هجمه تخریبی علیه استاد حسن عباسی

بازهم عصر ایران در خبری به نشر کذبیات علیه استاد حسن عباسی پرداخته و با اینکه جواب این خبرگزاری قبل از این داده شده بود و مدارک و اسناد مربوطه ارائه شده بود ؛ بازهم این سایت به تلافی پرداخته و خبری علیه استادمنتشر کرده

از دوستان تقاضا می شود به این سایت مراجعه کرده و در نظرات پاسخ دهند

استاد حسن عباسی
استاد حسن عباسی

برای ورود به صفحه ی این خبر در عصر ایران اینجا کلیک نمایید.

مطلب تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

21 دیدگاه

  1. جواب دادن به این سایتها مثل صحبت کردن از حقوق بشر در سازمان ملله . اونجا هم حرف حساب مبزنیم ولی رهبرانش همه در خدمت استکبارن و ابنجا هم جواب مستند توسط شما داده به سایت داده میشه ولی رهبران سایت غرب زده هستند و مجبورند با زهم فرافکنی کنند . البته دیگه نگید تخریب دکتر آخه مگه اونا توانایی تخریب دارند. ولی همیشه و در همه حال باید جوابشون داده بشه

  2. فدایی مهدی صاحب الزمان

    فدایی داری حسن جان

  3. تنها کسی که در طول عمرم دیدم لقب ” دکترا ” برازنده اش بود و هست و با افتخار و اطمینان به فهم علمی و تعهدش و نکته سنجی اش لقب دکترا را همیشه در کنار نامش بیان کردم , استاد محترم آقای دکتر حسن عباسی بودند و اساتید زیادی را دیدم که مدرک دکترا را یدک کشیدند اما هیچ وقت ارزش آن مدرک ظاهری را نداشتند و هیچ وقت دوست نداشتم دکتر صدایشان کنم.

  4. حق را ناحق جلوه می دهند , حق و اهل حق را تحقیر می کنند , جهل و غفلت خودشون را علم و فهم جلوه می دن , دشمنانشون برایشون عزیزتر از دلسوزانشون و دوستانشون هستند , در برابر چنین افرادی به نظرم قرآن کریم می فرماید :
    وَاصْبِرْ عَلَى مَا يَقُولُونَ وَاهْجُرْهُمْ هَجْراً جَمِيلاً : بر آنچه می گویند صبر کن و به طرزی نیکو از آنان دوری گزین .
    سوره مبارکه ” مزمل – آیه 10 ”
    به نظرم یکی از شیوه های نیکو این است که افراد آگاه و دلسوز با سند و مدرک دقیق بدون درگیری لفظی و غیره پاسخ آنچنان افراد را بدهند که خوشبختانه کامنتها اینگونه است .

    از حسن درایت و صبر آقای دکتر حسن عباسی استاد محترم و عزیز هم تشکر می کنم و به وجود گرانبهایشان مطمئناً همه افتخار می کنیم.

  5. متن پیام من در این سایت ها….
    ************************************************************************
    سلام
    خداوند رو شاهد میگیرم به نام مبارک حضرت زهرا(س) که با این نیت و ظن متن شما رو خوندم که در صورتی که طرفی را که منطقی سخن گفته باشد بپذیرم…
    ** ما جز پیامبرمان با کسی عهد نبوت نبسته ایم(هرچند ما همه در یک جبهه ایم و با هم عهد اخوت داریم)
    —————————————
    شما را به خدا بس کنید از کوبیدن کسانی که دلشان برای این دین و انقلاب میسوزد…
    هر چند ما دلیل دفاع نکردن آقای عباسی را از حضورشان در جبهه و جنگ میدانیم، و به کلام شما جز متن کوتاهی و چند عکس که توسط شاگردانشان در فضای اینترنت منتشر شده چیز دیگری نیست!!!
    لیکن گفته اند اگر در خانه کس است….؛ یک حــــــرف بس اســـــت…!!!
    *************************
    سالهاست که کلام جناب عباسی و مخالفین ایشان (که بعضا برای ما عزیزند) را شنیده ایم،اما یک کلام از آقای عباسی نشنیدیم که برای جیب و شهرت خود فریاد بزند.(لاجرم به دفاعش واداشتند!)
    لیکن از جبهه رفته های نامردی که برای جیبشان سکوت کردند و برای جیبشان فریاد زدند زیاد دیده و شنیده ایم.
    از زدن چنین شخصیتی چه چیز عائد ما و مملکت و جوانانمان میشود؟
    از جوانانی که پای درس ایشانند بپرسید کدامشان به خاطر جبهه و جنگ به استادشان علاقه مند شدند ؟!!هرچند که مایه علاقه بیشتر شده لیکن دلیل رکنی نیست…
    *
    *
    *
    *
    برای ما جبهه جنگی از این جبهه که ایشان و امثال ایشان سرداران و جنگ جویان پیشتازش هستند دشوارتر و حقیقت نما تر نیست،…
    و چه خوش گفت شاعر:
    **** ما جنگیدیم و شما لنگیدید… ****
    *** ما لنگ شدیم و شما تیمور !!!!! ****
    این نیز بگذرد…

  6. بسم الله الرحمن الرحیم
    واذا خاطبهم الجاهلون قالو سلاما
    من الله توفیق

  7. سلام دوست عزیز
    امر شما اطاعت شد
    hgjlhs nuh
    سعی کردم جوابیه ام در سایت عصرایران برای رضای خدا باشد
    التماس دعا

  8. دوستی دارم که علاقه شدیدی به جلسات تدریس دکتر عباسی دارند که بنده هم از طریق ایشان با سایت شما اشنا شدم ومباحثی را دنبال کردم اگر چه تعداد این جلسات محدود است ولی هرگز حرفی غیر منطقی در ان ندیدم از طرفی اگر همه مستنداتی که ایشان ارایه کرده را هم نادیده بگیریم با یک دودوتا از فرهنگ برهنه غرب امکان ندارد چیزی غیر از این نتیجه بوجود بیاید.

  9. به خودشون میگن روشنفکر بعد فرق نقد و تخریب و نمیدونن (یعنی خودشون و میزنن به اون راه)که روشنفکریشون خش بر نداره

  10. سلام . منم برای عصر خبر و عصر ایران نظر گذاشتم ولی منتشر نکردن .

    در ادامه متنی رو که براشون ارسال کردم می بینیم .

    سلام .

    اولین چیزی که باید بگم این که من

    در دانشگاه خوبی درس می خونم و اساتید خوبی هم دارم !

    وضع مالیم هم خوبه ! غذای خوب می خورم و سیرم !

    هواپیما ام سوار شدم !

    اینایی که گفتم برای این بود که طبق نظر آقای دکتر ! محمود سریع القلم که شما بالطبع عاشقشون هستید ! من افراطی ، رادیکال و تندرو نیستم ! قصد عقده گشایی ندارم ، هیجان زده ام نشدم !

    فقط میخام شما رو آگاه کنم !

    خب بریم سر اصل موضوع !

    شما به این حرف دکتر عباسی که گفتن : “همه نهادهاي بين المللي زير نظر سازمان ملل به نوعي توسط ارتش ايالات متحده هدايت مي شوند”

    ایراد گرفتید .

    حالا میخایم بررسی کنیم ببینیم این حرف درسته یا نه ؟

    اول لطف کنید به آدرس زیر برید :

    http://www.dtic.mil/docs/citations/ADA469187

    همون طور که آدرس سایت رو می بینید ، یک سایته نظامیه . اما این سایت وابسته به کجاست ؟ این سایته مرکز اطلاعات تکنیکی وزارت دفاع آمریکاست . می تونید کلمه DTIC رو در اینترنت سرچ کنید .

    پس نتیجه می گیریم که اطلاعات موجود در این سایت توسط وزارت دفاع آمریکا تایید شده . در آدرسی که براتون نوشتم یه گزارشی هست به نام دکترین نیروهای مسلح آمریکا که می تونید دانلودش کنید . همچنین در این صفحه نوشته شده که این گزارش قابل انتشار عمومیه . یعنی خودشونم از بیان این گزارش ابایی ندارن . . .

    خب حالا گزارش رو باز کنین و به صفحه 132 برید :

    In order to best coordinate military and civilian operations, the JTF should consider the location when establishing a civil-military operation center (CMOC) to ensure maximum opportunities for collaboration . See Figure VII-2

    برای این که بهترین هماهنگی بین عملیات شهری و نظامی ایجاد شود JTF باید در زمان مستقر کردن یک واحد CMOC موقعیت را در نظر بگیرد تا بیشترین زمینه برای همکاری فراهم شود .

    JTF = Joint Task Forces

    حالا برید صفحه 133 . همون طور که در شکل می بینید . بهترین همکاری وقتیه که سازمان ملل ، صلیب سرخ و . . . همه زیر نظر CMOCباشند .

    حالا این که چرا برنامه جهانی غذا هم باید گوش به فرمان CMOC باشه ! از عجایبه .

    چرا از خودتون نمی پرسید ، چرا CMOC نباید زیر نظر UN باشه ؟ مگه این یه اقدام مشترک نیست ؟ پس فرماندهی ام باید از واحد مشترک انجام بشه دیگه . درسته ؟

    نه . درست نیست !

    چون در اصل آمریکا فرمانده همه نیروها و حتی سازمان ملله . چرا این رو می گم ؟؟؟

    کلمه CMOC رو در اینترت سرچ کنید . در ویکی پدیا نوشته که CMOC توسط U.S. Marines یعنی نیروی دریایی آمریکا که قویترین نیروی این کشور هست و زبده ترین کماندوهای آمریکا در اون خدمت می کنند ، راه اندازی شد . مشکل حل شد ؟؟؟؟؟

  11. به این نوع قلم زدن که صحبت ها بدون ارائه ی دلایل روشن و مدلل می باشد نمی توان عنوان نقد را اطلاق کرد. حتی اسم آن را هم نمی توان یک مطلب ژورنایستی گذاشت. چرا که یک ژورنایست هم برای قلم خود ارزشی معنوی قائل هست و امانت داری را شرط میداند.
    لذا تحلیلی دانستن چنین مقالاتی جز یک بلوف و یک ژست چیزی دیگری نمی تواند باشد.
    بنابراین حتی در صدد پاسخگویی به چنین مقالاتی برآمدن یعنی بازی در زمین طرف مقابل.

  12. شاید استاد شاکی باشن که مطلعین عکس العمل نشون نمیدن اما راستش اون سایت کامنتهای مخالف رو یک از هزار منتشر میکنه. فقط میتونیم تو صفحات مستقلمون یا تو رسانه های خودی مطلب بدیم…

  13. سلام وقت بخير
    كجا ميتونم سخن راني شما رو ببينم؟
    يا علي

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      این پایگاه رسمی نیست، و توسط دانشجویان استاد اداره می‌شود.
      برای اطلاع از سخنرانی‌های ایشان به پایگاه andishkadeh.ir مراجعه بفرمایید.

  14. عصر ایران گاو پیشونی سفیده همیشه به احمدی نزاد حمله میکرد قضیه 88 و فتنه رو بی اهمیت جلوه میداد یه بخش طنز داره واقعا مبتذل و هرزه نامست!!

  15. سلام
    به توفیق الهی پاسخی در حد بضاعت در راه و بی راه داده شد.
    یا علی

  16. سلام علیکم

    من مطالب زیر رو برای عصرخبر و عصر ایران ارسال کردم ولی هنوز هیچ کدام از آنها تا کنون آن را منتشر نکرده اند.

    بسم الله الرحمن الرحیم

    متاسفانه کینه ی شما نسبت به استاد عباسی به قدری زیاد است که حتی حقایق شفاف و روشن و دلایل مستند و مستدل را باور نمی کنید.
    ابتدا باید دل خود را از کینه ها بشویید و سپس با منطق سخن بگویید در غیر این صورت شما در چنبره ی توهماتی که برای خود ساخته اید گرفتار خواهید گشت.
    حرفها و روایات !! شما چیزی جز پوشش نهادن بر حقایق و ماستمالی کردن واقعیت ها نیست …
    حال به دور از غرض ورزی و کینه شما را به مطالعه ی مطالبی که در زیر می آید دعوت می کنم :
    1- شما در پاراگراف اول گفته اید که استاد عباسی هیچگونه پاسخ مستندی در رابطه با نام گردان ، منطقه عملیاتی و نام همرزمان و غیره ارائه نداده است و مبنای سخن خود را یکی از سخنرانی های ایشان قرار داده اید اما ایا شما قدری در فضای سایبر در رابطه با این موضوع جستجو کرده اید که اینگونه با اطمینان سخن می گویید ؟
    مایه شرمساری است که شما حتی به خود زحمت نداده اید که با جستجویی اندک در گوگل ! به جوابهای مستدلی در رابطه با جبهه رفتن عباسی ، مجروحیت ایشان ، همرزمان ، منطقه ی عملیاتی و خیلی چیزهای دیگر که شما حتی به انها اشاره نکرده اید دست می یافتید.
    ابتدا شما را به لینک زیر ارجاع می دهم . در لینک زیر حسن عباسی به شکل مفصل در رابطه با عملیات چریکی فتح 8 سخن می گوید.
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910502000697
    در ویدئوهای موجود در لینک عباسی درباره ی نحوه انجام عملیات ، چگونگی مجروح شدنش ، مشاهده ی پرپر شدن همرزمانش و … صحبت می کند.
    در صورتی که انصاف داشته باشید و ویدئوها را تا انتها تماشا کنید متوجه اشتباه و خبررسانی غلط خود در رابطه با جبهه رفتن عباسی و بسیاری اطلاعات دیگر در مورد ایشان خواهید شد.
    همچنین می توانید در لینک زیر تصاویری از حسن عباسی در عملیات فتح 8 را مشاهده کنید.
    http://www.asriran.com/fa/news/224175/%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%DA%86%D8%B1%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
    http://www.rajanews.com/detail.asp?id=132498
    در ضمن سعی نکنید مطلب رو از سایتتون حذف کنید چون دوگانگی و تزویر شما برای نیل به اهدافتان برای همه مشخص شده است و این هم یک رسوایی بزرگ برای شماست که دو مطلب متناقض را با هم در سایتتان می گذارید.
    حداقل زحمت می کشیدید با مراجعه به ارشیو سایت خبر قبلی رو یه جورایی حذف می کردید.

    2- اما موضوع دیگر که شما به آن توجه نداشته و ندارید این است که ایا اقای شمخانی اطلاعات همه ی رزمندگان و جبهه رفتگان را در ذهن خود دارند یا اصلا انها را دیده اند که اینگونه در رسانه ی ملی اظهار نظر کرده اند ؟ اگر اقای شمخانی اطلاعاتی مبنی بر جبهه نرفتن عباسی دارند رو کنند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد !!! مسلما تاکنون اقای شمخانی هیچ مدرکی مبنی بر عدم حضور عباسی در جبهه نداشته اند که ارائه دهند وگرنه این کار را انجام می دانند. پس چگونه ما می توانیم به سخنان اقای شمخانی در رابطه با عباسی اطمینان داشته باشیم. لطفا شما پشت مقام و جایگاه ایشان پنهان نشوید و اگر مدرکی دارید ارائه دهید.

    3- و اما در مورد آمارها . شما متاسفانه سعی دارید با سفسطه و اسمان به ریسمان بافتن به اهداف مد نظر خود که تخریب و تخطئه ی عباسی است ، دست یابید.
    در رابطه امار و اسناد سخنان عباسی در رابطه با امار زنازادگان در جهان به لینک های زیر مراجعه نمایید:
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/313367/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%A8%D9%87-428-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%87%D8%AC%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D9%86%D9%85%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B1
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930308000026
    http://jahannews.com/vdca0une649niy1.k5k4.html
    جالب است خبرگزاری های معروف این امار را همان روزها که عباسی در این رابطه سخنرانی کرده بود منتشر کردند اما گویا شما در خواب غفلت به سر می بردید و از این موضوع بی خبر بودید.
    4- و اما درباره ی اسناد مربوط به ارتباط سازمان ملل با ارتش امریکا.
    زحمت بکشید به لینک زیر مراجعه نمایید و فایل موجود در صفحه را دانلود کنید.
    http://www.dtic.mil/docs/citations/ADA469187
    سند موجود در این لینک دکترین نیروهای نظامی ایالات متحده ی امریکاست.
    ابتدای سند هم امضای ژنرال پتر پیس موجود است و این صحت سند موجود را به اثبات می رساند کما اینکه وبسایتی که سند در آن موجود است یک وبسایت نظامی است (با دامنه ی .mil)
    5- اما شما در مورد هویت مرکز بررسی های دکترینال سخن به میان آوردید در حالی که حتی از سایتهای زیر نظر این مرکز مطلع نیستید .
    کافی است عبارت اندیشکده ی یقین را در گوگل سرچ کنید تا در صفحه ی اصلی تعدادی از انها را مشاهده کنید.
    در ضمن وبسایت http://andishkadeh.ir/ پایگاه رسمی اندیشکده یقین است.
    سوال من از شما این است که هویت یک مجموعه و یک مرکز را چگونه تعیین می کنید ؟
    اندیشکده ی یقین یک هویت فیزیکی دارد که می توانید به راحتی با یک جستجوی ساده در فضای سایبر آن را پیدا کنید.
    هویت علمی آن نیز با توجه به کارهای گسترده ای که در دانشگاه ها و مراکز مختلف علمی توسط دانشجویان این مرکز صورت پذیرفته است کاملا مشخص است و نمی توانید آز انها چشم پوشی کنید. پایان نامه های مختلف دانشجویی در مقاطع مختلف زیادی توسط اندیشکده راهنمایی و هدایت شده اند.
    هویت خود استاد حسن عباسی برای شما و خیلی دیگر از همفکران شما نیز کاملا هویدا و مشخص است و تردیدی در این موضوع وجود ندارد چرا که اگر اینگونه نبود و سخنان عباسی فراگیر و تاثیر گذار نبود شما اینگونه به ایشان هجوم نمی آوردید.
    هویت عمومی و فرهنگی استاد عباسی نیز در مجالس و مراکز مختلف علمی و مذهبی نیز به قدری برای مردم شناخته شده است که شما نمی توانید آن را نفی و به آن خدشه وارد کنید.
    لذا شما کسی نیستید که بخواهید هویت عباسی را زیر سوال ببرید.
    البته این را نیک می دانید که شما و همفکرانتان ضربات سختی از عباسی خورده اند که اینگونه به عباسی می تازید …
    6- برای بنده جالب است که شما حرف از ایمان و مومن بودن می زنید.
    ایا شما می دانید ایمان چیست و به چه چیزهایی تعلق می گیرد؟
    ایا شما می دانید که چه کسی مومن است و ایمان او به چه مواردی تعلق می گیرد؟
    اگر می دانستید اینگونه سخن از ایمان و مومن بودن نمی راندید.
    متعلقات ایمان 7 تا است که جهان غرب بخصوص امریکا که مدینه فاضله ی شما به حساب می آید به شکل سرسام اوری به انحاء مختلف به انها هجوم اورده اند.
    سران امریکایی هویت ایرانی و اسلامی را زیر سوال می برند در حالی که هویت نزدیک به نیمی از انسانهای موجود در ایالات متحده ی امریکا زیر سوال است و این در حالی است که شما به خاطر علاقه و شیفتگی زیادتان به امریکا نمی خواهید این موضوع را بپذیرید. شما حاضر هستید سران کفر هویتتان را به چالش بکشند اما حاضر نیستید در مقابل آنها ایستادگی و از خود دفاع کنید. وقتی شما امار زنازادگی در امریکا و همپیمانانش را زیر سوال می برید و ان را کتمان می کنید یعنی نمی خواهید مردم از بی هویتی نیمی از مردم امریکا بی خبر باشند. چرا ؟ چون می خواهید جامعه ی امریکایی را جامعه ای ارمانی برای مردم ایران معرفی کنید. چون نمی خواهید ارزوهای پوشالی و پوچتان برای نیل به مدینه فاضله ی امریکایی بر ملا شود. این کار شما یعنی سد کردن راه خدا ….
    لذا کلام حق را برای نیل به اهداف باطل خود الوده نکنید.
    آیه 42 سوره ی مبارکه ی بقره :
    وَلَا تَلْبِسُوا الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَتَكْتُمُوا الْحَقَّ وَأَنتُمْ تَعْلَمُونَ
    ترجمه : و حق را با باطل مخلوط و مشتبه نكنيد و حق را پنهان مسازيد در حالى كه می‏دانيد

  17. سلام
    ایام به کام
    شما متذکر شدید که ماموریتتان در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است و هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارید و اینکه به سایت اندیشکده مراجعه کنید .
    ولی سایت اندیشکده زیاد به روز نیست . . .
    از جای دیگری نمیشه به استاد دسترسی پیدا کرد ؟

    • سلام علیکم
      خیر راهی به جز سایت اندیشکده نیست
      شما همون جا فقط می تونید پیام بزارید
      یا علی

    • بهروز علیپور

      با عرض سلام خدمت دوستان و عرض ارادت خدمت استاد عزیزم آقای حسن عباسی. همونطور که میدونیم مدتی است که یک جریان علیه استاد راه افتاده که بنده بشدت ازاین جریان نه برای استاد بلکه برای اسلام میترسم و انقلاب . زیرا که در این ایام ایشان که بنظر بنده آنچه که حکمت است در دیدگاه اسلامی ، بصورت علم درآورده و به ما ارائه میدن و نهایتا کار به جایی میرسد که ایشان راهکارهای استراتژیک در اسلام و مسایل اسلام ارائه میدهند که نتیجه اش بارور شدن تفکر بچه مسلمونهاست و این چیزی است که دشمن اسلام از آن وحشت داره پس شروع میکند به تخریب منشا کلامی این جریان در عصر حاضر. بخصوص بعد از 88 که فتنه شکست سختی از جمعیت مذهبی این کشور خورد. در بافت مذهبی این کشور طبقاتی وجود دارد که از قرآن شروع میشود به ولایت وفقیه میرسد و بعد دغدغه های ولی فقیه توسط بزرگوارانی مثل حسن عباسی بسط پیدا میکنه (مختص فضای آکادمیک) و بعد توسط دوستانی مثل میثم مطیعی به سطح عامه جامعه میرسه پس برای اینکه این ارتباط قطع بسه دشمن میاد واعظین سطح عامه را با وعاظ سطح آکادمیک درگیر میکند ( اشاره به عملکرد محمود کریمی و سازور) و نتیجه این عمل قطع ارتباط کلام از سطح خاص به سطح عام میشه و نهایتا تغذیه فکری ای که باید از سطوح بالا به کف جامعه برسه قطع میشه. و این جریانها حالاحالاها ادامه دارد.