اطلاعیه‌ی زمان آغاز مجدد دوره‌ی کلبه‌ی کرامت

اطلاعیه‌ی زمان آغاز مجدد دوره‌ی کلبه‌ی کرامت و ملزومات جدید جهت حضور در آن:

بدین‌وسیله به اطلاع دانشجویان محترم دوره‌ی کلبه‌ی کرامت می‌رساند زمان آغاز و شرایط حضور در دوره‌ی کلبه‌ی کرامت به شرح زیر می‌باشد:

  1. تاریخ آغاز مجدد دوره: به علت حجم زیاد و گستره‌ی وسیع اطلاعات مورد تحلیل جهت صدور گواهی‌های سطوح یک و دو، و نیز به دلیل بین‌التعطیلین بودن تاریخ قبلاً اعلام‌شده (1393/08/15) ضمن عذرخواهی، تاریخ آغاز دوره، پنج‌شنبه 1393/08/22 ساعت 8 صبح، مصوب و اعلام می‌گردد.
  2. هدف از حضور: کسب دانش طرح‌ریزی استراتژیک، تنهادلیل حضور اندیشه‌جویان محترم در دوره‌ی کلبه‌ی کرامت می‌باشد؛ از این‌رو در صورتی که هدف‌تان از حضور در اندیشکده در روز پنج‌شنبه، ملاقات با استاد یا به‌دست‌آوردن فرصتی برای مشاوره یا گفت‌وگو با ایشان است، لازم است استحضار داشته باشید که چنین امکانی میسر نخواهد بود و تنها راه ممکن برای شما، این است که از طریق دفتر ایشان جهت اخذ وقت ملاقات، اقدام فرمایید.
  3. شرایط علمی: از آغاز دوره‌ی کلبه‌ی کرامت، حدود 540 جلسه می‌گذرد و بنابراین فهم گفتمان خاص حاکم بر آن، منوط به گذراندن و درک پیش‌نیازهای مربوطه می‌باشد؛ معاونت آموزش، 7 واحد از 67 واحد (56 جلسه از 536 جلسه) را انتخاب و به عنوان پیش‌نیاز فهم دوره‌ی طرح‌ریزی استراتژیک «کلبه‌ی کرامت» مصوب نموده است؛ بر این اساس، فرایند کسب آمادگی علمی جهت شرکت در دوره‌ی مذکور، بدین قرار است:
  • یکم، داوطبین جدید: اعلام درخواست برای شرکت در دوره، در روز سه‌شنبه و به‌صورت حضوری اخذ می‌گیرد و داوطلب پس از «مصاحبه‌ی انگیزه‌ی حضور»، وارد «فرایند گذراندن پیش‌نیازها» می‌شود و پس از یک دوره‌ی سه‌ماهه و کسب آمادگی و درک مطالب پیشین، وارد مرحله‌ی «سنجش و مصاحبه‌ی علمی» می‌گردد و در صورت کسب موفقیت، از او ثبت‌نام به‌عمل آمده و مجوز لازم جهت حضور در دوره‌ی کلبه‌ی کرامت برای وی صادر می‌گردد. از داوطلبین جدید مایل به شرکت در دوره دعوت می‌شود در نشستی که سه‌شنبه 1393/08/20 ساعت 3 ب.ظ در اندیشکده برگزار می‌گردد شرکت فرموده و از جزئیات فرایند ثبت‌نام آگاهی یابند.
  • دوم، داوطلبین قبلاًثبت‌نام‌شده: از میان هزاران فردی که دانشجوی کلبه‌ی کرامت بوده و هستند، برخی مشمول قانون گذراندن پیش‌نیاز، می‌باشند:
    • نخست دانشجویانی که تاکنون زیر 15 جلسه از کلاس‌های کلبه‌ی کرامت را حضور داشته‌اند‎؛ مجوز حضور این عزیزان، تا گذراندن پیش‌نیازها و قبولی در مصاحبه‌ی علمی، به حالت تعلیق درآمده است و امکان حضور در کلاس‌ها برایشان مقدور نیست. از این عزیزان دعوت می‌شود در نشستی که سه‌شنبه 1393/08/20 ساعت 3 ب.ظ در اندیشکده برگزار می‌گردد شرکت فرموده و از جزئیات دوره‌ی پیش‌نیاز آگاهی یابند.
    • دوم دانش‌جویانی که تاکنون زیر 50 جلسه از کلاس‌های کلبه‌ی کرامت را حضور داشته‌اند؛ مجوز حضور این عزیزان برای یک دوره‌ی سه‌ماهه تمدید می‌شود اما موظف‌اند در طول این مدت، پیش‌نیازها را گذرانده و در مصاحبه‌ی علمی، قبول شوند. بدیهی است در صورت عدم قبولی، امکان حضور در کلاس‌ها را نخواهند داشت. از این عزیزان نیز دعوت می‌شود در نشستی که دوشنبه 1393/08/19 ساعت 3 ب.ظ در اندیشکده برگزار می‌گردد شرکت فرموده و از جزئیات دوره‌ی پیش‌نیاز آگاهی یابند.
  1. شرایط سنی: حداقل سن برای حضور در این دوره، هفده سال می‌باشد.
  2. مراجعین به انتشارات: در روز پنج‌شنبه، امکان دسترسی به انتشارات برای افراد غیر دانشجوی کلبه وجود ندارد؛ لهذا این عزیزان می‌توانند در طول روزهای هفته جهت اخذ فیلم‌ها و مستندها اقدام فرمایند.

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

34 دیدگاه

  1. کاش ماهم می تونستیم شرکت کنیم اماراهمان دوراست
    اماهمیشه برای استادعباسی دعامی کنیم خداحفظش کنه

  2. خسته نباشید
    حال که از تاریخ بیستم گذشته اون افرادی که میخواهند ثبت نام کنند باید چه کنند؟!
    چون اطلاعیه اش دیر به دست من رسید

  3. باسلام… بسیار ازاین نظم گرفتن خوشحال شدم… باسپاس فراوان

  4. سلام
    درمورد ضوابط جدید دو تا سوال پیش میاد
    اول اینکه حضور 50 جلسه به بالا در کلاس ها، میتونه معیار مناسبی برای تعیین سطح علمی افراد درمورد دانش دکترینولوژی باشه؟ الله اعلم! شاید اندیشکده برای این موضوع هم تدبیری کرده باشه.
    و سوال بعدی اینکه افرادی که شرایط حضور در جلسات توجیهی دوشنبه و سه شنبه رو ندارن، یا شاید از ماه های بعد با اندیشکده آشنا میشن، با چه شرایطی جهت عضویت رو به رو هستن؟
    البته من این کامنت رو نوشتم صرفا به این امید که مسئولین اندیشکده بخونن و حداقل اعلامیه ای در این باب منتشر کنن و میدونم که این سایت ارتباطی با اندیشکده نداره.
    امیدوارم حداقل ویدیوهای اندیشکده بایکوت نشه.چون به شخصه استفاده میبرم از موضوعاتی که توسط آقای عباسی در سطح عمومی (نه تخصصی) مطرح میشه.
    اجرتون با اباعبدالله که الحق برای این جریانِ به وجود اومده زحمت میکشین.
    یا علی

    • سلام علیکم
      برای افراد بالای 50 جلسه هم تدبیری اندیشیده شده است
      کسانی جدید می‌آیند برای روزهایی که مشخص می‌شود بصورت حضوری ثبت‌ نام می‌شود و بعد از مصاحبه‌ی علمی مجوز ورود به کلاس به آنها داده می‌شود
      انتشار جلسات نیز به قوت خود باقی خواهد ماند و تمام جلسات کلبه کرامت به محض تدوین در سایت قرار خواهد گرفت
      یا علی

  5. سلام ،خداقوت.میتونم ازتون خواهش کنم اگه شماجلسه سه شنبه رو رفتید لیست جلسات پیش نیاز رو بذارید رو سایت تا ما شهرستانی ها هم بتونیم استفاده کنیم؟

  6. سلام من دقیقا نمیدونم چند جلسه شرکت کردم.
    فقط یه سوال اونائی که نمیتوننند توی جلسه دوشنبه نمیتونند حضور داتشه باشند,چگونه از پیش نیاز ها مطلع بشوند؟
    مصاحبه کی هست؟و چگونه اطلاه رسانی میشه در مورد مصاحبه؟
    اونائی که با کلبه کودک و کلبه سایبر همکاری داشتن اون افراد چطور؟

  7. سلام و خسته نباشید….
    ببخشید اگرتا بحال زیر 15 جلسه گذرانده باشیم ولی نمیتونیم در جلسه ی روز سه شنبه شرکت کنیم؛میشه بجاش روز دوشنبه بیایم؟

    • سلام علیکم
      اگر هم تشریف نیاوردید می‌تونید بعد از روز سه‌شنبه به سایت مراجعه نمایید و اطلاعیه سایت در خصوص جلسات پیش‌نیاز را مطالعه نمایید و بعد از آن هم برای مصاحبه علمی تشریف بیاورید
      یا علی

  8. سلام
    از این به بعد هم باز کلاس ها برروی فضای سایبر منتشر خواهدشد؟

  9. سلام مجدد
    من تابحال مجموعا شاید چهار یا پنج جلسه شرکت کرده باشم یعنی هیچ امیدی نباید به حضور دوباره در کلاس داشته باشم؟

  10. سلام ضمن قبول طاعات و عبادات و عزاداري تان. صلاحيت افراد براساس مدارك تحصيلي است .. و يا فعاليت هاي اجتماعي آنان نظر داده ميشود؟

    • سلام علیکم
      صلاحیت افراد براساس توانایی هر فرد برای دریافت و فهم کامل مباحث استاد است
      و مدرک تحصیلی جایگاهی ندارد؛ کسی هم که از سواد پایینی برخودار باشد می تواند با گوش دادن جلسات پیش‌نیاز و مصاحبه‌ی علمی در کلاس شرکت کند
      یا علی

  11. سلام
    بازم همه چیز برای تهرانی ها
    و ما که تو شهرای دیگه بودیم و نتونستیم زیاد بیایم همون چند جلسه رو هم ازمون گرفتند
    و این طور که معلومه متاسفانه اندیشکده هم تو دام مدرک گرایی افتاده
    نمی دونم چرا اندیشکده و شخص استاد عباسی هر روز محافظه کار تر میشند

    • سلام علیکم
      دوست عزیز همه چیز برای تهرانی‌ها نیست حداقل ما تو تهران هوای پاک استنشاق نمیکنیم و همیشه توی شلوغی‌های تهران پشت ترافیک عمر تلف میکنیم!
      و اندیشکده به فکر کسانی بوده است که در شهرستان هستند ؛ و به همین دلیل است که پیش نیازها غیر حضوری است نه نیاز به گذارندن کلاس خاصی ؛ یعنی شما می تونید توی شهر خودتان جلسات پیش نیاز را گوش بفرمایید و یک روز تشریف بیاورید و مصاحبه دهید و مجوز حضورتان در کلاس صادر شود و از اون به بعد آزاد هستید هر موقع که اراده کردید در کلاس حضوری شرکت کنید.
      این هم محافظه کاری نیست بلکه قانون‌مند برگزار کردن کلاس است
      همان‌طور که مستحضر هستید تاکنون 539 جلسه از کلاس گذشته و سطح کلاس‌ها بسیار بالاتر از اون که یک نفر که تاحالا هیچ جلسه‌ای از کلاس را نبوده و اصلا گوش نداده بتونه با حضور در کلاس متوجه بحث‌های سنگین استاد شود ؛ و استاد هم مباحث را بصورتی ارائه می‌دهند که همه‌ی کلاس‌ها بهم مربوط است و مثل تاروپود به هم تنیده شده است
      یا علی

  12. سلام
    یعنی حضور ازاد در جلسات کلبه کرامت در پنجشنبه لغو شد ؟ از این به بعد دیگر امکان حضور افراد غیر دانشجو میسر نیست ؟

    • سلام علیکم
      حضور آزاده اما بعد از گذراندن مصاحبه‌ی علمی
      و نیازی به این نیست که کسی که می خواهد شرکت کند دانشجو باشد یا نه ؛ فقط باید بالای 17 سال باشد
      یا علی

  13. یعنی با این وضع دیگه هیچکدام از دانشجویان نمی توانند با خود همراه بیاورند؟

  14. سلام 2 سوال داشتم:
    1. چگونه حضور بیش از 15 جلسه را بررسی می کنید؟ برخی جلسات دوستان مسئول از ما حضور و غیاب انجام نداده اند، اما شخصا بر مطالب جلساتی که حضور داشته ام تمرکز دارم.
    2.دانشجویانی که زیر 50 جلسه در کلاسها حضور داشته اند اما نمی توانند روز دوشنبه8/19 در جلسه توجیهی حضور یابند چگونه از پیش نیازها مطلع شوند؟
    با تشکر

    • معاونت پایگاه

      علیکم السلام
      اول تاکید کنیم که: این متن عینا از پایگاه اندیشکده یقین کپی شده است پس ما فقط نشر دهنده آنیم و ما چیزی را بررسی نمی‌کنیم، مانیز مانند شما فقط دانشجوییم.
      قطعا بر حسب همان دفتر حضور و غیاب

    • سلام علیکم
      ۱ – شما نیازی به بررسی ندارید توسط اندیشکده بررسی شده است و اگر اس ام اس برای شما آمده که نمی توانید در کلاس شرکت نمایید روز سه شنبه به اندیشکده مراجعه نمایید و اگر هم خودتان می دانید که کمتر از ۱۵ جلسه هستید و اس ام اس برای شما نیامده بازهم روز سه شنبه باید تشریف بیاورید چون اگر حق حضور نداشته باشید و ‍پنجشنبه تشریف بیاورید از ورود شما در کلاس ممانعت می شود
      اگر شما کلاس تشریف آوردید باید حضور غیاب را انجام میدادید و مسئولین نباید دنبال شما باشند که آیا شما حضور خودتون رو ثبت می کنید یا نه!
      و این که شما حضور غیاب انجام نداده اید مطلوب شرکت در کلاس ها نبوده و شما قانون را زیر پا گذاشته اید و الان هم خودتان مسئول عدم ثبت حضورتون در کلاس هستید
      2- دانشجویانی که بالای 15 جلسه هستند تا سه ماه می توانند در کلاس حضور داشته باشند به شرطی که بعد از سه ماه مصاحبه علمی را انجام دهند و بعد از مصاحبه در صورت قبولی مجوز ادامه حضور در کلاس ها را پیدا می کنند و در غیر این صورت از حضور مجدد آنها جلوگیری می شود
      یا علی

      • سلام
        مبتنی بر اطلاعیه این بند از نظر شما اشکال دارد « دانشجویانی که بالای ۱۵ جلسه هستند تا سه ماه می‌توانند در کلاس حضور داشته باشند به شرطی که بعد از سه ماه مصاحبه علمی‌را انجام دهند و بعد از مصاحبه در صورت قبولی مجوز ادامه حضور در کلاس‌ها را پیدا می‌کنند و در غیر این صورت از حضور مجدد آنها جلوگیری می‌شود»

        چون دانشویانی که بالای 50 جلسه در جلسات حضور داشته اند، حضورشان قطعی است و موظف به گذراندن پیش نیاز و انجام مصاحبه نیستند.

        • سلام علیکم
          منظورم از کسانی که بالای 15 جلسه هستند باید مصاحبه دهند کسانی که بالای 15 جلسه اند و زیر 50 جلسه هستند
          و حضور کسانی که بالای 50 جلسه هستند نیازی به مصاحبه ندارند
          یا علی

  15. برای اطلاع از آمار حضورمون باید به جای خاصی مراجعه کنیم؟

    • خیر نیاز به مراجعه نیست
      تمام آمار ها توسط اندیشکده بررسی شده و با دقت کامل تمام افراد بررسی شده اند و برای کسانی که نمیتوانند در کلاس شرکت کنند اس ام اس فرستاده شده
      اگر شما خودتون میدونید که کمتر از ۱۵ جلسه در کلاس شرکت کرده اید روز سه شنبه تشریف بیاورید و در غیر این صورت اگر بیشتر است می تونید در کلاس شرکت کنید

  16. سلام
    خدا قوت
    جزء بهترین خبرهایی بود که تو چند روز شنیدم