«نبرد خاموش» با حضور استاد حسن عباسی رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، «نبرد خاموش» تازه ترین اثر مرکز مستندسازی سفیر با حضور حسن عباسی رونمایی می‌شود.

بنابر این گزارش، این مستند دوشنبه 6 خرداد ساعت 13:30 در سالن شهید بهرامی​ دانشگاه علم و صنعت رونمایی می‌شود.

مستند «نبرد خاموش» که مصطفی رضوانی آن را نویسندگی و کارگردانی کرده، با نگاهی متفاوت به موضوع تحریم‌های نفتی سال 91 پرداخته و تاثیر آن بر زندگی مردم، کم‌کاری و بی‌توجهی مسئولان قبلی و فعلی برای خنثی سازی اثرات آن و همچنین برکات ناشی از تحریم را به تصویر می‌کشد.

رضوانی که نویسندگی این مستند را نیز بر عهده دارد گفت: اوایل دی ماه سال 1390 اتحادیه اروپا توقف خرید نفت از ایران را در دستور کار خود قرار داد و از همان زمان کشور با کاهش درآمدهای نفتی و کسری بودجه مواجه شد.

وی افزود: همچنین ایجاد محدودیت‌هایی در جابجایی ارز و نیز برخی کوتاهی‌ها و برنامه‌ریزی‌های غلط اقتصادی سبب شد که سال 91 برای مردم ایران به سختی طی شود و «نبرد خاموش» بازتاب متفاوت شرایط اقتصادی ایران، در آن سال است.

منبع : خبرگزاری فارس

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

7 دیدگاه

  1. سلام
    نمیدونم این عکس ها از عملیات چریکی در خاک عراق با حضور پر رنگ استاد رو دیدید یا نه ولی شاهکاره!!
    http://www.farsnews.com/imgrep.php?nn=13910431000873
    یه مورد دیگه اینکه دیدم ته این متن نوشته بودید “خبرگذاری” در حالی که درستش “خبرگزاری” است
    یاعلی
    خدا قوت!!!!

  2. من250 تا از جلسات کلبه راصوتی دارم هر کی خواست با این شماره تماس بگیره 09359695326

  3. سلام سجاد جان
    یه مسئله ای . من تا به حال استاد رو از نزدیک ندیدم و متاسفانه توفیق حضور در کلاس هاشونو نداشتم ، و نمیدونم رای شون به کدوم کاندیدا هست .
    اما اگر اعلام نکردن ، خواهشی که ازتون دارم اینه که چون سایت به اسم دکتر عباسی هست ( هرچند هم که هیچ گونه پیوندی به شخص دکتر یا اندیشکده ی یقین نداشته باشه ، اما اسمش هست به هر صورت ) عکس کاندیدای مورد نظر رو بردارید ( اگر البته دکتر اعلام نکردن ) .
    این هم ربطی به اختلاف نظر داشتن یا نداشتن در مورد کاندیدای اصلح نداره . بنده اصلا هنوز حق رای ندارم که خواسته باشم بر اساس این چیزا این حرف رو زده باشم .

  4. از سخنرانی های دکتر در مورد انتخابات 92 چه خبر؟؟؟؟؟؟

  5. واقعا سخنرانی جذابی بود…اگه الان بشه توی فضای مجازی پخش بشه خیلی تاثیرگذار نسبت به انتخاب مردم برای کاندیدای ریاست جمهوری…اگه گیرش آوری زودی بذار…ممنون

  6. سلام
    عالیه منتظر خبرهای خوش بعدی هستیم
    یک سئوال

    استاد عباسی در انتخابات کدام نامزد را تایید می کنند
    اگه ممکنه به طرفداران استاد خبر دهید

  7. سلام. خیلی وقته که پست جدید نمیذارید. جلسات کلبه کرامت تعطیل شده یا فیلم هاش آماده نیست؟ راستی لطفا فایل هایی رو که برای دانلود میذارید دسته بندی کنید. ما می تونیم بریم ببینیم که مثلا جلسه فلان عنوانش چیه ولی دسته بندی های شما خیلی مفیده مثلا این که ما نمی دونیم تو جامعه رحمی 2 درباره زنای ذهنی هم صحبت می شه تو لیست عنوان هم جلسات نمیاد. توضیحات شما و دسته بندی هاتون کمکمون می کنه.