ادامه برگزاری کلاس های کلبه کرامت

پس از دوهفته تعلیق کلاس های کلبه کرامت ، از 16 آذر 1391 دوباره مانند قبل کلاس های کلبه کرامت برگزار می شود.

 

برای شرکت در کلاس ها :

شرکت در کلاس‌های دوره‌ی کلبه‌ی کرامت آزاد است و نیاز به ثبت نام و یا هماهنگی قبلی نمی‌باشد. جلسه‌هایی که تشکیل نمی‌شود از همین قسمت اطلاع‌رسانی می‌گردد.خواهشمندیم قبل از ورود به کلاس مشخصات خود را در لیست حضور و غیاب وارد نموده و تلفن همراه خود را حتما خاموش نمایید. ضبط صوتی یا تصویری کلاس تحت هر عنوان و با هر وسیله ای ممنوع است و لوح تصویری هر جلسه، در هفته‌ی بعد از آن ارائه می‌شود.

محل برگزاری: تهران نو، خیابان ۱۱ نیروی هوایی (شهید خشی)، جنوب میدان لوزی، ساختمان فطرت پلاک ۳۰ (آخرین ایستگاه از خط 4 متروی تهران – ایستگاه شهید کلاهدوز – در انتهای خیابان شهید خشی می‌باشد.)

زمان: هر پنجشنبه ساعت ۸ تا ۱۲

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

29 دیدگاه

  1. خیلی مردی آقای دکتر
    خیلی دوست داریم
    خدا بهت قوت بده
    از نفس نیوفتی یه وقت که نفست حقه

  2. سلام
    یعنی این هفته که این قدر شلوغ بود بچه ها اطلاع نداشتن؟
    الحمدلله
    وای به حال هفته های دیگه
    تا کور بشه اون که نمیتونه ببینه
    الحمدلله
    یا زهرا
    فقط یه نکته ی دیگه
    اقایون برای پرسش و پاسخ خیلی میمونن و زیاد سوال میکنن ولی خانما هماهنگ میکنن زود میرن برای سلامتی استاد
    اگه شما اینجا به اقایون یه تذکری بدین بد نیست
    دیروز تا یه ربع به 5 طول کشید که دیگه اقای افتخاری هم عصبانی شد.
    یازهرا

  3. خدا رو شکر .ممنون.

  4. جلستات جدید موضوعاتش چی بود ؟! ………..

  5. اقا خيلي خوشحال شديم ان شاالله بعضيها باديدن دوباره استاد بتركن

  6. من توی اون پستی که گفته بودید کلاس ها معلق شده روز 15 آذر کامنت گذاشتم که از فردا برگزار میشه ولی نمیدونم چی شد پست و کامنت ها کل هم اجمعین پاک شدند!!!!!

  7. الحمد لله رب العالمین

  8. صبر صبـــــــــــــــــــــر صبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرمون جواب داد .
    از بچه های سایت هم که این خبر رو منتشر کردند ممنون.

  9. مرکز دکترینال بدون مرز و اخلاقیات مردم تمدن رو به سقوط غرب!
    رضا محمودی

    ما در ایران یک مرکز امور استراتژیک بنام دکترینال بدون مرز داریم که مسئول آن یکی از برادران بسیار فعال و آتشین در ادعای رو به سقوط بودن تمدن غرب است.( طرفداران این برادر ضد غرب، اتفاقا خیلی هم در مورد به کار بردن عنوان غربی “دکتر” برای خود تاکید دارند ) این مرکز مدعی است در بسیاری حوزه ها از دادن مدل برای دکوراسیون داخلی خانه های مردم، تا فلسفه و امور نظامی و ادعای معرفی استاد راهنما برای تز دکترای بیش از یکصد و چهار نفر از مسئولین مملکتی کشور خودمان ایران فعال است.

    از قضا یکی از اموری که این برادر استاد راهنمای تز دکترا و امور استراتژیک بر روی آن مانور می دهند، فاسد الاخلاق بودن مردم اروپا و آمریکاست که عموما هم از تحلیل موضوعی فیلم ها و سریال های تولیدی هالیوود و تسری دادن آن به کل زندگی مردم جوامع غربی نتیجه گرفته می شود.

    اما من که خودم دیر زمانی است که در میان این مردم زندگی می کنم و می بینم دنیا را از دید فیلم و سریال دیدن و از آن نتایج فلسفی و استراتژیک گرفتن، به مخاطب و تحلیلگر نیز دیدی کاملا اشتباه داده و نتیجتا راه حلها برای حل مشکلات اجتماعی جامعه خودمان نیز با بن بست روبرو می شوند .

    زندگی روزمره مردم اروپا وآمریکا دقیقا بر خلاف دیدی است که احتمالا می توان با دیدن فیلم های هالیوودی یا اخبار روزنامه ای به آن رسید !

    نمونه ها و برخوردهایی از این دست را به معرض قضاوت شما می گذارم و بعد با هم مطلب را پی می گیریم :

     مدتی است که بر سر تخلیه خانه ای که در آن زندگی می کنم، با شهرداری اختلاف داریم، خانه دولتی است و اجاره بسیار مناسبی دارد . شهرداری متولی امور چنین خانه هایی است، نهایتا نامه ای از شهرداری دریافت می کنم که مرا موظف به تخلیه خانه قبل از شروع سال تحصیلی می کند . به دادگاه صلح منطقه شکایت می برم و دادگاه حکم تخلیه را تا رسیدگی به شکایت من معلق می کند . در این مدت همسایه ها نیز با گرد آوردن استشهاد محلی از دلایل من برای باقی ماندن در این محل حمایت می کنند. روز دادگاه فرا می رسد. در اتاق انتظار منتظر برگزاری جلسه دادگاه هستم .. در حکومتهایی با سیستم فدرال، شهردار هر منطقه قدرتی در حد یک رئیس جمهور کوچک دارد، با این همه می بینم که شهردار هم که خود می باید به جلسه می آمد در اتاق انتظار مثل بقیه مردم به انتظار نشسته است.

    مارا به جلسه دادگاه فرا می خوانند . رییس دادگاه بدون اینکه از روی پرونده سرش را بلند کند، هر دو ما را با اسم و فامیلی صدا می کند . حتی به طرف دعوای من آقای شهردار هم نمی گوید، اصلا انگارنمی داند که او شهردار شهر است. چه ابهتی دارد رییس دادگاهی که در مقابل هیچ مقامی سر خم نمی کند و در مقام قضاوت بیطرف است ! هر دو طرف موضوع دعوا را توضیح می دهیم. رییس دادگاه کمی فکر می کند و می گوید با توجه به اینکه فرزندان ایشان (من) چند سال است که در این شهر به مدرسه رفته اند و احتمال دارد بعد از تخلیه خانه امکان پیدا کردن خانه ای با قیمت دولتی در این شهر برای وی ممکن نباشد و هر گونه تغییر محل زندگی و محل تحصیل می تواند به تحصیل و روحیه فرزندان این خانواده ضربه بزند ، حکم تخلیه قابل اجرا نیست. رییس دادگاه خطاب به شهردار می گوید :البته شما می توانید نسبت به رای این دادگاه اعتراض کنید، اما پا فشاری شما بر اجرای حکم تخلیه باعث می شود شما در نزد افکار عمومی بعنوان فردی سنگدل معرفی شوید . جلسه دادگاه تمام می شود . شهردار در همان جا به من تبریک گفته و نسبت به تهیه مدارک جدید اجاره خانه قول می دهد .

     باید تسمه موتور اتومبیلم را عوض کنم ، به مکانیکی خیابان محل زندگی ام می روم ، هزینه آن حدود 500 یورو است ( حدود دو میلیون تومان ) . می گوید من می توانم این کار را انجام بدهم ، اما من متخصص این مارک نیستم ، اگر بخواهید من آدرس مرکز متخصص مارک ماشین شما را میدهم ، آنها بهتر از من کار شما را انجام می دهند .

     در مدرسه ای که فرزندم در آن جا درس می خواند حدود بیست نفر دانش آموز از خانواده های مسلمان نیز حضور دارند ، اخیرا در مدرسه غذاخوری دائر شده و هر دانش آموز با پرداخت 3 یورو می تواند در آنجا غذا بخورد. مشکلی که ما داریم اینست که فرزندان خانواده های مسلمان، غذاهای تهیه شده در آشپزخانه را از نظر مسائل دینی نمی توانند بخورند . با مراجعه به رییس مدرسه قرار می شود غذای این دانش آموزان جدا و بدون استفاده از گوشت خوک تهیه شود ! لازم به یاد آوری است که کلاس تعلیمات دینی نیز برای دانش آموزان مسلمان، جدا از کلاس تعلیمات دینی مسیحی و با استفاده از یک معلم مسلمان برگزار می شود .

    البته من نمی خواهم از برخوردهای منفردی که خودم و یا دوستانم داشته اند، نتایج جامعه شناسانه بگیرم ، اما حق دارم از مدعیان نظریه فاسد الاخلاق بودن مردم اروپا و رو به سقوط رفتن این تمدن بخواهم که بتوانند این سقوط اخلاقی را نیز در زندگی روزمره ین مردم به مخاطب خود نیز نشان دهند . آن چیزی که من در این جا می بینم مردمی سخت کوش ، جدی ، متنفر از تجملات و دروغگویی و فریب است که با ویژ گی های مردمی فاسد، آن طور که در تبلیغات رسانه ای کشورمان با آن روبرو هستیم بسیار متفاوت است .

    در دولتمداری نیز کم نیستند نمونه هایی که دال بر وظیفه شناس بودن و جوابگو بودن مسئولین ا مور فرهنگی و سیاسی این جوامع است . از استعفای مسئولین در پی یک تخلف کوچک تا استقلال قوه قضاییه و… که برای ما ایرانیان آرزویی دیرینه هستند .

    البته همه اینهایی که گفته شد، مباینتی با تاریخ فرهنگ استعماری غرب سیاسی و بر خورد خشن دولتهای غربی با ملل تحت سلطه ندارد . اما به نظر می رسد بهتر است بجای هجو دشمن و تمسخر او که بیشتر بیانگر یک نوع خود کم بینی و فرار از واقعیت است، به تحلیل علل واقعی پیشرفت دنیای سلطه بپردازیم .
    لینک مطلب:
    http://baztab.net/fa/news/19473/%d9%85%d8%b1%da%a9%d8%b2-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%b2-%d9%88-%d8%a7%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%d8%aa%d9%85%d8%af%d9%86-%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%b3%d9%82%d9%88%d8%b7-%d8%ba%d8%b1%d8%a8!

  10. خدا رو صدهزار مرتبه شکر…از نگرانی در اومدیم…

  11. سلام. خداوکیلی اگر محرم نبود می گفتم یه کف مرتب! پس یک صلوات محمدی پســــــــــــــــــــنـــــــــد. اللهم صل علی محمد و آل محمد. و عجل فرجهم.

  12. الحمدالله .

  13. سلام خیلی خوشحال شدم ان شاالله موفق باشی !

  14. خدا رو صد هزار مرتبه شکر
    خوش خبر باشی
    خیلی رخوشحالم کردی

  15. سلام خیلی خیلی خوشحال شدم از برقراری مجدد کلاسها حتما در اولین جلسه شرکت میکنم . دلم برای استاد تنگ شده بود

  16. خیلی خیلی ممنون از خبر خوبتون

  17. به نام خدا ،
    باسلام وآرزوی سلامتی وتوفیقات بیشتر برای استاد گرانقدر وتشکر از شما عزیزان زحمتکش سایت ، واقعاً خبر خوشحال کننده ای بود.
    در پناه حق موفق و سربلندباشید.

  18. آقا همیشه خوش خبر باشی … .
    ممنونم خیلی خبر خوبی بود…. .
    و من الله توفیق

  19. لینک دانلود جلسات در حال آپلود در سایت آپلود باز:http://www.uploadbaz.com/users/universe2035/88660/Series-1

    • دوست عزیز فرمت فایل هایی که آپلود کردید چیه؟ حجم اش که خوبه!!!کیفیتش چه جوریه؟

      • همون نسخه ی کم حجم کلاس هاست که اقا سجاد زحمتش رو کشیدند. رزولوشنش هم 512 در 384 هست که نسبت به حجمش قابل قبوله.

  20. خیلی خوشحال شدم.اما میشه بگید چی شد که کلاسها بعد از دو هفته ادامه پیدا کرد.
    در ضمن من اکانت سه ماهه ی آپلود باز رو گرفتم و دارم از جلسه ی اول آپلود می کنم و تا الان تا جلسه ی 10 آپلود کردم و هر شب به این تعداد اضافه میشه. در ضمن هر موقع آپلود جلسات تموم شد من فیلمها پلتها و کلا هر چیزی که به کلاس ها ربط داشته باشه آپلود میکنم.

  21. با سلام
    من واقعا از خوشحالی در پوست خودم نمی گنجم و از شما بابت این خبر خوب تشکر می کنم .
    خداوند به استاد عمر طولانی و پر خیر و برکت عنایت فرماید .
    از گردانندگان سایت هم بابت ارائه جلسات و تلاش برای انتشار جلسات و همچنین تحمل مرارت ها و سختی ها بسیار ممنون هستم امیدوارم که همواره در سایه الطاف الهی باشید و همواره در مسیر حق گام بردارید .

  22. سلام
    خیلی خوشحالم که قراره جلسات دوباره از سر گرفته بشه……
    در ضمن یه نکته امروز 20 م آذره چطور قراره کلاسا از 16 آذر از سر گرفته بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  23. وااای خدای من عجب خبر خوبی…
    بااینکه نمیتونم تو جلسه ها شرکت کنم ولی خیلی خوشحالم دکتر کلاسارو از سر گرفته…
    خدا پشت و پناه همه ولایتی هااا…
    مرسی بابت این خبر خوب…

  24. با سلام و خسته نباشيد ، خبر خوبي بود . ممنون از استاد گرامي . توفيقات روزافزون رو براي استاد عباسي از خداي منان آرزومندم . خدا قوت… منتظر جلسات بعدي هستيم . موفق باشيد