بیانیه جمعیت ایثارگران درباره حکم بازداشت حسن عباسی

http://dl-abbasi.ir/yekta/1398/Graphic/IMG_V%20(73).jpg

? «در خبرها آمده بود که حسن عباسی بنا بر شکایت وزارت محترم اطلاعات نسبت به ادعای ارتباط این وزارت خانه با کانال تلگرامی آمدنیوز بازداشت شده است.

? جمعیت ایثار گران انقلاب اسلامی با امعان نظر نسبت به استقلال قضات درصدور احکام نکاتی را متذکر می‌شود.

? حسن عباسی در طول دو دهه اخیر یکی از چهره‌های سرشناس و فعال در جبهه انقلاب اسلامی بوده است و همواره در سخنرانی‌ها و محافل مختلف علمی و آکادمیک مراتب وفاداری و تعهد خود را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب ثابت کرده است.

? جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تاکید می‌نماید که برخورد قهرآمیز با آقای عباسی با توجه به شرایط و صف‌بندی استکبار جهانی امری ناموزون و غیر متعارف محسوب می‌شود و نتیجه‌ای جز خوشنودی و مسرت دشمنان را بدنبال ندارد.

? ضمن تاکید بر حفظ حرمت و قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) بر لزوم روشن شدن بهتر موضوعات برای اذهان عمومی تاکید داریم.

?همچنین نظر به صحبت‌های جناب علوی که فرموده بودند شکایتی از نامبرده ندارند و بخش حقوقی وزارت اقدام کرده است، ابراز امیدواری می‌کنیم بخش یاد شده از مشی وزیر محترم پیروی کرده، جملات زیبایی همچون «وزارت اطلاعات برای نگیر و نبند است»، شامل حال نیروهای انقلابی و مکتبی همچون آقای حسن عباسی نیز بشود».

fna.ir/dbwgex

کانال رسمی استاد حسن عباسی
? @Hasanabbasi_ir

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

یک دیدگاه

  1. حمید رضا دهقان نیری

    سلام عليكم
    حكم دستگیری ایشان با وجود اینکه فساد اقتصادی و بعضا اخلاقی و اجتماعی در لایه های دولت ریشه می دواند، بسیار تعجب بر انگیز است. آنان که ارز 4200 تومان به هر کس و ناکس دادند تا اموال مردم را به تاراج ببرند، راست راست در این کشور راه می روند و کسی به آنان تعرضی ندارد.
    خوب بود وزارت اطلاعات به کسانی که امنیت این کشور را از طریق گرا دادن به دشمن نشانه می روند و آنانکه تا می توانستند ضربه وهجمه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کردند، وارد عمل می شد. مقصود افراد یا گروه های دور دست نیست. خیلی از این افراد در مجاورت وزرات اطلاعات و در وزارتخانه های دیگر مشغول به کار هستندو راه باز کن دشمن هستند و نمک جمهوری اسلامی را می خورند و نمکدان می شکنند. گاهی خون شهیدان را بی ارزش می دانند گاهی مدافعین حرم را مسخره می کنند گاهی واردات بی رویه محصولات به درد نخور را از طریق آشنایان وخویشاوندان به ایران هموار می کنند و کمر کارگر ایرانی را می شکنند.
    وزارت اطلاعات دقیقا کجای این بی عدالتی ها و تبعیض ها و ظلم های اقتصادی و امنیتی ایستاده است؟
    باید وزرات اطلاعات لا اقل اگر مقداری عادل است، فسادهای دیگر که به مراتب بزرگتر هستند را در اولویت خود قرار دهد، نه صرف یک انتقاد که از یک شخص انقلابی و دلسوز بیان می شود و فی الجمله مقداری هم مستند برای آن وجود دارد . چنین شخصی هفت ماه زندان بیفتد و فلان مفسد و فلان وارداتچی و فلان رشوه گیر و فلان مخل امنیت و فلان مروج بی حجابی راست راست راه بروند و به ریشه همه بخندند.
    واقعا انسان از این سرنوشتی که وزارت اطلاعات پیدا کرده است، تأسف می خورد.