سخنرانی استاد حسن عباسی در نشست بصیرتی در ساوه

استاد حسن عباسی روز شنبه – ۲۸ بهمن ۹۶ – در نشست بصیرتی در ساوه اظهار داشت: امروزه آمریکا و رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین موقعیت خود قرار گرفته‌اند، نیروهای حزب‌الله و مقاومت در چهار جنگ رژیم صهیونیستی را شکست دادند و طی سه سال عراق و سوریه را از وجود گروه‌های تکفیری داعش پاک کردند، امروز هم درگیر جبهه النصرة و گروه‌های دیگر هستند.

وی بیان کرد: آمریکا ابرقدرت است و تاکنون کسی نتوانسته آنها را به‌ زانو دربیاورد اما ما چندین بار نیروهای نظامی این کشور را در دریا گرفته‌ایم و در برابر ما زانو زده و در مقابل دوربین رسانه‌ها گریسته‌اند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در طول 10 سال گذشته تاکنون رکود اقتصادی جهانی و فروپاشی اقتصاد شروع‌ شده است، تصریح کرد: متأسفانه برخی از اقتصاددانان و … این موضوع را اعلام نکرده و مهم‌ترین دلیل مشکلات اقتصادی ایران را عدم تعامل با آمریکا عنوان کردند. این افراد نگفتند که بسیاری از ابرقدرت‌های جهان نیز با مشکلات اقتصادی روبه‌رو هستند، بر اساس آمار ارائه‌شده از سوی بانک جهانی، آمریکا حدود 21 تریلیون دلار بدهی دارد و این رقم نشان می‌دهد که اقتصاد این کشور ورشکست شده است.

وی تأکید کرد: متأسفانه مسؤولان ایرانی در مقابل هر نوع بلایی که سعودی‌ها بر سر ایرانیان آورده‌اند کوتاه آمده و در برابر بسیاری از اقدامات ناشایست آنها موضع‌گیری درستی نکرده است، یکی از دلایلی که سبب شد ایران در مسئله برجام شکست بخورد، سیاست اشتباه دیپلماسی ایران بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه آل سعود به‌خوبی می‌داند عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است، ادامه داد: آمریکا طرح تجزیه عربستان را منتشر کرده است و هر چند ایران از این طرح استقبال نمی‌کند اما در مقابل خباثت‌های آل سعود نیز ساکت نخواهیم نشست. ایران خباثت‌های آل‌سعود در لبنان، سوریه، عراق، بحرین، یمن و طراحی توطئه‌های گوناگون در جمهوری اسلامی را فراموش نخواهد کرد. سعودی‌ها گمان نکنند وقتی علیه ایران توطئه می‌کنند و سلطنت‌طلب‌ها و منافقان را به جان انقلاب اسلامی می‌اندازند می‌تواند فرار کنند.

عباسی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بارها در سازمان ملل اعلام کرده‌اند که این موشک‌ها را ایران به یمن فرستاده است، ادامه داد: اگر این سازمان، سازمانی صهیونیستی نبود و به معنای واقعی کلمه سازمان ملل بود باید می‌گفت کشوری که برای قتل‌عام مردم یمن اسلحه به رژیم آل سعود می‌فروشد کیست.

وی بیان کرد: سازمان توحش و سازمانی که کشورهای وحشی دنیا در آن حق وتو دارند چه مرجعیتی دارد که بتواند مشخص کند که این موشک برای چه کشوری بوده است، مردم ایران امروزه افتخار می‌کنند که انقلاب اسلامی در لبنان، یمن و … از مظلومین دفاع می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.