سخنرانی استاد حسن عباسی با موضوع انقلاب اسلامی بدون روتوش

استاد حسن عباسی، رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال عصر دوشنبه – ۱۸ بهمن ۹۵ – در جمع دانشجویان دانشگاه‌های بیرجند، اظهارکرد: دانشجویان و جوانان ما امروز دغدغه، تفکر سیاسی و انقلابی دارند. در این مدت 37 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد جوانان و مردم عامه ما با تفکر انقلابی توانسته اند انقلاب را حفظ کنند.

عباسی بیان کرد: همه اعم از ملت و مسئولان باید برای حرکت اجتماعی و حضور در جامعه تلاش کنند تا تک تک مردم برای قسط قیام کنند. اگر در مقطعی از زمان، جمهوری اسلامی ضربه خورده به این دلیل بوده است که خواص قیام به قسط نداشته است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توسط انقلابیون به ثمر رسیده و با تلاش انقلابیون نیز پا برجا مانده است، گفت: همین انقلابیون باید تلاش کنند و مشکلات اقتصادی کشور را از بین ببرند.

عباسی تاکید کرد: طبق حکم فقهی امام خمینی(ره) در اسلام نباید پول کار کند اما اکنون پول کار می کند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند “ارزش و آقایی دلار باید شکسته شود”.

وی اظهار کرد: امروزه تورم آمریکا 400 درصد است و اگر این تورم به خاک آمریکا برگردد در عرض 48 ساعت کشور آمریکا را نابود خواهد کرد.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال ادامه داد: عمده مشکلات اقتصادی آمریکا بر عهده سایر کشورها است.

عباسی یادآور شد: آمریکا و اروپایی که قرار بود در پسا برجام مشکلات ما را برطرف کنند خودشان مشکلات اقتصادی دارند و اقتصاد آنها در آستانه فروپاشی است. یک سوم بدهی اقتصادجهان از 60 تریلیون دلار مربوط به آمریکا میشود.

وی با اشاره به اینکه جنگ الان که دوره جوانان است؛ جنگ موشک و جنگ نرم نیست، تصریح کرد: جنگ نسل شما جنگ نیمه سخت است و متخصصین این جنگ هم خودتان هستید.

عباسی تاکید کرد: اگر مردم و مسئولان بتوانند اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی را عملی کنند خود و ملت را نجات داده اند.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت: کل بودجه اقتصادی جهان 45 تریلیون دلار است و زمانی که وضعیت اقتصادی سایر کشورها مانند آمریکا شود، کشورها با هم درگیر خواهند شد.

وی افزود: اردیبهشت سال جاری، شیخ عمران نزار حسین از مصر به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت و از رهبر ایران خواست اقتصاد جهان را از گوانتاناموی پولی نجات دهند و اظهار کرد که بهترین اقتصاد، اقتصاد اسلامی است.

عباسی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) با منطق جعفری توانست انقلاب را به پیروزی برساند نه با منطق ارسطو، بیان کرد: اگر ایران بخواهد ایران شود و اسلام اسلام بماند باید به جامعه ایرانی اسلامی، نگاه توحیدی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هشت بار با کشور ایران در مورد تعهداتش تغییرات اعمال کرده است، افزود: ترامپ از برجام به عنوان ابزار ساختاری استفاده می کند تا کشور ایران به اقتصاد مقاومتی نرسد و تا کشور ایران به اقتصاد مقاومتی نرسد نخواهد توانست در زمینه اقتصادی موفق عمل کند.

عباسی تاکید کرد: دولت ایران در زمینه اقتصادی باید مانند سایر کشورها از سیاست درهای بسته استفاده کند و سیاست درهای باز را کنار بگذارد.

منبع: خاورستان

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

5 دیدگاه

  1. شما که جذاب ترین سخنرانی هارا نگذارید اون ازشانزده آذر اینم ارسنجانی بیرجند ببندیددرش را عه گندش رادراوردید

  2. سلام اگه میشه این سخرانی در بیرجند دکتر عباسی رو بذارین

    • یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

      سلام، این سخنرانی را نداریم، اگر به دستمان برسد حتما در سایت قرار خواهیم داد

  3. با سلام
    لطفا لینک سخنرانی‌ها را بر اساس تاریخ منتشر کنید.
    ممنونم…