تبریک سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحيم
يا مقلّب القلوب و الابصار، يا مدبّر اللّيل و النّهار، يا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

باعرض سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان و بازدیدکنندگان محترم ، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مديريّت جهادی را تبریک می گویم.

تبرک سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی
تبرک سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی

انشاالله با این هدف گذاری رهبر معظم انقلاب در این سال ، همه با عزم ملی و فعالیت در بخش های مختلف برای اعتلای کشور قدم برداریم و یک جهادی در این سال صورت گیرد و به این دو آرمان “اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی” برسیم .

در سالی که گذشت ما حداکثر سعی خود را کردیم که سایت به روز باشد و سحنرانی ها و جلسات کلاس استاد حسن عباسی به محض تدوین با بهترین کیفیت در سایت قرار گیرد ، اما آنچه که انجام شد کافی نبود و ما نتوانستیم به وضعیت مطلوب که پیش بینی کرده بودیم برسیم.

اما در سال جدید ، برنامه ی جدی داریم که تمام نواقض و کمبود های سایت را برطرف کنیم .

از جمله نواقصی که در سایت مشاهده می شد جلسات کلبه ی کرامت بود که تا حدودی این بخش کامل شد و لیست تمام جلسات کلبه کرامت تا آخرین جلسه برگزار شده در سال 1392 آماده شد و در صفحه ی زیر قرار گرفت.

https://dr-abbasi.ir/kolbehkeramat

در سال جدید بخش های جدیدی به سایت اضافه می شود که انشاالله بتوانیم در این راه مستمر باشیم.

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

یک دیدگاه

  1. روح الله مقدم

    تشکر فراوان از همه شما عزیزان
    و آرزوی موفقیت برای شما