شورش علیه طمع 16 – برکت و انفاق / جلسه 359 کلبه کرامت

شورش علیه طمع 16 – برکت و انفاق / جلسه 359 از مجموعه 45 جلسات کلبه کرامت

مدت زمان: ۱ ساعت و 58 دقیقه 

تاریخ : 22 تیر ماه ۱۳۹۱

موضوع : شورش علیه طمع 16 – برکت و انفاق 

فرمت: mp4

کیفیت: عالی

تصویری از فایل تصویری :

دانلود فایل تصویری:

دانلودDirectLink   |   DirectLink2  |  Rodfile  |  Uploadbaz

 حجم:334 مگابایت

پسورد فایل (در صورت نیاز) : www.dr-abbasi.ir

 منبع :دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

5 دیدگاه

  1. سلام

    من فکر می کنم شما دو دوست ما و شاگرد استاد قرار شده با قرار دادن مطالب استاد مردم رو از خودشون و اتفاقات اطرافشون اگاه کنید .

    به نظر من نباید بزاریم این گونه اختلافات اولا رسانه ای بشه که دیگران وقتی میبینن بگن شاگردان استاد که در قسمت پخش مطالب استاد، فعالیت می کنند اینجوری با هم مشکل دارن وای به حال دیگران.
    ثانیا
    این اختلافا انرژی و وقت کارای دیگه رو میگیره.

    با اجازو هر دو عزیز من می خواستم یه بار دیگه هدف رو مرور کنیم.
    فراگیر شدن مطالب استاد و به قول استاد ارشاد مردم نه اغوای اونا. حالا به نظر من میشه به خاطر این هدف یه مقدار گوتاه اومد.
    اگر هدف هر کدوم ار شما دو عزیز و زحمت کش چیز دیگه ای هست بفرمایید.

    تشکر

  2. دو نکته که دانستن آن برای جهاد در عرصه اقتصادی ضروری به نظر می رسد:

    1.زیربنای سیستم بانک براساس بهره و ربا است و اساسا بانک یعنی ربا.

    2.ربا بر اساس قرآن جنگ با خدا نامیده شده است.

    بانک یعنی ربا و بانکداری اسلامی یعنی رباخواری اسلامی و رباخواری اسلامی یعنی جنگ با خدای اسلامی!

    لذا برای جهاد در عرصه اقتصادی شدیدا به اصلاح نظام بانکی نیازمندیم

    آقـــــــــــــــا سجـــــــــــــــاد اگه امکانش هست این دو پوستر رو در سایتتون قرار بدین خواهش میکنم:

    http://s3.picofile.com/file/7575039565/%D8%B1%D8%A8%D8%A7_%D8%AC%D9%86%DA%AF_%D8%A8%D8%A7_%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA.rar.html

  3. سلام برادر
    خوبی ؟ وقت بخیر
    میخواستم بگم من این سه جلسه آخر رو گذاشته بودم ، شما دوباره گذاشتی !
    قرار بود تقسیم کار بشه ! بازم هر طور راحتین . ( نمیدونم چرا اینکارو کردید ، ولی اگه قراره خودتون تنهایی همه جلسات رو آپلود کنید ، من میکشم کنار . چون اصلا به فکر معروفیت با چیزای دیگه نیستم )

    شما تو نظراتتون گفته بودین که بقیه همکاری نمیکنن و موازی کاری میکنن .
    اولا بنده تا اونجایی که تونستم پست هایی که شما گذاشتید رو دوباره آپلود نکردم و حتی فایل صوتی هم بوده با منبع سایت شما در سایتم قرار دادم
    دوما اصلا از طرف شما پیشنهادی به من داده نشده که من قبول بکنم یا نه !
    ( نکته سوم رو فقط جهت اطلاع میگم وگرنه اصلا برای من مهم نیست ، چون من برای خودم این کارارو نمیکنم )
    سوما بنده حقیر اولین کسی بودم که صحبتهای دکتر عباسی رو به صورت تصویری و با کیفیت خوب با وبلاگ شروع کردم میتونید به وبلاگم مراجعه کنید و تاریخ پست هارو ببینید ! معمولا کسانی که بعد از شروع کننده کاری وارد اون میشن تقاضای همکاری میکنن . اینو به خاطر نظر چند وقت پیشتون که به یکی از دوستان گفته بودید گفتم .

    غرض از مزاحمت این بود که راستش جلسه 360 برای بنده DVD یش خش داره وتبدیل نمیشه ! اگه میشه این جلسه رو شما قرار بدید !

    با تشکر
    یا علی

  4. سلام.آقا سجاد ، سایت برای حقیقت جویان فایل های تصویری جلسات کلبه کرامت را حدودآ 100mb کمتر از سایت شما برای دانلود قرار میدهد بدون افت کیفیت.
    اگر ممکن است شما هم حجم فایل ها را کمی کاهش دهید
    با تشکر از زحمات همه ی دوستان در سایت غیر رسمی دکتر عباسی

    • با عرض پوزش از آقا محمد و آقا سجاد و آقا امیر به خاطر فضولی و دخالت.

      راستش من همیشه کمی پکر بودم که چرا فایلهایی که شما آپلود کرده و برای دانلود در اختیار ما قرار می‌دادید، سایز و در نتیجه، کیفیت پایینتر و کمتری (البته فقط در حدود 5 تا 20درصد) نسبت به سایر سایتها (عمدتاً فایلهای عزیز دیگرمان، آقا مرتضی و در سایتی که اشاره شد) هستند.
      اما این چند روزه خیلی خوشحال شدم که دیدم سایز کلیپهای کلاسها که شما لطف کرده و «کانوِرت» میکنید، از 720 به 1024 رسیده است و در مقابل، سایز کلی فایلها، افزایش زیادی نداشته است. البته از آخرین وضعیت سایز و کیفیت سایتهای دیگر اطلاع دقیقی ندارم، اما اگر اینطور باشد، آقا محمد زیردست عزیز، فکر نمیکنید اینطوری بهتر باشد که 2 سایز محتلف برای علاقه‌مندان قرار می‌گیرد که هر کس بسته به قدرت و ظرفیت و محدودیت دانلودی که در اختیار دارد، یکی از این دو نوع را انتخاب کند؟

      پی‌نوشت: عزیزان گرداننده‌ی سایت، من یک دی‌وی‌دی سخنرانی استاد در بندرعباس مربوط به سلسله حلسات دانشگاهی حول موضوع «شورش علیه طمع» را که در تاریخ ششم آذرماه 1390 در شهر بندرعباس و توسط بسیج دانشگاه آزاد بندرعباس، انجام شده است، به دست آورده‌ام که تاکنون در هیچ سایتی آپلود شده‌ی آنرا مشاهده نکرده‌ام. البته فیلم یاد شده، فقط شامل سخنرانی استاد است ولی خودم با گوشی موبایل که به همراه داشتم، پرسش و پاسخ‌های پس از جلسه را نیز (فقط به صورت صوتی) صبط کرده ام که دوست دارم این مجموعه را به دست شما برسانم تا اگر لازم دانستید، جهت اسنفاده در احتیار همه قرار دهید.
      از اینرو، بسیار ممنون می‌شوم که نام مناسبترین نرم‌افزار را که برای تبدیل کردن دی‌وی‌دی به شکل مناسب، استفاده می‌فرمائید (البته به همراه ذکر آپشن‌های مختلف برنامه) جهت استفاده‌ی من یا سایر دوستان بفرمائید.

      با تشکر مجدد، بیژن مقدسی