دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین و استاد دانشگاه، بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی مقاومت در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران، گفت: امروز قصد داریم سالروز آزادی خرمشهر را به روز مبعث پیوند بزنیم و در رابطه با اعلامیه جهانی حق خدا صحبت کنیم، امروز استکبار می‌خواهد خودش را در موضع حق قرار داده و دیگران را در برابر حقوق بشر مطرح کند.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

وی افزود: امسال در کشور انگلستان رسمی شدن ازدواج همجنس‌گرایان جشن گرفته شد در حالی که این مسئله 4 هزار سال پیش در زمان حضرت ابراهیم تقبیح می‌شد.

عباسی ادامه داد: دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلستان رسمی شدن ازدواج همجنس‌گرایان را موقعیت ممتازی برای این کشور اعلام می‌کند و بلافاصله قطعنامه‌ای در اروپا تصویب می‌شود بر علیه ایران که امکان آزادی برای همجنس‌گرایان وجود ندارد.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: در دانشکده‌های ما نیز اساتید سکوت کرده‌اند و کشورهای غربی ما را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند در حالی که ما با تشبیه حق خدا اعلام می‌کنیم که این مسائل درست نیست.

وی با بیان اینکه پیامبر برای تکریم مکارم اخلاقی مبعوث شده‌اند، گفت: اولین امپراطوری گسترده تاریخ یعنی امپراطوری هخامنشی منشور کوروش را تنظیم کرد که توجیه‌کننده گسترش امپراطوری بود و امروز نیز اعلامیه‌های جهانی ایالت متحده زمینه‌ساز امپراطوری است یعنی در آن زمان هر مکانی را که قصد داشتند تصرف کنند به مردم آزادی می‌دادند تا از آنها باج و خراج بگیرند.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

وی اضافه کرد: امروز ایالت متحده نیز پس از جنگ جهانی دوم مقدماتی را فراهم می‌کند و اهرم فشاری را راه‌اندازی می‌کند تا اگر کسی بر مبنای آن عمل نکرد بتواند به آن کشور حمله کنند.

به گفته عباسی در اعلامیه جهانی حق خدا دو حق طبیعی و الهی مطرح می‌شود که در حق طبیعی تبیین فیزیکال مناسبات طبیعت مطرح است و در حق الهی مسائل مربوط به وحی مطرح می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: وقتی فردی در کشور اتریش در رابطه با دختر خودش صاحب فرزند می‌شود پلیس اتریش این مسئله را مطرح می‌کند که این فرد باید به خاطر زندانی کردن دخترش محکوم شود یا برای ارتباط نامناسب که در دستگاه قضایی این فرد را به خاطر زندانی کردن محکوم می‌کنند، یعنی حقوق را بر اساس حق طبیعی مدنظر می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در فضای سایبر 450 میلیون وب‌سایت پورن وجود دارد، گفت: 89 درصد کاربران این وب‌سایت‌ها آمریکایی‌ها هستند، چطور می‌شود در جایی که مردان آن مدام برهنگی می‌بینند، 89 درصد به سمت این گونه سایت‌ها می‌روند.

وی افزود: آنها می‌گویند ازدواج با محارم و همجنس‌بازی مشکلی ندارد و این مسائل را با متدولوژی توجیه می‌کنند.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

عباسی اظهار داشت: در علم اقتصاد نیز به همین صورت است و آنها علم اقتصاد لیبرال را عرصه کردند ولی اگر این علم موفق بود، چرا کشور انگلستان را نجات نداد.

عباسی اضافه کرد: وقتی به اساتید اقتصاد می گوییم چرا به سیستم ربوی اقتصاد ایران اعتراض نمی کنید، می‌گویند اقتصاد یک تئوری است و نباید انگاره‌های ارزشی را وارد کنیم، بنابراین ما باید هیمنه این علم که چیزی جز جهل نیست را بشکنیم و مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند رخنه‌های فرهنگی را رصد کنید.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: در حق الهی ارزش‌مداری مطرح است و مسائل با استفاده از مکارم اخلاقی توجیه می‌شوند.

وی گفت:‌در ایران در هر دانشگاهی دپارتمان حقوق بشر راه‌اندازی شده‌اند ولی حتی یک بار هم در علم اروپایی تغییر نکرده‌اند به طوری که اصل کرامت اسلام در اعلامیه جهانی حقوق بشر گم شده است.

عباسی گفت: ما باید زمین و قواعد بازی را خودمان تعریف کنیم و قواعد را مبتنی بر حقوق خدا بچینیم، ولی آنها اعلامیه حقوق بشر را خودشان می‌نویسند و آن را بر سر مردمان شریف چماق می‌کنند.

به گفته وی پایه اعلامیه جهانی حقوق بشر بر حقوق طبیعی است ولی اعلامیه جهانی حق خدا در پایه وحی مطرح می‌شود و مبتنی بر ارزش‌ها است.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر حق خدا به نابودی کشیده می‌شود، گفت: امروز بشر اسیر ربا است و آن را با اقتصاد سنجی توجیه می‌کند، درحالی که بودجه کره زمین 45 تریلیون دلار است و کشورهای جهان 52 تریلیون دلار بدهی دارند. یعنی ربا کشورها را به نابودی کشانده است، ولی در ایران حتی 5 استاد اقتصاد نبوده است که علیه ربا بیانیه بدهد.

وی افزود: ما باید با جنگ با خدا مبارزه کنیم و حتی اگر علم در آن صحه بگذارد آن را نپذیریم.

عباسی ادامه داد: 700 تریلیون دلار سند ساختگی در واستریپ وجود دارد.

وی افزود: اگر فقط علم مهم است پس چرا دانشمند ما را در کف خیابان ترور می‌کنند و می‌گویند شما قصد دارید بمب هسته‌ای بسازید، ما که گفتیم در دین ما و بر اساس فتوای مجتهدان ما ساخت بمب هسته‌ای حرام است.

وی گفت: ما فرزندان تفکری هستیم که پدران‌مان در آنچه سنت غلطی بوده است شورش کرده‌اند و اعلامیه جهانی حق خدا را مطرح می کنیم که در آن همه چیز به نفع انسان و بشر است و به انسان، محیط، نباتا و جانداران می‌پردازند.

وی گفت:‌در حال حاضر در کشور ما حق زمین از بین برده شده است، به طوری که رودخانه‌های کشور خشک شده‌اند و بحران آینده بشر بوجود آمده است.

وی افزود: آنها که مدعی حقوق بشر هستند، 200 هزار نفر انسان بیگناه را در سوریه کشتند و از قطعنامه به عنوان اهرم فشار برای حق بشر استفاده می‌کنند، چرا هر روز مردم را در جهان اسلام به خاک و خون می‌کشانند، چرا بودایی‌ها را به جان مسلمانان می‌اندازند.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

وی با بیان اینکه تفکر مدرن در قرن بیستم 125 میلیون کشته به جای گذاشته‌ است، عنوان کرد:‌در 80 جنگ از 1945 تا 1990 میلادی ده‌ها میلیون انسان کشته‌ شده‌اند، چطور می‌توانند بگویند مدرنیته اندیشه آزادی بشر است.

وی افزود: آنها از اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران هراسی می‌گویند در حالی که این کارها اسلام‌ستیزی، شیعه‌ستیزی و ایران ستیزی است.

عباسی اضافه کرد:‌امروز 300 میلیون انگلیسی خارج از خاک انگلیس زندگی می‌کنند، سرزمینی که در آن اعلامیه جهانی حقوق بشر می‌نویسند غصبی است و اگر آمریکا و اروپا به اوج رسیده است دلیلش این است که در 400 سال گذشته دستشان در جیب دیگران بوده است.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: آمار و ارقام برای روسیاهی غربی‌ها زیاد وجود دارد ولی اصل شرمنده‌سازی آنها آمار همجنس‌گرایی و آمار تولد خارج از ازدواج در این کشورها است.

وی افزود: بر اساس آماری که خودشان منتشر کرده‌اند از سال 1998 میلادی تا سال 2012 روسیه 27 درصد، لهستان 22 درصد،‌رومانی 31 درصد، مجارستان 45 درصد، فرانسه 56 درصد، آلمان 35 درصد، ایتالیا 28 درصد، هلند 47 درصد و اسپانیا 36 درصد آمار تولد خارج از ازدواج داشته‌اند، به دوستان روشنفکر دینی بگویید آن تمدنی که می‌گویند خیلی بالا است، بیش از 50 درصد انسان حرامزاده دارد.

وی افزود: همچنین این آمار در سال 2012 در کشور انگلستان 48 درصد و در کشور آمریکا 41 درصد بوده است ولی در کشورهای اسلامی آمار تولد خارج از ازدواج زیر 3 درصد است.

عباسی ادامه داد: این کشورهای مدرن 777 تریلیون دلار از کشورهای آفریقایی غارت کرده‌اند، سال گذشته در کشورمان با آرامش انتخابات را برگزار کرده‌‌ایم، آنها قطعنامه داده‌اند که انتخابات شما دموکراتیک نیست، آنها چه حقی دارند که دموکراتیک بودن انتخابات ما را تعیین کنند؟

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

وی افزود: تمدنی که 450 میلیون وب‌سایت پورن راه‌اندازی کرده است، چه حقی دارد در مورد اخلاق صحبت کند، ملت ایران یک وب‌سایت پورن ندارد و کار غیر اخلاقی نمی‌کند.

وی گفت:‌ طرفداران آزادی در ایران بگویند که چرا دولت فرانسه پس از توهین به پیامبر اکرم اجازه نداد که در این کشور راهپیمایی انجام شود، استادان علوم انسانی ما سرشان را پائین انداخته اند و نمی‌خواهند این مسائل را ببینند.

وی با بیان اینکه امروز مسئله مبارزه با ربا در کشور ما به یک جنبش مردمی تبدیل شده است، گفت: استادان لیبرال در دانشگاه‌ها سکوت می‌کنند، ولی مردم به مبارزه می‌پردازند.

وی با بیان اینکه فرزندان انقلاب از موضع دستگاه قضایی در مبارزه با مفاسد اقتصادی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: امروز قوه قضائیه با اقتدار مفسد اقتصادی را به چوبه دار آویخت و می‌دانیم که از فردا سایت‌های آمریکایی در این رابطه بیانیه می‌دهند و این مسئله را نقض حقوق بشر می‌دانند، آنها از هر فاسدی بر اساس اعلامیه حقوق بشر دفاع می‌کنند، عظیم‌ترین قمارخانه جهان را دارند، جنبش وال‌استریت را راه‌اندازی می‌کنند و آنگاه دم از حقوق بشر می‌زنند.

عباسی ادامه داد: ربا یک پدیده مبتنی بر قمار است و ما نمی‌توانیم این پدیده را اسلامی کنیم، جمهوری اسلامی به اشغال ساختمان‌های بانک‌ها درآمده است، مملکتی که 35 سال در تحریم است چرا باید نقدینگی‌های خود را در این ساختمان‌ها جمع کند.

وی با اشاره به صحبت‌های یکی از کارشناسان اقتصادی آمریکا، گفت: کارشناسان اقتصادی آمریکایی اعتقاد دارند که اقتصاد آمریکا بر اساس گردش دلار در کشورهای دنیا است که ایران در مواجهه با تمدن پوشالی آنها از دلار استفاده نکرده است و کشورهای دیگر نیز این مسئله را در پیروی از ایران انجام داده‌اند.

وی افزود: استادان لیبرال ایران می‌گویند اگر مردم این مسائل را بدانند و متوجه شوند که اقتصاد آمریکا و اروپا رو به افول است می‌دانند که از مذاکره با آنها هیچ آبی گرم نمی‌شود و به همین دلیل این مسائل را مطرح نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه گفتمان نیروهای انقلاب، گفتمان قسط است، گفت:‌کارکرد دین تحقق قسط است و اراده امروز بسیجیان باید معطوف به تحقق دین باشد، درحالی که حجم عظیمی از انیمیشن‌ها وارد خانواده‌ها می شود تا ذهن کودکان را از توحید دور کند.

وی افزود: معرفت توحیدی امروز بر دانشکده‌های علوم انسانی ما جایی ندارد و اساس دانشکده‌های ما تثلیثی است.

وی با اشاره به نامه 127 نفر از نمایندگان مجلس ششم مربوط به نوشیدن جام زهر به مقام معظم رهبری، گفت: 127 نفر از نمایندگان در مجلس ششم از مقام معظم رهبری خواستند که در بحث هسته‌ای مقابل غرب کوتاه بیاید که این نامه به جام زهر معروف شد.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

* فتنه‌گران را به خاطر 8 ماه دروغ تقلب نمی‌بخشیم

در ابتدای سخنان عباسی دانشجویی معترض وی را دروغگو خطاب کرد که دانشجویان دیگر با وی برخورد کردند و پس از اعتراض این دانشجو به عباسی مبنی بر اینکه دانشجویان با وی خوب سخن نمی‌گویند، عباسی گفت: این رفتارها به دلیل آن است که شما بی‌ادبی می‌کنید، باید یاد بگیرید که بشنوید، اگر کسی روبروی اندیشه اسلامی می‌ایستد، حتما انگاره‌هایی از شیطان در نسلش وجود دارد.

وی افزود: شمابرانگیخته شدید تا در برابر اعلامیه جهانی حق خدا حرف بزنید و یا بشنوید؟ ما در برابر اعلامیه جهانی حقوق بشر گوش کردیم و حالا یک بار می‌خواهیم اعلامیه حق خدا را بیان کنیم.

عباسی گفت: 5 سال پیش در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران خواستیم از عدل سخن بگوییم که در دانشکده را شکستند و حالا همان افراد در بی‌بی‌سی از کفر دفاع می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین خطاب به دانشجوی معترض گفت:‌امیدوارم این جوان دانشجو از حق خودش بگذرد و من از وی عذرخواهی می‌کنم که وجهه او در برابر دانشجویان دیگر تخریب شد و آن دانشجو در پاسخ گفت: در روز 23 خرداد جواب محکمی به شما دادیم و هرگز شما را به خاطر کوی دانشگاه و نقض دیپلماتیک حقوق بشر نمی‌بخشیم.

عباسی در پاسخ عنوان کرد: ما هم شما را به خاطر 8 ماه دروغ فتنه و تقلب نمی‌بخشیم، سن شما قد نمی‌دهد ولی در آن زمان با افرادی مثل شما سروکار داشته‌ام که در حال حاضر در بی‌بی‌سی فارسی کار می‌کنند، حتما فتنه 88 یادتان است که 40 میلیون رأی را تقلب دانستند و نظام را به مرحله براندازی رساندند.

منبع: خبرگزاری فارس

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

گروه جنگ نرم مشرق- عصر روز شنبه، سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازي خرمشهر و روز ملي مقاومت، حسن عباسي در دانشكده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران براي ايراد سخنراني با موضوع «درآمدي بر اعلاميه جهاني حق خدا» در مراسمي كه در اين دانشكده برگزار شده بود حضور يافت.

اين مراسم با پخش خلاصه‌اي از سخنراني‌هاي حسن عباسي طي سال‌هاي گذشته در سالروز آزادسازي خرمشهر آغاز شد و با اجتماع دانشجويان در سالن، مراسم با قرائت قرآن و توضيحات ابتدايي مجري برنامه، شكل رسمي به خود گرفت.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

پس از دعوت مجري از حسن عباسي، وی روي سن قرار گرفته و هنوز جملات خود را آغاز نكرده بود كه جمعيت با هياهوي بي‌جا و بي‌موقع يك نفر متعجب شد. البته اين شخص با شعارهاي مرگ بر منافق و مرگ بر اسلام آمريكايي توسط حضار به سكوت دعوت شد.

حسن عباسي در آغاز سخنان خود ضمن تبريك سالروز آزادسازي خرمشهر و تبريك پيشاپيش عيد مبعث، صحبت پيرامون حق خدا را پيوند زدن ميان همين دو عيد خواند.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

حسن عباسي ادامه داد: امروز در انگلستان لواط را به صورت رسمي درآورده‌اند و تحت نام حقوق بشر، همين را در ايران پيگيري مي‌كنند. آيا حق بشر، همان عمل قبيحي است كه يك قوم به نام قوم لوط برايش نابود شد؟

حسن عباسي در ادامه با برقراري شباهت ميان منشور حقوق بشر كوروش و اعلاميه حقوق بشر امروزي گفت: اولين بار كوروش با انتشار منشور حقوق بشر زمينه‌ساز گسترش امپراطوري خود شد و قاعده‌اش هم اين بود كه با دادن آزادي به ملل و تنها گرفتن خراج و ماليات آنان را به زير سلطه خود درمي‌آورد. اكنون هم ايالات متحده با همين اعلاميه جهاني حقوق بشر به دنبال گسترش اميپرياليسم خود در جهان است؛ زيرا هر تمدني براي ارشد شدن يك سري قواعد جهان‌شمول را ارائه مي‌دهد.

وی افزود: در عالم به طور كل دو حق وجود دارد؛ حق طبيعي و حق الهي. حق طبيعي همان تبيين فيزيكال مناسبات طبيعي است؛ مانند قوانين فيزيك و نيوتون كه به آن متدولوژي گفته مي‌شود. از اين رو هر چيزي به نسبت كاركردي كه دارد تعريف مي‌شود.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

حسن عباسي با اشاره به ماجراي يك پدر اتريشي كه چندين سال قبل دختر خود را در خانه زنداني كرده و از او چندين فرزند به دنيا آورده بود گفت: وقتي اين پدر را بازداشت كردند و فقط به دليل زنداني كردن دخترش در خانه او را محاكمه كردند و نه به خاطر برقراري رابطه نامشروع. در آن زمان بحثي حقوقي در گرفت با اين موضوع كه اين مرد به لحاظ مسائل بايولوژيكي و فيزيكي كار اشتباهي انجام نداده است و از نظر حق طبيعي كاملا درست است. اين‌ها درمورد پرستش هم همين نظر را دارند.

حسن عباسي در ادامه گفت: اساسا متدولوژي در مورد پرستش مي‌گويد هر چيزي كه مي‌خواهي بپرستي را بپرست. امروز غربي‌ها براي هر موضوع اين چنيني يك حق توليد مي‌كنند. امروز آمريكا 450 ميليون وب‌سايت پورن دارد كه 89 درصد كاربران آن آمريكاييان هستند. اين برنامه‌ها با انديشه داروين و فرويد تئوريزه مي‌شود. چرا؟ چون حق طبيعي است. اصالت لذت هم همين‌جا تعريف مي‌شود. مادامي كه چيزي نفع داشت، لذت داشت سود داشت، آزاد است.

دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا
دانلود سخنرانی استاد عباسی در 3 خرداد 93 با موضوع درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا

حسن عباسي در ادامه مي‌افزايد: اقتصاد اين‌ها هم همين وضع را دارد و اساتيد دانشگاه‌هاي ما مي‌گويند اين‌ها مسائل علمي است و دين حق دخالت ندارد. اگر اينگونه پيش برود، فردا متخصصين خانواده هم مي‌توانند بگويند كه مسائل جنسي علم است و دين حق دخالت در آن را ندارد.

حسن عباسي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: امروزه غرب به نئوپاگانيسم (كفركيشي جديد) خود افتخار مي‌كند. اما اسلام و قرآن هرگز با دين مخالف نبوده است اما در عين حال مي‌فرمايد الهي اعوذ بك من علم يا ينفع. چه علمي نفع نمي‌دهد؟ علمي كه براساس متدولوژي است لاينفع است؛ اين يك جاهليت مدرن است و يك رخنه علمي و معرفتي است. امروز بنيان حقوق بشر بر حقوق طبيعي گذاشته شده است.

رئيس انديشكده يقين در ادامه گفت: از سويي ديگر اما حق الهي مي‌گويد تو نيروي پرستش داري اما نبايد هر چيزي را بپرستي. جهتش مهم است. قبله‌مدار بودن مهم است.

حسن عباسي در ادامه با اشاره به داستان حضرت ابراهيم نبي و شكستن بت بزرگ و گلستان شدن آتش براي وي كار اين حضرت را آسان‌تر از كاري كه پيامبر اسلام (ص) كرد دانست چرا كه در صدر اسلام بت‌ها به درون خانه كعبه نفوذ كرده بودند و هم‌چنين كار امام زمان (عج) را سخت‌تر از پيامبرمان (ص) دانست چرا كه امام زمان (عج) بايد بت‌هايي كه ما در باورهاي خود ساخته‌ايم را بشكند.

ايشان در ادامه افزود: غرب در مسئله حقوق بشر زمين و قواعد خود را تعريف كرده است و بازي در زمين آنها و با قواعد آنها اشتباه است بلكه بايد زمين و قواعد خود را براي اين مسئله تبيين كنيم. اگر امروز حسن باقري‌ها و همت‌ها بودند به جاي فتح شهرهاي اشغال شده باورهاي مردم را فتح مي‌كردند.

رئيس مركز بررسي‌هاي دكترينال امنيت بدون مرز افزود: اكنون با اين توضيح دو دسته اعلاميه حقوق به وجود مي‌آيد؛ حقوق بشر مبتني بر حق طبيعي و متدولوژي، و همچنين حق الهي مبتني بر وحي. خداوند در قرآن به دوري از ربا اشاره فرموده در حالي كه اكنون در كره زمين به دليل استفاده از نظام مالي ربوي، 52 تريليون دلار بدهي وجود دارد و اين در حالي است كه كل درآمد كره زمين 45 تريليون دلار است.

حسن عباسي ادامه داد: اعلاميه حق خدا 3 فصل دارد: نخست حق خدا در نسبت با بشر. بدانيد كه در اعلاميه حق خدا، خدا هيچ نفعي ندارد. تمامي اين كار را بكن و آن كار را نكن‌ها حد خداست. حق خدا همان حد خداست. لا تقربوا الواحش، ربا، زنا و … همه حدود الهي هستند. دوم آنكه محيط زيست انسان اعم از زمين و فضا و دريا همگي بايد مورد احترام باشند و حفظ شوند زيرا فرمود ظهر الفساد في البر و البحر بما كسبت ايدي الناس. انسان امروز شيره جان زمين را مي‌كشد و هوا را آلوده مي‌كند و فساد را حتي به دريا هم كشانده است. و سوم آنكه حق نباتات و حيوانات بخشي از حق خداست. آيه 112 سوره توبه والحافظون لحدودلله را براي مومنيني آورده است كه حد خدا و حق خدا را رعايت مي‌كنند.

حسن عباسي گفت: قرآن مي‌فرمايد قتل نفس نكنيد. اما تا كنون تمدن غرب و مدرنيته چه كرده است؟ در طي 3 سال 200 هزار نفر را در سوريه به قتل رسانده است. در يك قرن 125 ميليون نفر را به قتل رسانده است كه فقط 52 ميليون نفرش در طول جنگ جهاني دوم بود. آن‌هايي كه از هولوكاست دم مي‌زنند اگر چنين اتفاقي افتاده باشد چه كسي اين كار كرده؟ مسيحيت پروتستان يا اسلام؟ چه كساني شيره جان آفريقا را در اين چند قرن اخير مكيدند؟ دهه 1990 در بيانيه‌اي به نام بيانيه غنا كه يك سند بين‌المللي است، خودشان اعلام كردند كه مجموعا 777 تريليون دلار سرمايه را از آفريقا دزديده‌اند تا با آن كشورهاي مثلا پيشرفته خودشان را بسازند. هنوز سهم قاره آسيا محاسبه نشده است. امروز آمريكا و غرب به قدرت رسيده چون در 400 سال گذشته دستش در جيب ديگران بوده. در اين ميزان 777 هزار ميلياردي سهم انگليس به تنهايي 185 تريليون پوند است. اين حرفي است كه نايل فرگوسن در كتاب امپراطوري مي‌زند. غرب با حرف‌هاي دكارت و جان و لاك و غيره رشد نكرد بلكه با سفرهاي تاسماني و كريستف كلمب و … رشد كرد. اين‌ها هيچ وقت در رسانه‌ها و دانشگاه‌هاي ما گفته نمي‌شود.

حسن عباسي در ادامه افزود: هر روش و متدي را كه در علم داريم بايد غشايي روي آن كشيده شود به نام غشاي ارزش. حقنه مي‌كنند كه هنر براي هنر؛ علم براي علم؛ تفكر براي تفكر و … در حالي كه خودشان هيچ كدام از اينها را برنمي‌تابند. اگر علم براي علم مطرح است چرا دانشمندان اتمي ما را مي‌كشيد؟ در هنر براي هنر اسلام‌هراسي و ايران‌هراسي مي‌كنند. چطور مي‌گوييد هيچ چيز مقدسي وجود ندارد ولي حقوق بشر شما مقدس است؟

رئيس انديشكده يقين افزود: امروز در فقه مترقي شيعه اگر كسي دوجنسي باشد به صورت كاملا قانوني مي‌تواند مشكلش را در بيمارستان‌ها حل كند اما اگر مشكل شما همان مشكل قوم لوط است جمهوري اسلامي به شما فضاي عرض اندام نمي‌دهد. شما مي‌خواهيد ما را شرمنده كنيد؟ شما خودتان بايد پاسخ آن 777 هزار ميليارد دلار را بدهيد.

وي ادامه داد: در انجيل و در قرآن آمده است كه به زنا نزديك نشويد. تمدني كه 450 ميليون وب‌سايت پورن راه‌اندازي كرده آيا حق دارد كه بيايد درمورد اخلاق حرف بزند؟ شما متهم هستيد. همانطور كه پيامبران گفتند فتقوالله و اطيعون ما هم به شما مي‌گوييم به چه حقي 450 ميليون وب‌سايت پورن راه مي‌اندازيد و بعد شما ما را متهم مي‌كنيد كه چرا به هم‌جنس‌بازان ميدان نمي‌دهيد؟

وي افزود: قرآن مي‌گويد اگر به زنا نزديك شويد حرث و نسل شما يعني زن و فرزندان شما به هلاكت كشيده مي‌شوند. به آمار وحشتانك تعداد كودكان زنازاده جهان كه خود سازمان ملل منتشر كرده نگاه كنيد و ميزان پاكي كشورهاي اسلامي را در همين سند ببينيد.

حسن عباسي در ادامه افزود: بايد سجده شكر در پيشگاه خدايي گذاشت كه چنين پيامبري را فرستاد كه پيروان او در يك كشور 80 ميليون نفري اجازه تاسيس حتي يك وب‌سايت مستهجن را نمي‌دهد. چرا تمام علومي كه تمدن غرب دارد نتوانسته جامعه‌اش را تصفيه و پاك كند؟ از همين دانشكده حقوق دانشگاه تهران كسي مي‌آيد كه مي‌تواند خرمشهر را آزاد كند و دانشگاه تهران تا ابد مي‌توان به خودش ببالد براي چنين موجودي. زيرا حسن باقري آنقدر در دوران نوجواني و كودكي از لحاظ فكري و رواني پاك بود كه حكمت از قلبش به زبانش جاري شد.

حسن عباسي در بخش‌ پاياني صحبت‌هاي خود خطاب به ايالات متحده گفت: هر چه كه كنيد خداوند ربا را به محاق مي‌برد و خواه ناخواه شما در حال آب شدن هستيد. دلار شما در حال فروپاشي است و امروز در ايران جنبش مبارزه با ربا در حال همه گير شدن است. امروز قوه قضاييه با اقتدار يكي از همين دزدان را به دار آويخت و ما از اين قوه حمايت مي‌كنيم.

حسن عباسي ادامه داد: دلار آمريكايي امروز در حال فروپاشي است و اين فروپاشي دلار را ايران شروع كرد. بعد از آن روسيه و چين و بعد ژاپن هم جرات پيدا كردند و به اين جرگه پيوستند كه دلار را مانند ايران از معاملات خود كنار بگذارند. كار خوبي كه اين دولت در ماه‌هاي اخير انجام داد همين بود.

اين استاد دانشگاه پس از پايان صحبت‌هايش با بدرغه گرم دانشجويان سالن را ترك كرد.

دانلود فایل صوتی:

دانلودDirectLink   |  Rodfile

حجم:33 مگابایت

دانلوددانلود گزارش تصویری

 منبع فایل : دکتر عباسی

 

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

35 دیدگاه

  1. آخر تصویریش نیومد

  2. سلام. دیگه نا امید شدم. بعد چند ماه یه مطلب گذاشتی اونم واسه سال 90 !!!
    فیلم سخنرانی سوم خرداد استاد را هم که نذاشتی …

    گفتی که بیا آمدم اما خبری نیست!!
    صد بار تو را خواندم وهیچ اثری نیست

    « با ما به از این باش که با خلق جهانی»
    مثل من مجنون دگرت دربدری نیست!!!!

    • سلام علیکم
      امیدتان به خدا باشد ؛ انشاالله بعد از تدوین این سخنرانی (3 خرداد 93 ) توسط اندیشکده یقین این سخنرانی حتما به صورت تصویری در سایت قرار می گیرد.
      شعرتان هم خوب بود
      یا علی

      • ممنون. انشالله … صدای ما به اونا نمی رسه لطفاً شما ، به شکوفه ها به باران (دوستان اندیشکده یقین) برسان سلام ما را. بفرمایید که بچه های جنوب منتظرن.
        متشکر

  3. سلام. دست مریزاد و خداقوت.
    من عاشق دکتر عباسی ام. این مرد عجب نفسی داره واقعا. من مدت زیادی نیست پیگیر کارهاش شدم. اما از اونجا که به تحقیق در زمینه این مسایل علاقمندم سخنرانی هاش خیلی برام جالبه. البته بخاطر تسلط به زبان، توی سایتهای خارجی هم معمولا سر و گوشی آب میدم.
    مدتی قبل پیگیر ایمیل ایشون بودم بهش بگم من داوطلبانه در مورد تحقیق در این مسایل همکاری میکنم. اما خوب. بنظر همه چیز یک طرفه ست و ایشون کلا پاسخ نمیدند. مشکلی نیست. همین که توی سخنرانی هاش زنده و سلامت می بینم با اون صدای کوبنده لذت می برم. الگوی واقعا خوبیه.
    خدا حفظش کنه
    خدا شما رو هم حفظ کنه.
    در پناه حق
    یاعلی

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      از طریق پایگاه اندیشکده یقین میتوانید حرف خودتان را به ایشان منتقل کنید
      یا علی

  4. سلام
    خداقوت
    چرا کیفیت پایینه؟
    خود برگذار کننده گان ضبط نکردن؟؟؟

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      اگر کیفیت بهتری به دستمان برسد ان‌شاالله قرار خواهیم داد

  5. سلام …
    خدا به شما و دکتر حسن عباس بزرگوار توفیق روزافزون عنایت فرماید … نعمت بزرگی هستش دکتر عباسی واسه ایران، اسلام، و حتی جهان. کاش قدرشو بدونیم …

  6. آقا چی شد پس این فایل تصویری؟!!!!!!!!!!

  7. سلام فایل تصویری با کیفیت لطفا
    بی صبرانه منتظریم

  8. سلام وتشکر از شماهایی که کار خداپسندانتون کمتر از نفس گرم وشهامت دلیر مرد با غیرت ایران زمین نیست درود بر شما دکتر باغیرت و آزاده ایرانی شیعه کاشکی خدا مارا همنشین دکتر کنه تو اون دنیا اینجا که لیاقت دیدار با ایشان را نداریم و فقط آرزوی دیدار و دست بوسی این یار گرانمایه راداریم سلام گرم مرا شما زحمت کش این برنامه به ایشان برسانید خدا همیشه حافظ ونگهدارتان باشد خدا ایشان وامسال ابوذرهای زمانه را نگهدار باشد خدانگهدار ………….

    • جناب اقای عباسی
      کشورهای دیگر که ادعای حکومت دینی ندارند اما شماهایی که ادعای حکومت دینی دارید در این سی وچند سال بر سر ایمان و صداقت ووجدان مردم چه اورده اید که رشوه واختلاس ودروغ گویی ورانت خواری و…….در جامعه ما اینچنین افزایش یافته است

      • معاونت پایگاه

        جناب استاد که این کارها را انجام نداده، متاسفانه آنهایی که عاشق مذاکره با شیطان بزرگ اند و می گویند اگر غربی شویم همه مشکلات حل می‌شود این فاجعه ها را به بار آورده اند و به پای دین نوشته اند. شما ببینید که در کشور همه دم از دین میزنند، چرا؟ چون دین یک گزاره با ارزش است و اشتباهات خود را زیر این گزاره با ارزش پنهان می کنند. حرف قرآن اشتباه نمی شود، اگر ایمان بیاوریم و استقامت کنیم از هر کشور غربی جلوتر خواهیم بود. لطفا شما هم دین را با نفاق گره نزنید و قدرت تفکیک داشته باشید.

  9. سلام وتشکر از شماهایی که کار خداپسندانتون کمتر از نفس گرم وشهامت دلیر مرد با غیرت ایران زمین نیست درود بر شما دکتر باغیرت و آزاده ایرانی شیعه کاشکی خدا مارا همنشین دکتر کنه تو اون دنیا اینجا که لیاقت دیدار با ایشان را نداریم و فقط آرزوی دیدار و دست بوسی این یار گرانمایه راداریم سلام گرم مرا شما زحمت کش این برنامه به ایشان برسانید خدا همیشه حافظ ونگهدارتان باشد خدا ایشان وامسال ابوذرهای زمانه را نگهدار باشد خدانگهدار .

  10. سلام. تصویریش کو برادر ؟؟؟
    ما منتظر تصویریش هستیم…… هیچ جا نمیریم همینجا هستیم
    یه خورده سریعتر برادر . از سوم خرداد 16 روز می گذره.
    ممنون از سایت خوبت
    موفق باشی

    • امیر ( مدیر سایت )

      سلام برادر
      جلسه ی تصویری هنوز توسط انتشارات پخش نشده به محض انتشار در سایت قرار می گیرد.
      یا علی

  11. سرباز کوچولو

    با سلام ، با توجه به اینکه این جلسه سخنرانی بیشتر مخاطب جهانی داره تا داخلی لطفا فایل تصویری و سپس زیر نویس انگلیسی هم براش منتشر کنید

  12. آقا بسیار ممنون.
    اگه امکان داره فایل تصویری اینگونه جلسات رو حتما قرار بدید!

  13. سلام. تو برنامه تون هست که فایل تصویریش رو هم بزارید یا نه؟

    • امیر ( مدیر سایت )

      سلام علیکم
      این جلسه توسطط خود اندیشکده فیلم برداری شد ؛ و به منحض انتشار فایل تصویری در سایت قرار می گیرد.
      یا علی

  14. یعنی یک نفر در اون جلسه نبوده سخنرانی استاد رو با کیفیت ضبط کنه؟؟؟
    آخه این چه وضعشه؟!
    چند تا سایت یه فایل بی کیفیت رو گذاشتن برا دانلود.
    در جبهه حق باید قوی کار کرد عزیز من.

  15. آقا دانلود نکنید از دستتون رفته ….

    عااااالی بود عااااالی …

  16. اگه امکانش هست تصویری این سخنرانی رو آپلود کنید .

    بابا کلیپ صوتی حال نمیده . یعنی یه جورایی ادم از اون فضا و جو به خوبی تاثیر نمیگیره .

    ممنون میشم .

  17. سرباز کوچولو

    تا تنور داغه فایل تصویری رو بچسبونید!!!

  18. سخنرانی های سایت استاد پناهیان کمتر از 10 مگه
    کیفیت اش هم بد نیست
    شما هم کم حجم بزارین
    باور کنین باور کنین هنوز اینترنت ایران لاکپشتیه

    • سربازکوچولو

      اینترنت ایران پرسرعت ترین اینترنت دنیاست
      ولی خستس می فهمی خسته

  19. سلام خدا قوت خسته نباشید!
    اقا این سایت توسط دکتر یا نزدیکان دکتر اداره میشه؟؟

    قصد اعتراض ندارم اصلا!
    اما میشه به جای اپلودسنتر لینک مستقیم بزارید؟

    • امیر ( مدیر سایت )

      سلام علیکم
      خیر بنده مدیر سایت هستم و نردیکان استاد هم نیستم

      عزیز میتونی از لینک های رودفایل استفاده کنی ، افت سرعت خیلی کمتره ؛ هرچند سرور خود سایت هم سرعت دانلودش بد نیست
      من الان تست کردم سرعت دانلودم 400 کیلوبایت بر ثانیه بود
      میتونید لینک زیر رو مشاهده کنید.
      https://dr-abbasi.ir/wp-content/uploads/2014/05/download.jpg
      یا علی

      • امیر جان سرعت سرویس اینترنتت چنده؟
        یادش بخیر بیشترین سرعت دانلودی که دیدم توی دانشگاهمون بود 5 مگ بر ثانیه اما ترمای آخر بودم که رفیقم میگفت روز 40 گیگ دانلود میشد بخاطر همین سرعتش اومده بود رو 100 کیلو بایت…

  20. سریع سریع فایل تصویری

  21. سلام
    خسته نباشید
    خبر فارس و خبرنامه دانشجویان یکی هستند.

  22. درورد خدا بر استاد دکتر حسن عباسی عزیز…
    تشکر از جناب مدیر

  23. لطفا حتما فایل تصویری اش رو هم بزارید.
    مرسی