سخنرانی دکتر حسن عباسی در دومین گردهمایی حزب الله سایبر

… در این گردهمایی که همچون گذشته با حضور علاقمندان و فعالان مجازی برگزار خواهد شد، دکتر حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز به ایراد سخن خواهد پرداخت…سخنرانی دکتر حسن عباسی در دومین گردهمایی حزب الله سایبر

ادامه این خبر در ادامه مطلب …….

دومین گردهمایی حزب الله سایبر با عنوان “کلیک‏های پایداری” و با تجلیل از فعالان سایبری عرصه‏ی جهاد و شهادت، پنجشنبه 31 شهریور ماه 1390 همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در تهران برگزار می‏شود.

به گزارش روابط عمومی حزب الله سایبر، در این گردهمایی که همچون گذشته با حضور علاقمندان و فعالان مجازی برگزار خواهد شد، دکتر حسن عباسی رئیس مرکز بررسی‏های دکترینال امنیت بدون مرز به ایراد سخن خواهد پرداخت.

گفتنی است از دیگر برنامه‏های “کلیک‏های پایداری” ارتباط زنده صوتی و تصویری، خاطره گویی حمید داوودآبادی نویسنده و فعال رسانه‏ای حوزه دفاع مقدس و حماسه سرایی برادر کویتی پور و با تجلیل از فعالان سایبری عرصه جهاد و شهادت خواهد بود.

شایان ذکر است این مراسم پنجشنبه 31 شهریور رآس ساعت 16 تا نماز مغرب و عشاء در محل تالار سیدالشهداء میدان هفتم تیر، ابتدای خ شهید دکتر مفتح برگزار خواهد شد.

حضور همه علاقمندان و فعالان سایبری در این مراسم بلامانع است.

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

4 دیدگاه

  1. سلام . این مطلب لینک دانلود نداره . در ضمن از کلیه زحمات مدیر سایت ممنونم . من هر چند روز یه سر به این سایت می زنم تا ببینم سخنرانی جدیدی از دکتر پخش شده است .در ضمن بعضی از فایل ها لینک دانلود نداره مثل این فایل .من چند سالی هست که سخنرانی های دکتر رو دنبال می کنم. در پنا ه خدا .

  2. سلام واقعا خسته نباشید.عزیز این لینک دانلود نداره