توهین به شیخ الانبیا حضرت نوح(ع) در انیمیشن یوگی

دو کلمه آرک (ARK) و شیپ (SHIP) با هم فرق دارد:

لازم می‌دانم در مورد کارتون یوگی که صد تاسف بارها از تلوزیون جمهوری اسلامی‌پخش شده توضیحی ارائه کنم. کلمه ی کشتی در انگلیسی ship است و کلمه ی ark در این زبان تنها درباره ی کشتی این پیامبر بزرگوار ذکر میشود. در اوایل پخش این کارتون سازندگان جانب احتیاط را رعایت کرده و می‌نوشتند yogi’s ark اما در ادامه ی کارتون کم کم کلمه ی noah’s ark(کشتی نوح) روی آن نوشته شد. جالب توجه است که این کارتون در زمان پیدا شدن باقیمانده‌های این کشتی در کوه‌های آرارات و باز سازی شکل این کشتی با برنامه‌های کامپیوتری ساخته شد و کشتی یوگی دقیقا به همان شکل بازسازی شده نقاشی شده بود. اگر یادتان باشد کشتی یوگی می‌توانست پرواز کند و از آب‌ها فراتر رود یعنی مثل کشتی نوح علیه السلام غرق نمیشد!

استاد حسن عباسی

معنی کلمه ARK در دیکشنری آکسفورد : ark ( کلیک کنید )

برای توضیح بیشتر به اینجا مراجعه نمایید.

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

3 دیدگاه

  1. با سلام این مطلب رو الان خوندم.
    بیانیه مرکز بررسی‌های دکترینال در مورد انتشار فایل‌های صوتی جلسات تدریس استاد عباسی
    هوالحکیم
    به دلیل نحوه‌ی اختصاصی تدریس استاد عباسی در به کارگیری توأمان ظرفیت‌های سمعی و بصری مخاطب به روش اجوتینمنت شامل استفاده از نمودارها، و فیلم‌های مستند و داستانی، جهت فهم کامل مطالب، بهره‌گیری از صوت جلسات بدون مشاهده‌ی تصویر آنها، به درک درست محتوای کلاس‌ها ضربه زده و از جانب ایشان مردود است و مورد رضایت نیست.
    بنابراین از کلیه‌ی کسانی که جهت انتشار مطالب ایشان مبادرت به تبدیل فایل‌های تصویری این جلسات کرده‌اند‏ استدعا می‌شود استفاده و انتشار آنها را متوقف و کلیه‌ی فایل‌های صوتی موجود را حذف کنند. این حکم‏، شامل تمام دوره‌های تدریس‌شده از جمله کرسی نظریه‌پردازی دانش دکترینولوژی (کلبه کرامت)، تربیت مربی استراتژی برای کودکان، سینمای استراتژیک، و … است.
    http://andishkadeh.ir/%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%DA%A9%D8%AF%D9%87-%DB%8C%D9%82%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%A7/

  2. سلام به دوستان عزیز
    نمیدونم جلسه آخر کلبه کرامت-دیروز-تو جلسه بودید یا نه.اما بذارید براتون بگم دکتر چیا گفتن…از دوستانی که متاسفانه به اشتباه دارن به دکتر جفا میکنن…ظلم میکنن…دکتر دیروز گفتن که تقریبا تصمیم گرفتن که همه چی رو-سخنرانی و کلاس-تعطیل کنن.تعجب کردید،مگه نه؟براتون میگم چرا.
    لب کام ایشون 2 تا چیز بود:
    -آهای وبسایتها و وبلاگهای خبری و غیرخبری، چرا از یه سخنرانی علمی،”تیتر ژورنالیستی” درمیارید؟چرا از 2 ساعت سخنرانی علمی فقط میاید “یوگی!!!” رو تیتر میکنید؟؟؟اونوقت بقیه میان میگن عباسی از یوگی و اینها حرف میزنه فقط!!!ازتون نمیگذرم
    -آهای وبسایتها و وبلاگهای خبری و غیرخبری،چرا میاید یه سخنرانی علمی رو که متن پیاده شدش میشه چندین صفحه،میکنید یک صفحه و اون سخنرانی رو عملا له میکنید؟؟؟

    —————————–
    من تو این سخنرانی که دکتر از یوگی هم حرف زدن بودم.
    سخنرانی با اون همه مطلب علمی با عنوان “ارکان 7 گانه ایمان” رو ول کردید و یوگییییییییییی رو تیتر کردید؟؟؟؟
    میدونستم ناخواسته و غیر عمد هستش اما بدونید که داریم به دکتر خیلی جفا میکنیم
    والسلام

  3. سلام به همه ی عاشقان و دردادگاه پیامبران الهی آقایان اگر مایلید بیایید و این موضوع را همگانی کنیم چه در فضای سایبر حتی در سایت های انگلیسی زبان و دیگر مکان ها و حتی در میان دوستان و آشنایان تا این صدا و سیمای نادان ما دست از پخش این کارتون توهین امیز بردارد آن شاء الله و السلا