روزنامه لیبرال «قانون» این بار وکیل مدافع انیمیشن «باب اسفنجی»

مدعیان پوچ‌اندیش بار دیگر بی‌سوادی خود را رو کردند!

روزنامه «قانون» که چندی پیش با معرفی سپاه به عنوان عامل شهادت شهید محسن حججی، مرز بین حق و باطل را چنان درهم آمیخت که حتی #داعش نیز تصور آن را نمی‌کرد؛ این بار نیز دست به اقدامی عجیب زده است تا نشان دهد علاوه بر جابجا کردن جای جلاد و شهید نه بعد از ۳۰ سال که تنها بعد از گذشت ۳ روز، هنرهای دیگری نیز دارد!

روزنامه قانون روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۶/۸ در ویژه‌نامه طنز خود، بخشی از بیانات استاد حسن عباسی (روز دوشنبه، ششم شهریور ماه) درباره‌ی «روح لیبرالیستی حاکم بر انیمیشن باب اسفنجی» را درحالی به سخره گرفته است که این مطلب به نقل از کتاب «SpongeBob SquarePants and Philosophy» یاد شده است.

دانلود صوت سخنرانی استاد حسن عباسی در افتتاحیه نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی اصفهان

این کتاب توسط چند تن از اساتید فلسفه دانشگاه‌های آمریکا نوشته شده و ایشان اثبات کرده‌اند که باب اسفنجی فرهنگ لیبرالیستی را القا می‌کند؛ بیان استاد عباسی صرفاً نقل از همین کتاب بوده است؛ در همان سخنرانی روز ششم شهریور نیز به این کتاب اشاره می‌کنند. #مدافعان_لیبراایسم اگر کمی تحمل به خرج داده و سرچ عادی گوگل می‌کردند، به حرف اربابان آمریکایی خود می‌رسیدند و امروز چنین ضایع نمی‌شدند.

تعجبی ندارد که روزنامه قانون به عنوان جیره‌خوار نظام لیبرالیستی در حمایت بی‌چون و چرا از سردم‌داران خود این‌چنین دست به خودزنی بزند. تمسخر، استهزاء، هجو و تکذیب، دیر زمانی‌ست که رویه ثابت اهل باطل در مقابل قول حق انبیا(ص)، ائمه(ع) و صالحین بوده است. ولی ما مؤمنین، در ادامه‌ی راه انبیا(ص) به این تمسخرها عادت کرده‌ایم و البته روز به روز بر ایمان‌مان افزوده می‌گردد.

دانلود کتاب «SpongeBob SquarePants and Philosophy» لینک کتاب در سایت آمازون

 

برای نمونه در صفحه 88 کتاب باب اسفنجی و فلسفه به توجه حکومت به وجودلیبرالیسم و ایندویژوالیسم در زندگی بر اساس ارا و اندیشه های جان لاک (پدر لیبرالیسم) اشاره دارد.

 

 

منبع: باشگاه استراتژیست‌های جوان

درباره حسین

3 دیدگاه

  1. سلام به سرزمینم ایران مهد دلیران
    روزنامه قانون لطفا به حرف یک کشاورز گوش بده من بعنوان یک کارگر صفر کشاورز کارگر عمله بنا بهت هشدار میدم دکتر عباسی این حرفها رو برای خودش نمیگه بلکه برای امثال توی سردبیر فهیم قانون روزنامه قانون میگه که خدا نکرده پسرامون کنار خیابونی نشن، دخترامون هم با تلفن جابجا ،بعدشم اگه ی نگاه ب خانواده ات بندازی متوجه میشی اگر بچه های مردم اینده اشون لیبرالی مسلک بشند چه جور بارمیان(میشن همونیکه الان یادآور شدم بهشون ی نگاه بنداز)

  2. استاد عزیز تازگی وقتی میخوایم از لینکی که برامون در ایمیل اومده استفاده کنیم دچار مشکل میشیم و اعصابمون رو خرد میکنه از بس نوسازی رو میزنیم ولی در آخر بخاطر نرفتن ثر صفحه مربوطه منصرف میشیم

  3. سلام بر استاد عزیز و گرامی تمام نظرات و افکار شما رو تمام قد قبول دارم و خوشحالم که امثال شما هستند که بتوانند حق و نا حق را از هم تمییز دهند و علنا در مور د اون اظهار نظر و سخرانی کنند.
    به خدا قسم خیلی دارم راه احقاق حقتون جانفشانی کنم و این بی غیرتان وطن فروش رو رسوا کنم.