تکذیب خبر اتهام تحریف‌شده‌ی استاد عباسی

بسم الله الرحمن الرحیم

برخی وب‌سایت‌های معلوم‌الحال جهت مقاصد نامشروع خود، عنوان اتهامی استاد عباسی را تحریف کردند. اتهام استاد بر اساس مصاحبه‌ی دادستان محترم نظامی تهران «نشر اکاذیب و فراهم کردن جو بدبینی نسبت به نیروهای مسلح» بوده، در حالی که وب‌سایت دویچه‌وله فارسی ورود به مسائل و مناقشات انتخاباتی و سیاسی را دلیل بازداشت اعلام کرده است. جالب آن‌که این سایت، ارجاع مطلب خود را به خبرگزاری ایلنا داده است. برخی سایت‌های دیگر مانند ایسکانیوز نیز با ارجاع به همان مطلب ایلنا به این مطلب دروغ ضریب داده‌اند. در این میان وب‌سایت اطلاعات روز نیز به اشاعه این مطلب پرداخته است. گفتنی است اطلاق این اتهام دروغین و تحریف‌شده به استاد توسط این وب‌سایت‌ها، به بیانات رئیس محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح اسناد داده شده است.

بدین‌وسیله اولاً اتهام ورود به مناقشات سیاسی و انتخاباتی که مورد ادعای وب‌سایت‌های فوق‌الذکر بودند تکذیب می‌شود. ثانیاً به دلیل اسناد مطلبی کذب به رئیس محترم سازمان قضایی نیروهای مسلح، انتظار پیگرد قانونی توسط ایشان می‌رود تا اقتدار این مجموعه حفظ شود. ثالثاً بدیهی است حق پیگرد قانونی و اعاده حیثیت به دلیل انتشار مطالب خلاف واقع توسط وب‌سایت‌های فوق‌الذکر برای استاد حسن عباسی محفوظ است.

منبع: اندیشکده یقین

درباره حسین

4 دیدگاه

  1. اینها به دلیل اینکه در این چهار سال روحانی هیچ غلطی نتونسته بکنه و دستشون خالیه اینطوری به دست و پا افتادند

  2. بخش فارسی خبرگزاری دویچه وله
    خبر خبرگزاری فارس مبنی بر درخواست وثیقه 50 میلیونی مربوط به بازداشت سال 88 استاد عباسی را برای بازداشت 95 جا زد!
    +عکس و سند در کانال تلگرامی سوادرسانه ای: @savad_resanei

  3. اگر دروغ نگن چه بکنن؟

  4. دوستان دارند پروژه ۲۰۲۰ آمریکا را اجرا میکنند آن از مرگ مشکوک مرحوم فرج الله سلحشور و هدف قرار گرفتن نادر طالب زاده توسط بیوتروریسم اینم از استاد حسن عباسی که بعد از ترور شخصیتی زندانیش کردند!!!! سخنرانی سردار حداد و در باره پروژه ۲۰۲۰ حتما گوش کنید هر ۱۰ سال یه برنامه دارند برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. ۷۸ – ۸۸ – ۹۸ دارن برای ۹۸ اماده میشوند