لاریجانی درد دین ندارد + فایل صوتی

در شرایطی که اقتصاد جهان فروپاشیده و اقتصاد ربوی صدای مراجع عظام تقلید را درآورده به طوری‌که در یک سال 61 بار علیه این شرایط موضع‌گیری رسمی داشته‌اند؛ هشدار سنگین مراجع هیچ بازتابی در دو قوه مقننه و مجریه نداشته است.

علی‌_لاریجانی مجلس را در تصویب 20 دقیقه‌ای طرح مسأله‌دار برجام مدیریت کرد و به مؤلفه‌های 9گانه‌ی رهبری نیز توجهی نکرد. کار به امروز رسیده که طرح کاپیتولاسیونی 2030 (طرح خباثت‌بار و خیانت‌بار سند 2030 که کاپیتولاسیون فرهنگی-اجتماعی آمریکا در ایران است) به بهانه‌ی اجرای برجام در شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال بررسی است. همچنین سیستم موشکی، مسأله دفاع از حرم (که غارت‌گران بیت‌المالی چون کرباسچی از زبان دولت مطرح می‌کنند.) و… نیز گروگان برجام هستند.

همه انتظار دارند رهبری با یک حکم حکومتی برجام را منحل کند؛ اما آیا ایشان قوی‌تر هستند یا علی(ع)؟ اینکه ما حسرت می‌خوریم چرا در زمان حضرت امیر، حرف‌های ایشان شنیده نمی‌شد تا آنجا که در جنگ صفین به او فشار آوردند «بگو مالک برگردد» بدانید شرایط امروز ما نیز چنین است. همه‌چیز را نباید روی دوش امام جامعه انداخت. علی(ع) از دست اطرافیان خود سرش را در چاه فرو می‌برد و ضجه می‌زد.

آقای علی لاریجانی در سال 90 به دیدار آیت‌الله جوادی آملی رفتند. در جلسه مذکور علامه به ایشان گفت: «80 درصد مردم با ربا به سر می‌برند. برای این وضعیت فکری کنید.»

آقای لاریجانی، آیت‌الله زاده و داماد ایدئولوگ بزرگ انقلاب (شهید_مطهری) هستند، اگر دلسوز بودند، به عنوان یک کارگزار نظام و رئیس مجلس از آن زمان زندگی خود را تعطیل می‌کردند، علما و کارشناسان و دانشگاهیان و کمیسیون اقتصادی مجلس را پای کار می‌آوردند و شبانه‌روزی کار می‌کردند تا به طرح‌های ویژه برسند و تصویب کنند. اما خدا می‌داند از دیوار صدا درآمد، از علی لاریجانی صدایی درنیامد.

اگر می‌خواهید چهره‌ی یک مشت آدم جهنمی را ببینید، جماعتی را در مجلس‌ها ببینید که حکم امام جامعه و مراجع تقلید (به عنوان اسلام شناسان) را دیدند، وظیفه داشتند آن را تبدیل به قانون کنند، اما همه‌چیز برایشان مهم بود به جز آن. افرادی چون آقای لاریجانی تنها دوست دارند علمای دین بنشینند در تلویزیون و حرف‌های اخلاقی بگویند که به کسی برنخورد.

مدیریت آقای لاریجانی با مدیریت کسانی که پیش از انقلاب در کشور مدیریت می‌کردند، فرقی نمی‌کند. در بانکی که هویدا رقم می‌زد، ربا بود؛ در بانکی که آقای حسن روحانی (به عنوان یک مجتهد) رقم می‌زند نیز ربا هست. پیش از انقلاب شهید مطهری برای ربا در بانک‌ها سخنرانی می‌کرد، 40 سال بعد از ایشان در جمهوری اسلامی داماد شهید مطهری رئیس مجلسی است که بانک‌های دوره‌ی او ربوی است. امام خمینی در اردی‌بهشت سال 63 فرمود: «اگر در بانک ما ربا بماند، جمهوری ما اسلامی نیست.» اگر شهید مطهری امروز در قید حیات مادی بود، به داماد خود چه می‌فرمود؟

از علی لاریجانی در آخرت سؤال می‌شود مگر آیه «لاتأکلوا الرّبا» را در قرآن ندیدید؟ شما اسلام شناس نیستید، آیا علمای دینی که به آنها ارادت داشتید به شما هشدار ندادند سیستم اقتصاد کشور ربوی است؟ شما که حاضر بودید هسته‌ای خود را در قضایای برجام 20 دقیقه‌ای نابود کنید؛ چرا برای سیستم ربوی چنین نکردید؟ شما در قم و از مراجع تقلید قم رأی آوردید، لااقل به رأی خود پایبند می‌بودید!
تصور می‌کنید پاسخ علی لاریجانی چه خواهد بود؟

فایل صوتی

استاد حسن عباسی
15 اردیبهشت 96

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

3 دیدگاه

  1. بزار حقوقای نجومی بگیرن ءختلاس کنن بیکاری رواج بدن اشرافیگری کنن ماشینای میلیاردی سوار شن وما بیکار و محتاج نان شب ووووووو البته ما هم خدایی داریم که هنوز پیر نشده!!!!!!!

  2. در یک جامعه ای که یک خانواده پنج نفره نان شب خالی نداشته باشد و سه روز گرسنه بخواببند اون هم با بچه مدرسه ای ‘سر اسلام و ایران به سلامت.کارگر ساختمونم

  3. دغدغه ایشون (لاریجانی) فعلا رای اوردن روحانیه نه اسلام!