نقد سریال خانه داران درمانده Desperate Housewives

داستان اين سريال روابط چند همسايه را به تصوير ميکشد که ميان آنها جنبه هايي از عشق و دوستي و نفرت و دشمني ايجاد شده است.زیر آب زدن ، ربودن عشق يکديگر ، همدردي هاي مهربانانه و عشق ورزيدن به همسران يکديگر نمونه اي از کارهايي است که آنها در اين سريال براي رقابت با يکديگر انجام مي دهند.

امروزه یکی از راه های موثر در اشاعه فرهنگ و باورهای ملل مختلف بخصوص غرب استفاده از رسانه ها می باشد. فیلم ها و سریال ها از رسانه هایی است که به صورت غیر مستقیم و در پوشش تفریح و سرگرمی و جذابیت های داستانی به انتقال مفاهیم عمیقی از یک فرهنگ برای مردم کشورهای مختلف می پردازد و این خود تاثیر گذاری بیشتری به نسبت بیان مفاهیم به صورت واضح و روشن دارد. دکتر حسن عباسی تئوریسین برتر کشورمان و همچنین رئیس مرکز بررسی های دکترینال و اندیشکده یقین طی سلسله جلساتی به نقد و بررسی و تبیین اهداف پشت پرده ی این سریال ها پرداخته است. به شما پیشنهاد می کنیم به همراه دیدن این سریال ها نقد های ارزشمند دکتر عباسی را نیز ببینید تا با اهداف زیرکانه ای سازندگان این سریال ها هرچه بیشتر آشنا شوید. سریال خانه داران عاجزDesperate housewives یکی از این سریال های استراتژیک است که اکنون برنامه ی نقد و بررسی آن توسط دکتر عباسی به شما ارائه شده است.

دانلود فایل تصویری: 

دانلودDirectLink   |  Rodfile

 حجم:217 مگابایت

پسورد فایل (در صورت نیاز) : www.dr-abbasi.ir

 منبع فایل : دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

5 دیدگاه

  1. سلام یعنی اقای دکتر عباسی واقعا نشستن و تمام قسمتهای این سریال و بقیه سریالها رو دیدن که نقد کردن؟ واقعا خسته نباشن

  2. سلام
    ممنونم از سایت خوبتون
    این نقد را دانلود کردم مثل اینکه ناقص گذاشتید چون حرف آقای دکتر تموم نشده قطع شد

  3. سلام
    هر سه لینک خراب هست

  4. لینک دانلود تصویری درست نیست و عمل نمی کند لینک مستقیم رو خواهشا اضافه کنید