دانلود سخنرانی استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست

دانلود سخنرانی استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست در روز سه شنبه 3 آبان در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه امام خمینی-ره- قزوین

دانلود سخنرانی استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
زمینه سازی براي ظهور با تلویزیونی که هرشب چيپس و پفک تبلیغ می کند به جایی نمی رسد
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز گفت: قدم اول برای زمینه سازی ظهور، شکستن بت هایی است که در ذهن ها ایجاد کرده ایم و این مهم با تلویزیونی که هرشب چيپس و پفک تبلیغ می کند به جایی نمی رسد.
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از قزوین، دکتر حسن عباسی سه شنبه شب در پانزدهمین نشست از سلسله همایش های مهدویت با عنوان «وقتی که مهدی (عج) منتظر ماست» که به همت هیئت دانشجویی خادمان مهدی(عج)در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که از نام امام زمان سو استفاده می کنند و مردم را به انحراف می کشانند مانند همان وهابی هستند که با شعار الله اکبر به خود بمب بسته و به دل شیعیان می زند؛ هردوی این ها فکر می کنند پیرو پیامبر هستند، در صورتی که فقط افسانه سرایی می کنند.
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز با بیان تفاوت های فلسفه و حکمت، افزود: فلسفه و حکمت با هم تفاوت دارند و این اشتباه را ابن سینا انجام داد که این دو را یکی دانست؛ بر خلاف غرب که هیچ کدام از فیلسوف ها با هم برابر نیستند، پیامبران، خواستگاه مشترک دارند و تنها در زمان های متفاوت، به گونه های مختلف عمل می کنند.
وی با اشاره به سابقه کرسی های نظریه پردازی در اسلام، تصریح کرد: از ۱۱ امامی که به شهادت رسیدند، تنها علی (ع) توانست چهار سال حکومت کند.(بقیه گزارش در ادامه مطلب … )

مدت زمان: 1 ساعت و 35 دقیقه

تاریخ : 3 آبان ماه ۱۳۹۰

موضوع : سخنرانی استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست

فرمت: Mp3 / ۸kb

کیفیت: پایین

دانلود فایل صوتی:

 دانلود – Direct Download Link

 حجم:5.65 مگابایت

پسورد فایل (در صورت نیاز) : www.dr-abbasi.ir

 منبع :دکتر عباسی

 

ادامه گزارش و تصاویر این همایش : (تصاویر با سایز اصلی است و برای باز شدن کمی شکیبا باشید. برای دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی عکس ها کلیک کنید )

کرسی های نظریه پردازی سال ها قبل توسط امام صادق (ع) برگزار شد
عباسي ادامه داد: کرسی های نظریه پردازی که هیچ کدام از دانشگاه ها نتواستند اجرایی کنند، سال ها قبل توسط امام صادق (ع) برگزار و بنیان های مذهبی تشیع نیز در همان کرسی ها توسط ایشان تبیین شد و بواسطه این کرسی ها بود که حکومت احساس خطر کرده و معصومین را زندانی کرد.
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز ادامه داد: پروژه ولیعهدی امام رضا(ع) نیز در ادامه از بین بردن حلقه های ایجاد شده توسط همین کرسی ها بود که با ورود ۳۴ نفر از فرزندان امام کاظم(ع) که هیچ کدام به دارالخلافه نرفتند نقش بر آب شد.
وي ورود ۳۴ نفر از فرزندان امام کاظم(ع) به نقاط متفاوت ایران را یک طرح استراتژیک دانسته و یادآور شد: روشنگری در مورد رابطه امام رضا و حکومت و برقراری رابطه عمیق با مردم که بعد از ۱۲۰۰ سال ناگسستنی است از اهداف این حرکت عظیم بود که اکثر این بزرگان نیز دختران مجردی بودند که به علت نبود امکانات حمل و نقل مانند امروز، رنج و سختی بسیاری را در این مسیر متحمل شدند.
عباسي با انتقاد از شریعتی در رابطه با دیدگاه وی در مورد شیعه بیان داشت: شبهه ای که شریعتی به شیعه وارد کرد، بدون علم و آگاهی بوده است که قدمت شیعه در ایران را ۴۰۰ سال می داند، زیرا با حضور ۳۴ امام زاده به ایران در دوران امام رضا(ع) این حرکت انجام گرفته بود.
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز با اشاره به قیام ابن قولویه در قم تاکید کرد: گام سوم، پس از گام انبیا و ائمه، بعد از غیبت کبری توسط ابن قولویه در قم آغاز شد که تا به امروز به واسطه ۶۱ نفر در حال انجام است و امروز مقام معظم رهبری پرچمدار این حرکت عظیم است.
وي حرکت این ۶۱ نفر را پیوسته و وابسته به یکدیگر دانست و اظهار داشت: آیت الله بروجردی، ۷۰۰ شاگرد بزرگ تربیت کرد که هریک امروز از مراجع هستند و این ۷۰۰ نفر بودند که به حمایت از امام خمینی(ره) برخواستند.
عباسي با انتقاد از محتوای کتب تاریخ معاصر در دانشگاه ها، بیان داشت: اینکه ابتدای انقلاب را در کتاب ریشه های انقلاب، ۱۵ خرداد عنوان می کنند اشتباه بزرگی است، زیرا انقلاب اسلامی با علی(ع) شروع شد و علت اصلی اقتدار شیعه و انقلاب اسلامی، حضور حضرت مهدی و مدریت همان ۶۱ نفر است که تا به امروز نقش آفرینی می کنند.
جنبش وال استریت موج پنجم حرکت انقلاب است
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز قیام برای اشغال وال استریت را موج پنجم حرکت انقلاب دانست و تصریح کرد: ۶ هفته است که بیش از ۱۵۰۰ شهر غرب بهم ریخته است؛ بورس، اساس حرکت نظام اقتصادی غرب است و قیام مردم علیه وال استریت، اعتراض به اساس سرمایه داری است، نه اعتراض به شاخ و برگ نظام سرمایه داری.
وي با انتقاد از سیستم اقتصادی موجود در کشور، افزود: تلویزیونی که فقط تبلیغ می کند برای بانک و موسسات تست زنی باید بداند مرگی که کردان با آن روبه رو شد در راه مسئولین صدا و سیما است زیرا کردان این سیستم تبلیغاتی صدا و سیما را ایجاد کرد و خدا دوستش داشت که در این دنیا آبرویش را برد و جانش را گرفت.
با تغییر رئیس بانک و چند جابه جایی به جایی نخواهیم رسید
عباسي نحوه برخورد با متهمان اختلاس اخیر را بی فایده دانست و عنوان کرد: با تغییر رئیس بانک و چند جابه جایی به جایی نخواهیم رسید، بانکی که اعتمادی به آن نیست چرا از رسانه ملی، معتمد بودن آن تبلیغ می شود؛ اینکه در آمریکا علیه بورس قیام کرده اند، جای تعجب است که در ایران صحبت از بورس و رشد آن می شود.
زمینه سازی براي ظهور با تلویزیونی که هرشب، پفک، چیپس و مدرسان شریف تبلیغ می کند به جایی نمی رسد
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز خاطرنشان کرد: زمینه سازی برای ظهور با بانک، بورس و تبلیغات بورژوایی در رسانه ملی میسر نخواهد شد و قدم اول برای زمینه سازی ظهور، شکستن بت هایی است که در ذهن ها ایجاد کرده ایم و این مهم با تلویزیونی که هرشب، پفک، چیپس و مدرسان شریف تبلیغ می کند به جایی نمی رسد.

وي ادامه داد: وقاحت علمی به جایی رسیده که در تلویزیون حکومت اسلامی تبلیغ تست زنی برای دکتری می کنند و شورای عالی انقلاب فرهنگی با عدم موضع گیری نسبت به اين قضیه ثابت کرد بیسواد تر از اعضای شورای انقلاب فرهنگی، خودشان هستند و وزارت علوم نیز در این زمینه متاسفانه سکوت کرد.
عباسي در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی بعد از ۶۳ سال خودسازی انقلاب کرد که این به ما نشان می دهد باید از کجا باید در جهت زمینه سازی برای ظهور آغاز کنیم.
هرکسی بگوید بانک اسلامی است، نه سواد علمی دارد و نه سواد فقهی
رئيس مركز بررسي هاي دكترينال امنيت بدون مرز اساس بانک را یهودی دانست و گفت: هرکسی بگوید بانک اسلامی است، نه سواد علمی دارد و نه سواد فقهی؛ وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند برای این مهم یک درس خارج بگذارید به این معنا است که در این رابطه هیچ چیزی نداریم.
تصاویر این همایش:
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست
استاد عباسی در همایش وقتی مهدی(عج)منتظر ماست

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

14 دیدگاه

  1. درضمن فکر نکنم این نظر منو در سایت قرار بدید.میدونم چون حقیقت روشن میشه……….ولی اگه روسایت قرار ندادین ، این نظرو به گوش دکتر قلابی برسونید

  2. و بهتر اینه که شما برید تفسیر کارتون یوگی رو بکنید تا تفسیر دم و دستگاه امام حسین(ع)…………این کارا برا بچه ها نیست که ……….بالا 18 ساله

  3. حسن عباسی که درباره ظهور امام زمان (عج) صحبت میکنی.بدون که امام زمان شیعه ای نمیخواد که دم و دستگاه امام حسینو مسخره بکنه ، مخصوصا شیعه ای که به حضرت رقیه (س) توهین میکنه………..مگه نمیگید باید مابریم پیش امام زمان به جای این که امام زمان بیاد؟؟؟؟اخه با این کارایی که تو میکنی باعث میشی مردم اول کار بمونن……..یعنی تو باعث نرسیدن مردم به امام زمانشون شدی ………..واقعا که…………………

    لعنت لعنت لعنت به هرچی منکر رقیه(س)

    • معاونت پایگاه

      الان که غبار فتنه نشسته بهتر میتوانید قضاوت کنید که چه کسانی با چه اهدافی یک سخنرانی در آن سالهای بدحال روضه ها را انتشار دادند تا چهره استاد را خراب کنند قطعا استاد هم به امام حسین ارادت ویژه ای دارند. مراقب باشید که در زمین دشمن به بازی نیافتید
      یا علی

  4. سلام امير آقا من امروز توي سايت همه همسنگران ميچرخيدم ديدم همه صوتي اين همايش را قرار داند راستش من تو قزوين زندگي ميكنم تصويريش را چند روز پيش گرفتم دارم روش كار ميكنم فكر كنم بعد عاشورا آماده بشه اماده شد خبرت ميكنم بياي سايت داداش مرتضي حقيقت جويان .يا علي

  5. سلام به برادران گلم .
    اقا یکی از دوستان فرمودند که هر هفته وقتی جلسه کلبه کرامت برگزار میشه ویدیو اصلی میاد روی دی وی دی ها .
    میخواستم ازتون بپرسم من اگه بخوام این دی وی دی ها رو بخرم از کجا میتونم تهیه کنم ؟
    البته اگه بطور حضوری بتونم تهیه کنم خیلی بهتره اما اگه پستی هم بود مانعی نداره .
    ممنون میشم بفرمایی

    • سلام حسین آقا
      بله هرهفته که جلسه برگزار میشه دی وی دی جلسه قبل پخش میشه که حالا دقیق اینجوری نیست که انقدر سریع باشه الان هقته ی قبل جلسه ی 301 برگزار شد اما دی وی دی جلسات تا جلسه ی 296 آماده بود شما برای شرکت در کلاس یا خرید دی وی دی جلسات اگر در تهران تشریف دارید می تونید :
      زمان و محل برگزاری: هر پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲، تهران نو، خیابان ۱۱ نیروی هوایی (شهید خشی)، جنوب میدان لوزی، ساختمان فطرت پلاک ۳۰.
      برای خرید پستی جلسات هم به سایت کلبه کرامت :
      http://www.kolbekeramat.ir/
      مراجعه کنید و با خود انتشارات هماهنگ کنید.
      راستی اگر به خود انتشارات حضوری مراجعه کنید می تونید هارد اکسرنال بیارید و جلسات رو در هارد بریزید که اونجوری براتون ارزون تر در میاد.

  6. با سلام و خسته نباشید.
    دوست عزیز میا از طرفداران پر و پا قرص استاد هستیم اما برای دانلود با مشکل مواجهیم.خواستم بپسم امکان داره من همه سخنرانیها ی استاد رو یه جا از شما روی دی وی دی یا هارد بخرم.اگه اره لطف کنید شرایط رو برام ایمیل کنید
    موید باشید

  7. چرا برنامه این سخنرانی در رو در سایت اعلام نکردی ؟؟

  8. دکتر حسن عباسی چندی پیش ضمن سخنرانیش در جمع دانشجویان و متصدیان علوم تربیتی ( کارکرد عضلات و تنفس و سازوکار تغذیه و دفع و … چه طور به تربیت -که از ریشه رب می باشد- ختم می شوند را نمی دانم) گفتند که این نکبت و ذلتی که گریبان بانک را گرفت یعنی اختلاس 3000 میلیاردی در حوزه بانک توقف نمی کند. شما هم منتظر باشید تا نکبتی همچون این اختلاس در بین شما هم بروز کند.

    http://enekasdl.blogfa.com/post-258.aspx

    اطلاع رسانی بفرمایید

  9. چناب لطفا تصويرشو هم بزاريد.
    با تشكر

  10. استاد میگم اگه میخوای تصویریش هم بذاری ما دیگه صوتیش رو گوش نکنیم و منتظر باشیم ؟

    • سلام
      من تصویریش رو ندارم شما همین صوتی رو دانلود کن حالشو ببر
      حالا اگه تصویریش بعدا بدستم اومد حتما در سایت میذارم

  11. دستت درد نکنه…