دانلود برنامه دو نیم ساعت با موضوع امنیت در فضای سایبری

برنامه دو نیم ساعت با موضوع امنیت در فضای سایبری

پس از درگیری لفظی بین دکتر نایل فرگوسن (Niall Ferguson) استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد و نزدیک به جمهوری خواهان آمریکا با زیبینگنیو برژینسکی (Zbigniew Brzezinski) استراتژیست ارشد کاخ سفید از جریان دموکرات، مبنی بر عدم وجود استراتژی بزرگ (Grand Strategy) اوباما درخصوص مسائل مصر و تحولات جهان اسلام، برژینسکی مدعی شد استراتژی اوباما در این خصوص بر پایه­ی فیس­بوک و توئیتر استوار است!

آنچه که در این زمینه ایجاد سوال و ابهام می­نماید، چگونگی تقلیل مفهوم گرند استراتژی با دو وب سایت تاکتیکی فیس بوک (ساماندهنده­ی حرکات اجتماعی) و توئیتر (جریان خبررسانی فوری) است؟! این خلاء مفهومی، توسط سازمانی به نام NSA (آژانس امنیت ملی ایالات متحده یاNational Security Agency) و اشراف اطلاعاتی آن پرمی­شود. بنابراین منظور برژینسکی این است که گرند استراتژی اوباما منطبق بر سازمان NSA می­باشد.

سازمان NSA در ساختمانی شیشه­ای در کنار جاده­ی بالتیمور در شمال شهر واشنگتن واقع است که در زیرزمینی به مساحت ۹ هکتار مقاوم سازی شده در برابر جنگ اتمی و مملو از سوپرکامپیوترهایی است تا بتواند تمام اطلاعات و پیامهای ردوبدل شده در اینترنت را به عنوان مغز جهان (Brain Land) پالایش و پردازش کند.

مدت زمان: ۵۸ دقیقه

تاریخ : ۲۴ اسفند 1389

موضوع : امنیت در فضای سایبری

فرمت: MP4 , mp3

کیفیت: عالی

فایل صوتی و تصویری با لینک مستقیم در ادامه مطلب …

دانلود فایل صوتی:

 دانلود – Direct Download Link

حجم:13.4 مگابایت

 منبع :دکتر عباسی

دانلود فایل تصویری:

 دانلود به صورت پارت های ۱۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲:    Direct Link

حجم:200 مگابایت

 منبع :مبین مدیا

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

8 دیدگاه

  1. لینک فایل صوتی خرابه، لطفا درستش کنید و اطلاع رسانی کنید

  2. سلام
    لینک فایل صوتی اشکال داره.

  3. سلام
    این فایل صوتی حذف شده …. لطفا دوباره بگذاریدش و در سایت های وطنی مثل پیکو فایل آپلودش کنید …

  4. بعد از برنامه هاي شما در تاريخ 91/10/2 و سخن راني آقاي عزيزي معاون رئيس جمهور در مورد تبديل وضعيت نيروهاي شركتي تاكنون از هرگونه ابلاغيه و دستورالعمل اجرايي خبري نبوده و همه چيز به صورت طوطي واري و قول و وعده سرخرمني و انتخاباتي مي باشد پينوكيو

  5. سلام با تشکر از شما
    اما فایل تصویری پارت 1 و 2 یکیه فرقی نمی کنه !!

  6. کلا دمت داغ عزیز

  7. واقعا قشنگ بود

  8. با افتخار لینک شدید برادر رزمنده