطع شد، قیمت بنزین و بلیط هواپیما و … آزاد و گران شده است، حالا معلوم نیست این 100 روز گشایش اقتصادی کشور کی محقق می‌شود.

عباسی تصریح کرد: 2 سال گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد و قول می‌دهم 2 سال بعد هم اتفاقی نخواهد افتاد اما سال بعد همین زمان اگر تحریم‌ها هم برداشته شود در زندگی و معیشت مردم تاثیری نخواهد داشت.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: روز اول شروع فعالیت برای برداشتن تحریم‌ها مرکز تحت مدیریت ما اعلام کرد که با برداشتن تمام تحریم‌ها تنها 5 درصد تاثیر و گشایش اقتصادی خواهد داشت اما اکنون اعلام می‌کنم آن 5 درصد هم محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: پس باید نگران بود که نکند نفوذی صورت گرفته است و کسانی مشکلاتی دارند و اگر مشکلی وجود ندارد چرا آن را بازگو نمی‌کنند.

ایشان خطاب به مسئولان دولتی گفت: 500 نفر حاجی در منا جان خود را از دست دادند، عربستانی‌ها حتی جواب تلفن شما را هم نمی‌دادند، دیپلمات عربستانی در شمال تهران در حالت مستی رانندگی کرده و چند نفر را بر اثر تصادف رانندگی از بین می‌برد اما به راحتی آن کارمند از کشور خارج شده و هیچ صدایی از کسی در نمی‌آید.

عباسی تصریح کرد: دولت فخیمه این کارمند سفارت عربستان را که در داخل خاک کشورمان خانواده‌ای را عزادار کرد بدون سر و صدا از کشور خارج می‌کند و به او اجازه خروج می‌دهد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: امام خمینی(ره) در دوران پهلوی اعلام کرد که کاپیتولاسیون باید برداشته شود اما پس از سال‌ها کاپیتولاسیون عربستانی در کشور ایجاد شده است و این نشانه نفوذ است.

وی ادامه داد: دولتی‌ها بی‌سر و صدا دیپلمات و کارمند سفارت عربستان که در داخل کشور چند ایرانی را کشت فراری می‌دهند. به دو نوجوان ایرانی در عربستان تجاوز می‌شود اما صدای دولت در نیامد، 500 زائر و حاجی ایرانی در منا ذبح شدند باز صدای دولتی‌ها در نیامد.

ایشان اضافه کرد: دولت ترکیه هر جنایتی که دوست دارد را انجام می‌دهد و زمانی که رئیس جمهور دیکتاتور و منفور و پلید ترکیه وارد کشور ایران می‌شود برای اولین بار در تشریفات یک مقام خارجی سواره نظام با اسب به کاخ سعدآباد آوردند. چرا هیچگاه علیه ترکیه موضعی گرفته نشده است.

عباسی تصریح کرد: پشت این ادعای عزت‌مداری در سیاست خارجی نفوذ است ، 15 سال پیش در مورد برخی‌ها از کلمه نفوذی استفاده می‌کردیم می‌گفتند غیر ممکن است اما از همه آنانی که در 15 الی 20 سال پیش اسم بردم اکنون در بی‌بی‌سی فارسی و … کراوات زده و یا کشف حجاب کرده علیه نظام سخن می‌رانند و این در حالی بود که در گذشته در داخل کشور با ریش گذاشتن و تسبیح به دست گرفتن دیده می‌شدند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: امروز هم تعجب نکنید که به برخی نفوذی می‌گوییم و یقین دارم  10 سال بعد به حرف‌های من بر می‌گردید که در چنین روزی چه مطالبی را دقیق و درست اعلام کردم.

وی ادامه داد: ذلت و نفوذی که در سیاست خارجی کشور نسبت به عربستان و ترکیه وجود دارد قابل کتمان نیست. هر روز در کف جامعه این مطالب را روشن می‌‌کنم که مواضع شما با مواضع مقام معظم رهبری در تعارض جدی است.

منبع: خبرگزاری فارس

 

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

2 دیدگاه

  1. سلام … فایل سخنرانی ها را برای دانلود نمیگذارید ؟

  2. سلام علیکم برادرها حداقل فایل صوتی یا تصویری این یکی سخنرانی را قرار دهید