جهان فرانسیس فوکویاما

جهان فرانسیس فوکویاما از مجموعه غرب­شناسی استراتژیک

جهان فرانسیس فوکویاما

مدت زمان: 50  دقیقه

موضوع :جهان فرانسیس فوکویاما

فرمت: mp3

کیفیت: عالی

دانلود فایل صوتی:

 دانلود – Direct Download Link

  دانلود از لینک‌های کمکی: FileServe | MegaShare Rapidshare  hotfile  |  Mediafire

حجم: 8.71 مگابایت

 منبع :دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

یک دیدگاه

  1. http://bartarbin.ir/post/1682
    کمپین یک میلیون امضای دانشگاهیان ایران در اعتراض به یک‌جانبه بودن گزارش احمد شهید (گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران) آغاز شد!!!

    آدرس سایت کمپین!
    http://campiran.org

    به گزارش فارس، سایت کمپین جمع‌آوری یک میلیون امضا در اعتراض به گزارش احمد شهید گزارش‌گر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در ایران آغاز به کار کرد.

    دانشجویان کشورمان با راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری یک میلیون امضا نسبت به گزارش احمد شهید گزارش‌گر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد علیه ایران اعتراض کردند.

    دانشجویان دانشگاه‌های کشور می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی http://campiran.org/ با امضای این طومار اعتراض خود نسبت به یک‌جانبه و خلاف واقع بودن گزارش احمد شهید را اعلام کنند.

    متن این طومار به شرح زیر است:

    ایران اسلامی بیش از ۳۰ سال است در صف مقدم مبارزه با استکار جهانی سربلند ایستاده است و مورد توجه ملت‌های جهان قرار گرفته است.

    آمریکا و دولت‌های غربی که از الهام‌بخش و الگو بودن ایران در قیام‌های منطقه نگران‌اند، اخیراً با تصویب قطعنامه‌ای در شورای حقوق بشر سازمان ملل، احمد شهید را به عنوان گزارش‌گر ویژه حقوق بشر ایران انتخاب کرده‌اند. وی مهرماه سال جاری گزارش خود را که مملو است از اشتباهات‌، مطالب خلاف واقع و جهت‌گیری‌های مغرضانه سیاسی، صادر کرده است.

    ما امضا ‌کنندگان این طومار اعتراض خود را در نامه‌ای خطاب به احمد شهید اعلام می‌کنیم.
    لطفا اطلاع رسانی کنید!