همکاری استاد حسن عباسی با رادیو معارف

احمد عارف‌خانی مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس از پیش تولید برنامه «کنکاش» با موضوع بررسی استراتژی‌ها و دکترین‌های آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری مرکز تحلیل و بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز و با کارشناسی استاد حسن عباسی از ابتدای دی‌ماه به روی آنتن خواهد رفت.

همکاری استاد حسن عباسی با رادیو معارف

وی در توضیح این خبر گفت: …

با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی ‌بر شناخت دشمن و شیوه‌های دشمنی آن، گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف طرح برنامه کنکاش را با هدف آشنایی مخاطبان رادیو با استراتژی‌های آمریکا و چگونگی مواجه با این سیاست‌ها از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در دستور کار قرار داد و به همین منظور طی توافق با مرکز تحلیل و بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز این برنامه طراحی و مراحل ضبط آن آغاز شد.
وی خاطر نشان کرد: این برنامه به صورت گفت‌وگویی تولید می‌شود و جواد مهرابی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی به عنوان کارشناس مجری در آن حضور دارد.
مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی در پایان، آمادگی تیم برنامه‌ کنکاش را برای دریافت نظرات شنوندگان این شبکه رادیویی اعلام کرد و افزود: همکاران ارتباطات روابط عمومی رادیو از طریق خطوط ارتباطی آماده دریافت نظرات مخاطبان هستند و شماره تلفن‌های 2-2910551 با پیش شماره 0251 ، سامانه پیام‌دهی 30000553 و ایمیل [email protected] به همین منظوردر خدمت شنوندگان خواهد بود.

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

8 دیدگاه

  1. سلام خدارا شکر
    اما چرا اینقدر دیر؟؟؟؟

    زودتر باید ایشون به رادیو معارف می امدند….

  2. خبر خيلي خوبي بود لطفا ماردرجريان روز و زمان پخش اين برنامه ها هم قرار بديد يك دنيا سپاس

  3. i love u dr

  4. فقط خیلی سریع فایل برنامه رو تو سایت بذارین لطفا !!!

  5. سلام
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=9004220177
    پیگیر خاطرات استاد باشید

  6. خبر خوشحال کننده ای بود.
    دم استاد و آقای عارف خانی و رادیو معارف گرم.
    راستی یادت نره که ما تمام اون برنامه ها رو از شما می خوایم