تکذیب خبر خودداری استاد عباسی از عدم تودیع وثیقه

در پی انتشار خبری مبنی بر خودداری استاد عباسی از عدم تودیع وثیقه در دادسرای نظامی، به اطلاع می‌رساند که در ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (لحظات پایانی ساعت اداری) تهیه‌ی وثیقه‌ی سنگین مالی یا سند ملکی که باید مراحل ارزیابی و کارشناسی ثبتی را بگذراند، امکان تودیع وجود نداشت. از این‌رو این خبر تکذیب می‌شود.

منبع: اندیشکده یقین

درباره حسین

7 دیدگاه

  1. نیروهای مسلح یادشان نرود نامه ی مهرمانه ی 4 وزیر که یکی شان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح بود به رییس جمهور نوشتند که از بهمن92تااذر94بمدت 20 ماه اموال به سرمایه گذاشته نیروهای این 4 وزارتخانه پرید را استاد عباسی روشنگری کرد.قابل توجه شاکیان

    • برادر محرمانه نه مهرمانه..یخورده تو کلاس درس استاد حواستون و جمع کنید..مخصوصا کلاس دکترین املا

  2. کوروش مسلمان

    متاسفاته این تیتر را صراط المتحجرین گذاشته بود دشمنی تا کجا برای چه هدفی من واقعا متاسف هم که بعضی ها برای طمع شخصی(صراط المتحجرین ) این گونه عمل میکنند با مطالعه بر تاریخ خوارج نزدیکترین گروه به تفکر خوارج را می شود به این متحجرین نسبت داد چرا که وقتی سرخورده شدن از جانب دکتر عباسی و نتونستن به هدفهایی دنیایی خود برسن رفتن سراغ ترور شخصیت همواره این را همه میدونن چاه کن خودش ته چاه

  3. اگه به این سرعتی که دکتر بازداشت شد ، م.ه حسین .ف و بقیه غارتگران بیت المال را بازداشت میکردند ایران گلستان میشد.راستی اگه دادستان نظامی جاشو با وزیر ارشاد عوض کنه مطبوعات هم پاکیزه تر می نویسند نه !!!!

  4. سلام
    بدینوسیله تشکر فراوان ما را بپذیرید
    شهر بدون پاسبان، برای دیگران امن تر است. مثل دروازهایی که در نداره..
    آسوده باشید که دشمن دانا بلندت میکن، بر زمین ات میزند نادان دوست. اینو سکوت رسانه های اونطرفی داره میرسانه.
    کوروش آسوده بخواب

  5. سلام.
    خواهش میکنم اول وقت امروز با وثیقه گذاشتن استاد را از زندان بیرون بیاورید.من خودم حاضرم سند ملکم را بیاورم.زندان جای خلافکاران کشور است نه دلسوزان جمهوری اسلامی!
    ما طاقت نداریم استادمون حتی یک شب هم در زندان باشن آن هم به خاطر دلیلی مسخره!!!فیلم 6 سال پیش ایشان!!!واقعا الان باید ارتش شکایت کند؟!!!این ماجرا خجالت فراوان دارد برای مسئولان ارتش و در تاریخ خواهد ماند!!!

    • دکتر حسن عباسی سلام:موقعی که برادرشهیدت به دست منافقین (درعمليات مرصاد)اسیرشد.درآن اوضاع خطرناک وحساس .با زبانش بامنافقین درافتاده بود.هرچنداسیربود .ولی باگفتن مرگ بر منافقین. واینکه نابودی همه منافقین نزدیک است.: باعث شدکه آن منافقین کوردل وپلید اورابا شکنجه شهید کنند.حالا شما منافق ستیزی هستیدکه همرزمان شهیدت می خواستند.:پس بمان وبا سخنانت خارچشم دشمنان باش .وسرباز امام خامنه ای.