کلاس کلبه‌ی کرامت 27 شهریور 1393 تشکیل نمی‌شود

کلاس کلبه‌ی کرامت این هفته 27 شهریور 1393 تشکیل نمی‌شود. 

کلاس کلبه‌ی کرامت
کلاس کلبه‌ی کرامت

منبع: کلبه کرامت

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

5 دیدگاه

  1. دکتر سلام
    خیلی ها امکان حضور درکلاستون و استفاده از مطالب رو ندارن ولی به شدت دنبال فیلم ها و کلیپ های به روز از استاد هستند که در دسترس نیست راهنمایی کنید لطفا چطوری میشه به فیلم های جدید از کلاس استاد دسرسی پیدا کرد .

  2. سلام امکان داره تحلیل استاد در مورد حمله امریکا به داعش و موضع گیری های کشورهای اروپا و نشست هایی که در این مورد صورت گرفته را بگید لطفا
    تشکر

  3. سلام و خداقوت
    ضمن تشکر از خدمات و بزرگوارای تک تک شما عزیزان . ایام فرخنده و غرور آفرین هشت سال مقاومت بی شائبه رزمندگان و شهدای گرانقدر را خدمت شما سرباز سرافراز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. هرکجا هستید در پناه حق باشید.
    حلال کنید هرگونه قصور و نافهمی را. دعاگویتان بوده هستم و خواهم بود. بدانید در حد توان به هر صورت در ارائه و اعلام راهنمایی ها شما کوتاهی نخواهیم کرد. من الله التوفیق