سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع چهل‌سالگی انقلاب اسلامی

استاد حسن عباسی روز شنبه – ۲۳ تیر ۹۷ – در همایش بزرگ گفتمان ولایت در مسجد جامع شهرستان نقده، اظهار کرد: ما ۴۰ سال از انقلاب اسلامی را پشت‌سر گذاشته و در این سال ها، عامل اصلی ایستادگی و بقاء نظام، وجود مردم است. تاکنون هیچ گاه هیچ حکومت دینی در تاریخ ادیان الهی شکل نگرفته بود که ۴۰ سال دوام بیاورد و در دوره ائمه اطهار هم تنها امام علی(ع) سه، چهار سال امکان حکومت دینی داشتند و نیز امام دوازدهم با سخت شدن شرایط بیش از هزار سال است که به غیبت کبری رفتند.

عباسی تصریح کرد: در این رابطه دلیل اینکه در دوره انبیاء و ائمه، حکومت دوام نیاورد این بود که مردم، همراه انبیاء و ائمه نبودند.

این فعال و تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) که «پیامبر اسلام هم چنین مردمی نداشت»، ادامه داد: آنچه در مقدمات ظهور باید به آن توجه داشته باشیم و بدانیم این است که در این ۴۰ سال مردم تحریم‌ها و فشار‌های سنگین را تحمل کردند اما همچنان پای نظام و ولایت ایستادند و این ایمان قوی مردم را می رساند.

وی با اشاره به خرید و فروش پول و ارز در بازار تهران، یادآوری کرد: در گذشته خاخام‌های یهود عیسی مسیح(ع) را به خاطر مبارزه با خرید و فروش پول در بازار بیت المقدس به صلیب کشیدند چون پیامبر خدا با پول فروشی مبارزه کرد.

عباسی با اشاره به اینکه علم مدیریت مالی امروز پول‌فروشی در دنیا است، بیان کرد: در دو سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ بیش از ۱۲۰ بار هفت مرجع تقلید در قم گفتند این سیستم بانکی ربوی است که کمر مردم را شکسته و این ناکارآمدی ربطی به ولایت فقیه و اسلام ندارد چون اساس اقتصاد جهان در سیستم دانشگاهی با ربا است.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه ابلیس دارد سبک زندگی لسفری را تبلیغ می‌کند، گفت: مردم رویکرد دینی دارند و بنابراین ابلیس مجبور است حضور جدی داشته باشد و با ساخت سریال‌های لسفری، تبلیغ زندگی شیطانی، ابلیسی وکثافت‌کاری، مشروب‌خوری، قماربازی، فسق و فجور، جوانان را از ایمان به آخرت بی‌خیال کند.

وی همچنین افزود: اسلام، مردمی ساخته که از افغانستان که اسیر هزار مصیبت است، ۴۰ هزار رزمنده فاطمیون به عشق دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه بروند. از پاکستان بیش از ۴۰ هزار نفر جوان و از جوانان لبنان که درگیر آتش و خونند، یک گروه چریک چند هزار نفری و انصارالله یمن اجازه ندادند که دست حرامی‌ها به حرم حضرت زینب(س) برسد.

عباسی با اشاره به ایمان مردم ایران، بیان کرد: با وجود اینکه آمریکا ده ها‌ هزار کلاهک هسته‌ای داشته و در فضای سایبری قویترین قدرت رسانه‌ای و سینمایی جهان و قهرمانان پوشالی در بازی‌های کارتونی و کامپیوتری دارد خود را ابرقدرت نشان می‌دهد اما سوپرکماندوهایش در مقابل نیروهای ایرانی زانو می‌زند، گریه می‌کنند و عذرخواهی می‌کنند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال با اشاره به نگرانی سازمان ملل از رشد حرامزادگی در آمریکا و کشورهای اروپایی و بهم ریختن ساختار مناسبات اجتماعی آنان، اظهار کرد: مردم ایران یک ویژگی خاص دارند چون این مردم حلال‌زاده هستند و پدر و مادرشان بر نطفه‌حلال و لقمه‌پاک و شیر‌حلال حساسیت دارند. حلال‌زادگی مبنای توسعه یافتگی است. همین ۷۰۰ شهید شهرستان نقده بر جوهره حلال‌زادگی این شهرستان کفایت می‌کند.

وی در خصوص کارآمدی اسلام گفت: اسلام انسان‌ساز موفق است و در این رابطه جمهوری اسلامی مادامی که جوانانی همچون حججی می‌پروراند که برای شهادت در راه قرآن جان بدهد موفق است و ترامپ و مشاور امنیت ملی‌اش بعد از ۴۰سال از عمر انقلاب آرزوی خود مبنی بر گرفتن ایران را به گور خواهد برد چون این ملت پای اعتقاداتشان ایستاده است. کارآمدی اسلام در دفاع و امنیت با دفاع مقدس و سردار قاسم سلیمانی نشان داده شد.

وی با بیان اینکه کارآمدی فرهنگی انقلاب اسلامی هم اکنون محل شبهه است، تاکید کرد: هم اکنون باید تلاش فرهنگی کرده و جنگ نرم، نباید در مردم ما یأس و ناامیدی ایجاد کند و مردم حلال‌زاده باید اعلاءترین درجه روحی داشته چون دشمن با ذلیل کردن مردم در مسائل مالی و فساد سیاسی اداری در برخی سازمان‌ها سعی می‌کند به مردم صدمه جدی بزند.

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه باید توطئه بیگانگان و دشمنان را بشناسیم، بیان کرد: امروز دلار سروری و آقایی می‌کند و ریال متاسفانه ذلیل است بنابرابن باید ریال جمهوری اسلامی را جهانی کنیم چون جنگی شروع شده بنام جنگ پول‌ها و ارز‌ها و جدیدترین نوع جنگی که اولین بار علیه کشور در سال ۱۳۹۰ استفاده شده، توسط ستادی است که همه یهودی‌ بودند.

وی به دستگاه قضائی و اطلاعاتی هشدار داد: چرا با دزدان و گردنکشان، قلدران و مفسدان افتصادی که به سادگی می‌خورند و فرار می‌کنند برخورد نمی کند چرا هواسشان به این دزدان نیست سوال مردم از ما این است چرا با دزدها و شاه‌دزدها مبارزه نمی‌کنید اگر مردم سکوت کردند منتظر یک کلام رهبری هستند. این مردم گله مند هستند چون خانواده‌هایی هستند که شرمنده زن و فرزندشان بوده و در مقابل، شکم سیرها دو تن سکه می‌خرند و این در حالی است که وزیر اطلاعات حکومت می‌گوید نباید با آنها برخورد کنیم و نوازششان می کند بنابراین وای به روزی که مردم خودشان اعمال قانون کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

یک دیدگاه

  1. مجید ده نمکی

    من تلگرام رو پاک کردم…خواهشاااااااااا فایل های صوتی رو به روز و سریع توی سروش قرار بدی…لطفاااااا