دست خالی دولت در شکایت از استاد حسن عباسی

استاد حسن عباسی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه 598 در خصوص شکایت دولت یازدهم از ایشان بخاطر افشای مذاکرات حسن روحانی در سال 1365 با فردی اسرائیلی و حکم دادگاه در خصوص این شکایت اظهار داشت که دادگاه حکم تبرئه ام را صادر کرد.

این استاد علوم استراتژیک بیان داشت: زمانی که این بحث را مطرح نمودیم پیش بینی کردیم که دو احتمال وجود دارد. اولین احتمال این بود که اگر مقامات دولتی این مذاکره را تکذیب کنند ما به دهان اسرائیل زده ایم و آنها را محکوم می کنیم که چرا چنین شایعه ای را منتشر می کنید و احتمال دوم این که اگر دوستان این اظهارات را تکذیب نکنند مشخص می‌شود که قضیه ای وجود دارد که متاسفانه اتفاق دوم رخ داد.

عباسی افزود: آنان به جای تکذیب کردن این موضوع آن را نشر دادند و سایت‌های هم سو با دولت سر و صدایی راه انداختند و در نهایت شکایت کردند. در ماه رمضان به دادگاه رفتیم و اسنادی را که در اختیار داشتیم ارائه دادیم. اسناد ما حدودا شامل 400 صفحه به زبان های عبری، عربی، انگلیسی و فارسی بود و در نهایت دادگاه حکم به تبرئه ما داد.

رییس اندیشکده یقین در پایان خاطر نشان کرد: من هنگامی که صحبت می کنم به صورت همزمان اسناد آن بر روی پرده ارائه می شود در حالیکه دوستان فکر می کردند ما بدون سند و مدرک صحبت می کنیم و در نهایت مشخص شد که آقایان مذاکرات ویژه ای انجام داده اند!

منبع: خبرگزاری 598

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

10 دیدگاه

  1. خدا عمر با عزت بهتون بده استادعباسی
    همیشه براتون دعا میکنم

  2. پس چرا دست روی دست گذاشتندوکسی کاری نمیکند.آقایان دولتی مملکت وخون شهدارا به بازی گرفته اند!!!!!!! چرا شفاف سازی نمی شود؟

  3. سلام بر دکتر بابصیرت جناب عباسی
    فقط میتونم بگم درود برشما و خدا حفظتون کنه با چراغی که برای روشن شدن حقایق روشن کرده اید… پیروز باشید.

  4. با سلام
    با توجه به ایده ها و افکار و طرح های جنگ، که دکتر گرامی برای مقابله با استکبار جهانی و دول غربی اعلام می کنند.
    به وضوح مشخص است جان انسانها اصلا مورد بحث نیست.
    ایا طرحی برای زندگی ایرانی اسلامی با ارامش وجود ندارد؟
    با این جور افکار و اینطور مهره چینی در سطح شطرنج سیاسی منطقه چه وقت می رسد که دیگر نیاز به دادن شهید و کشته نداشته باشیم؟
    امنیت واقعی چه موقع حاصل خواهد شد؟

  5. حمید دهقانان

    با سلام.پیشنهاد می کنم زمانی که دکتر در رسانه ها یا مراکز علمی و یا در سایر نهادها سخنرانی دارند شما از طریق پیامک اطلاع رسانی کنید. ضمنا می توان شماره تلفن افراد علاقه مند رو از طریق عضویت در سایت مشخصی جمع آوری کرد به این ترتیب که مخاطبان و علاقه مندان در همین سایت عضو بشوند و با تکمیل فرم و ارائه اطلاعات مورد نیاز شماره تلفن خودشون رو نیز به شما بدهند تا در مواقع نیاز و در خصوص ساعت و مکان سخنرانی های آقای دکتر به اونها اطلاع رسانی مناسب بشود.متشکرم.

  6. حمید از اصفهان

    با ارزوی موفقیت و سعادتمندی برای جناب اقای دکتر حسن عباسی و شما که در نشر مطالب جناب دکتر کوتاهی نمیکنید انشا الله که اجرتون با سید شهداء باشه

  7. بهتر است در رابطه با کسانی که بطور پنهانی و خلاف نظر حضرت امام رفتند و مذاکرات پنهان کردند مطالبی را برگرفته از سخنرانی ها و نظرات امام و رهبری جمع شود و در سایت قرار داده شود.
    تا بیشتر و بیشتر با پروژه نفوذ و متنفذین مبارزه شود.