دانلود برنامه ی راز با موضوع انقلاب اسلامی و جهان موازی قسمت اول


دانلود برنامه ی راز با موضوع انقلاب اسلامی و جهان موازی قسمت اول  در تاریخ  17 بهمن ۸۹

در بخش اول برنامه در بحثی جالب و جدید به بررسی نحوه عملکرد مراکز تصمیم سازی استراتژیک دشمن و ترودوک (TRADOC: U.S Army Training and Doctrine Command) به عنوان یکی از اصلی­ترین مراکز آموزشی، نظامی و دکترین سازی ایالات متحده و ساختار سیستم مستشاری اداری آن (که آئین­نامه های سازمان های بزرگ بین المللی نظیر سازمان بهداشت جهانی و سازمان تجارت جهانی را تهیه می کند) و لزوم وجود مراکز مشابهی در ایران پس از انقلاب اسلامی برای تولید فکر و مواجهه با دکترین­های وارداتی بر اساس ایجاد دکترین­های رسمی، قوانین ساختاری، مدیریت بومی و تطبیق این قوانین با اسلام پرداخته شد.

بخش بعدی برنامه به مفهوم سینمای استراتژیک، چگونگی پیدایش مفهوم جدیدی به نام جهان موازی با پروژه MK-Ultra در دهه ۶۰ میلادی در سازمان جاسوسی CIA که با انتشار کتاب عملیات کنترل فکر (Mind Control Operation) در سال ۱۹۷۸ اعلام شد، پرداخته و با پخش بخش­هایی از فیلم Inception تحلیل­هایی در این مورد بر اساس تقابل جهان موازی غربی با جهان متوالی اسلامی ارائه شد.

مدت زمان: 63 دقیقه

تاریخ پخش: 17 بهمن ۸۹ 

مجری-کارشناس: نادر طالب زاده

موضوع : انقلاب اسلامی و جهان موازی

کاری از: شبکه ۴ سیما

فرمت: mp4

کیفیت: عالی

دانلود فایل تصویری:

 دانلود به صورت پارت های 100 مگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت 3 :   Direct Link

 حجم:300 مگابایت

 منبع : مبین مدیا

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

2 دیدگاه

  1. لطفا فایل صوتی این برنامه ها رو بذارین

  2. سلام دوست عزیز
    فایل ها دانلود نمیشه