پرونده سوم: شکایت وزیر اطلاعات

 پرونده سوم – شکایت محمود علوی وزیر اطلاعات دولت لیبرال

سخنرانی مسجد امام مهدی (عج) – تهران 

سید محمود علوی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی استان اصفهان، راز تصدی وزارت اطلاعات را برملا کرد و اعتراف نمود که تخصص و آمادگی برای تصدی این وزارت‌خانه را نداشته است و صرفاً به‌دلیل توصیه حسن روحانی برای توسل به حضرت زهرا (س) این مسئولیت را پذیرفته‌ است.

(شبکه اصفهان – برنامه گفتگوی هفته – ۲۳ اسفند ۹۵) – t.me/hasanabbasi_ir/1092

اعتراض حسن عباسی به این شیوه‌ی انتصاب وزیر که موجب کاهش کارآمدی وزارت‌خانه‌ی مهم اطلاعات شده‌ است، سید محمود علوی را بر آن داشت که از حسن عباسی شکایت کند. اتهام حسن عباسی، نشر اکاذیب است. مردم قضاوت کنند که آیا بیان آن چه که خود علوی گفته‌ بود، نشر اکاذیب است؟! یعنی خود وزیر اطلاعات کذب گفته و بازنشر آن، نشر اکاذیب است؟!!

اما هم‌چنان این پرسش باقی است: #شایسته_سالاری در انتخاب و انتصاب وزیر اطلاعات چه جایگاهی داشته‌ است؟ آیا این شائبه درست است که علوی یک وزیر تشریفاتی است و همه‌کاره‌ی وزارت کسی جز «معین» نیست که بازوی دولت است؟ چرا در حالی که پرسنل وزارت، در اوج مظلومیت، به سربازان گم‌نام امام زمان (عج) معروفند، سید محمود علوی خود در کسوت یک «سلبریتی»، هر روز با عکس‌های ورزش صبحگاهی و افطاری و مراسم نذری از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی دل‌ربایی می‌کند؟ آیا کادر و پرسنل وزارت هم امکان دارد که بتوانند مانند آقای وزیر در شبکه‌های اجتماعی چهره‌ی غیر اداری خود را به نمایش گذارند؟

شکایت محمود علوی وزیر اطلاعات دولت لیبرال

t.me/jdale_ahsan/1736
aparat.com/v/vyN4k
t.me/hasanabbasi_ir/1156

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.