بانک های ربوی

بانک های ربوی
بانک های ربوی

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

4 دیدگاه

  1. سید میثم تمار

    با عرض سلام خدمت دست اندر کاران این سایت و بخصوص آقای دکتر
    بنده میخواستم در مورد ربا در مذهب تشیع و ربا در مذهب تسنن از شما بپرسم، و یا اینکه امروز میتوانیم بگوئیم رباز از نظر اسلام.
    چون این ها با هم فرق زیادی دارند.
    بااحترام
    میثم از کابل

  2. «فان لم تفعلوا فاذنوا بحرب من الله و رسوله و ان تبتم فلکم رؤس اموالکم لاتظلمون و لاتظلمون» (32)
    «اگر دست از رباخواری نکشید، بدانید که با خدا و رسول او به جنگ برخاسته اید و اگر توبه کنید، اصل سرمایه از آن شماست. در این صورت نه ستم کرده اید و نه ستم شده اید.»
    امام صادق ع: یک درهم ربا نزد خداوند از هفتاد بار زنا کردن با محارم در کعبه سنگین‌‌تر است.
    فرض کنیم خبر میرسد در فلان جا مکانی هست که گروهی از مردم هرروز در آن مکان به زنا می پردازند و گروه دیگر به جنگ با خدا و رسولش میروند ….خب در اینصورت مردم از رهبر حکومت اسلامی بعنوان ملجا و پناه مردم انتظار دارند ایشان علی وار ورود کند و شدیدترین برخورد را با متولیان آن مکان صورت دهد و همچون علی، ذولفقار از نیام برکشد و بدون کوچکترین مصلحت اندیشی تا پای جان و حتی شهادت انتظارات امت را پاسخ دهد…لذا پرسش من از آقای دکتر عباسی این است حال که بانکها ربای سازمان یافته (=زنای سازمان یافته) و جنگ با خدا را همه روزه آشکارا رقم میزنند و امت بی پناه و درمانده را به گمراهی میکشانند وظیفه محافظت از امت به عهده چه کسی است؟!

    • پاسخ این مضمون رو قبلا آقای دکتر پاسخ دادن یه سرچ کنی پیدا میکنی …. (خلاصه : مبارزه با بانک در چهار لایه درحال اجرا میباشد)