اطلاعیه اندیشکده درباره مطالبه انبوه افکار عمومی برای آزادی استاد عباسی

بسم الله الرحمن الرحیم

بدین‌وسیله به اطلاع عموم مردم و جوانان انقلابی می‌رساند:

به علت فشار بسیار زیاد افکار عمومی برای پیگیری آزادی استاد عباسی، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر می‌گردد:

بر اساس خبر پایگاه رسمی سازمان قضایی نیروهای مسلح در روز جمعه ۱۵ مرداد ۹۵ که مدعی شده بود، آمادگی تودیع وثیقه برای آزادی استاد به وجود آمده، تا حدی که حتی مکاتبه با اداره‌ی ثبت نیز انجام شده است، و بنابراین بخشی از مراحل اداری آن نیز صورت گرفته است، حال مسأله این است که:

۱- مگر طی مابقی مراحل اداری برای تودیع وثیقه چقدر طول می‌کشد که از صبح تاکنون هنوز تمام نشده است؟!

۲- اگر طی مراحل اداری این‌قدر زمان‌بر بوده، چطور آقایان انتظار داشتند که در آخرین لحظات اداری چهارشنبه طی این مراحل طولانی صورت گیرد؟!

منبع: اندیشکده یقین

درباره حسین

3 دیدگاه

  1. خدا را شکر که استاد آزاد شد و کار به جای حساس و تجمع ما جانثاران انقلاب کشیده نشد – این شگردهای بعضی از سیستمهای قضایی است که انگاری همه چیز رو با پول مقایسه می کنند -و باید وثیقه گذاشت و آنهم اگر با ب میلشان نباشد آخر وقت اداری رو علم می کنندتا طرفشان چند روزی مهمان آنها باشد و بقول خودشان درس عبرتی بگیرد این مهم وقتی بیشتر است که طرف آبرو دار و تا بحال پرونده ای و یا جرمی نداشته است – خلاصه این روش بعضی ها درسیستم قضایی است ا- اگر بگویم از دانش قضاوت هم مجرمین بیشتر از بسیار ی از این اقایان اطلاعات قضایی دارند اغراق نکرده ام – بخصوص جوانانی که با یک دوره چند ماهه فکر می کنند که واقعا حق قضاوت در باره مال و ناموس مردم را دارند – یادم میآد یه مواد فروش فرار ی در اتوبوس خارج شهری علنا با تلفش می گفت ما تا بحال خیلی راحت از چنگ اینها( سیستم قضا) خارج شدیم و… می اندازد و حالا متوجه می شم که چه راحت خلافکاران آرامش بیشتر ی دارند تا افراد حقگو .

  2. نکته جالب اینه که پنجشنبه و جمعه ادارت دولتی که تعطیله؟؟

    اینا چه جوری این کار وثیقه رو توی این روزهای جمعه انجام دادند و بیانیه صادر فرمودند؟1

  3. دستور داشتند به هر صورت بازداشت کنند نه آزاد. نگارنده از این نوع شگرد برای ساکت کردن افشاگران با ابزار قوه قضائیه!! مدارکی در اختیار دارد،
    برای گوشمالی دادن! به افشاگر روحانی، باید چند روز ی می ماند تا ساکت شود! ولی روحانی و امثال روحانی اصلا با یاران واقعی اسلام و انقلاب آشنا نیستند تا بداند این برخوردها فقط شلیک به طرف خود هست. در چند روز اکثر مردم آنچه از سوابق روحانی و دولت یازدهم نمی دانستند، فهمیدند!! برای فرماندهان ارتش نیز درس عبرتی شد تا در چنین سناریوهای از پیش تعیین شده نقش آفرینی نکنند. هرگز جبهه حق شکست نخورده و ضعیف نشده و نخواهد شد.

    تصّرف در عقل ها با عملیّات نرم دشمن درحذف نیروهای انقلابی
    http://mansurevatani.ir/index.aspx?pid=99&articleid=188302