گزارش کامل از سخنرانی استاد حسن عباسی در همایش مرگ بر آمریکا + گزارش تصویری

به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، حسن عباسی در اجتماع بزرگ «مرگ بر آمریکا» که عصر امروز در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شد، با بیان اینکه امروز در شرایطی روز مبارزه با استکبار را گرامی می‌داریم که ایالات متحده آمریکا همچنان بر طبل دشمنی می‌کوبد و به نبرد بیهوده با خدا ادامه می‌دهد، گفت: روزی که امام خمینی(ره) به گورباچف نامه نوشتند که به جنگ بیهوده با خدا ادامه ندهید آمریکا نیز امروز در نبرد با خدا است و به این راه ادامه می‌دهد.

وی اظهار داشت: 34 سال از آنچه دانشجویان پیرو خط امام برای تسخیر لانه جاسوسی انجام دادند گذشته است و امروز اروپا متوجه شد که سفارت ایالت متحده آمریکا مرکز دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی آمریکا است، 34 سال گذشت تا به فرموده رهبر معظم انقلاب هیبت و ابهت آمریکا در اروپا نیز بشکند.

گزارش کامل از سخنرانی استاد حسن عباسی در همایش مرگ بر آمریکا + گزارش تصویری

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه امروز قدرت ایالت متحده آمریکا روز به روز به مثابه قالب یخ در آفتاب تابستان آب می‌شود، افزود: تعجب می‌کنم که اتحادیه اروپا امروز اعلام می‌کند که نمی‌دانستند آمریکا جاسوسی می‌کند در حالی که آمریکا آنتن‌هایی دارد که شبیه توپ بزرگ گلف است و از طریق آن به جاسوسی می‌پردازد.
عباسی گفت: چطور ممکن است اروپا که خودش این آنتن‌ها را دارد از جاسوسی آمریکا خبر نداشته باشد؛ دو سال پیش در مرکز دکترینال بدون مرز گزارشی را در مورد سازمان NSA تهیه کردیم و به مسئولان کشور توصیه کردیم که این سازمان، سازمانی برای اداره آینده جهان است و آمریکا می‌خواهد فضایی را به وجود آورد تا جهان را اداره کند و امروز آمریکا قصد دارد به مغز حیاتی جهان تبدیل شود.
وی تصریح کرد: ‌ در شمال شرق ایالت متحده آمریکا 9 هکتار سوپر کامپیوتر وجود دارد که روز 3.5 میلیارد پیام از سوی این رسانه تهیه می‌شود و ما بارها در سخنرانی‌های دانشگاهی و دانش‌آموزی به نسل جوان توصیه کردیم که در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات خود را بی‌مهابا منتشر نکنند.
رئیس اندیشکده یقین  با بیان اینکمه عجیب است که اروپا تازه این امر را متوجه شده  که این مسئله بازی NSA است و باید شفاف شود، گفت: قدرت اقتصادی و سیاسی آمریکا نابود شده است و قدرت فرهنگی و نظامی این کشور نیز به کار نمی‌آید بنابراین یک راه پیش‌رو دارند که خود را مغز جهان بدانند و خود را مدیر جهان فرض کنند.
وی افزود: در کشور ما همه تصور می‌کنند اینترنت تمام کشورها زیر نظر وزارت مخابرات است ولی اینترنت یک پدیده مخابراتی نیست بلکه بر بستر مخابرات کار می‌کند که در بسیاری از کشورها تحت نظارت وزارت دفاع است؛ در سازمان NSA برای هر فردی یک فایل مخصوص وجود دارد که تمام اطلاعات مرتبط با صدا، تصویر، اثر انگشت و … را از طریق ارتباط انسان‌ها با اینترنت به دست می‌آورند.

گزارش کامل از سخنرانی استاد حسن عباسی در همایش مرگ بر آمریکا + گزارش تصویری

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: آمریکا کشوری است که امسال دو فیلم سینمایی ساخته که کاخ سفید در آن سقوط کرده است و یکی از آنها به پرونده هسته‌ای آمریکا مربوط می‌شود.
عباسی با افشای دروغ آمریکا مبنی بر تماس روحانی با اوباما افزود: آمریکایی‌ها می‌گفتند رئیس جمهور ایران برای مذاکره به اوباما زنگ زده است ولی این دروغ را خودشان در فیلم سینمایی خودشان فاش کردند و نشان دادند که تماس اوباما با روحانی از قبل برنامه‌ریزی شده بود.
وی ادامه داد: فیلم ساخت آمریکایی در چند سال گذشته تهیه شده بود که در آن آمریکایی‌ها به دنبال «تلفن دیپلماسی» با ایران بودند؛ زمانی که آمریکا رابطه خود را با دروغ شروع می‌کند باید بطلان مسیر خود را بپذیرد و نمی‌توان به این کشور اطمینان کرد.
رئیس اندیشکده یقین افزود: امام خمینی (ره) چهار صفت را به آمریکا نسبت دادند که جوهره ذاتی این کشور است؛ استکبار جهانی، شیطان بزرگ، تروریست بالذات و ام‌الفساد قرن صفاتی است که امام خمینی (ره) در مورد آمریکا به کار بردند.
عباسی تصریح کرد: آمریکا دارای تمدنی است که امروز 25 میلیون وب‌سایت پورنو دارد. یعنی به تعداد هر 13 آمریکایی یک وب‌سایت پورنو وجود دارد.

گزارش کامل از سخنرانی استاد حسن عباسی در همایش مرگ بر آمریکا + گزارش تصویری

وی با اشاره به تمدن اقتصادی مبنی بر ربا در آمریکا، گفت: حرکت اقتصادی آمریکا براساس ربا است، این کشور 17 تریلیون دلار بدهی دارد و سالی 1.1 تریلیون دلار بر بدهی آن افزوده می‌شود که این ربا، ربا خالص است و دلار آمریکا پشتوانه ندارد.
رئیس اندیشکده یقین  با بیان اینکه  ایالت متحده آمریکا بر مبنای سنت الهی به زودی زود در جنگ بیهوده با خدا که بر اثر ربای اقتصادی انجام داده است از کره زمین محو می‌شود؛ افزود: تا 80 سال آینده هر کودکی که در آمریکا به دنیا بیاید باید بدهی کشور را پرداخت کند.
عباسی یادآور شد: رابطه با آمریکا رافع مشکلات و درمان دردها برای ما نیست. البته برای مذاکره احترام قائلیم زیرا منطق داریم و تیم مذاکره کننده با منطق وارد می‌شود ولی اینکه بگوییم با برقراری رابطه مشکلات از بین می‌رود اینگونه نیست.
وی با بیان اینکه اگر مشکلات در برقراری رابطه با آمریکا رفع می‌شود چرا در اسرائیل 14 نفر در طول یکسال گذشته وسط خیابان خودسوزی کردند، گفت: جریان لیبرال جامعه چه سودی می‌برد از اینکه نفی مبارزه با دشمن را سر دهد؟
رئیس اندیشکده یقین گفت: اگر بانک مرکزی و سازمان بورس کشور ربا را از ساختار اقتصاد جدا نکنند، جنبش رسمی مبارزه با ربا در کشور را آغاز می‌کنیم و آمادگی داریم در این زمینه به مناظره بپردازیم.
عباسی گفت: چرا مدل اقتصادی آمریکا در کشور پیاده می‌شود؟ در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری نیز گفته شد که 80 درصد اقتصاد کشور ربوی است، اگر جریان اقتصاد دانشگاه‌های کشور که غرب‌گرا است نمی‌تواند ربا را بزداید، اعلام کند، اگر دولت نمی‌تواند ربا را بزداید بگوید تا ما فکری بکنیم.
رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا چیزی جز هیبت نیست که انقلاب اسلامی این هیبت را شکست.
عباسی با بیان اینکه الگوی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا دیگر الهام‌بخش نیست، اظهار داشت: آمریکا امروز می‌خواهد جریانی راه بیاندازد که بگوید ما هنوز قوی هستیم.
رئیس اندیشکده یقین با اشاره به نقش رسانه‌های کشور در مبارزه با استکبار جهانی گفت: رسانه‌های کشور و مردم باید در روز مبارزه با استکبار یک بار دیگر این هیمنه را بشکند.
وی  افزود: امروز پیرو فرموده امام خمینی (ره) جمع شده‌ایم تا با مقام معظم رهبری بیعت کنیم و بگوییم آمریکا را همچنان شیطان بزرگ می‌دانیم و ام‌الفساد غرب می‌شناسیمش.
رئیس اندیشکده یقین در پایان خاطر نشان کرد: ما با مصادیق فساد آمریکا به خصوص ربا می‌جنگیم و در شکستن هیبت آمریکا حضور جدی داریم و آماده‌ایم تا سنگرهای کلیدی جهان را با دو عنصر علم و ایمان فتح کنیم و تمام نیت ما برافراشتن کلمة‌الله بر فراز قلل جهان است.

منبع : خبرگزاری دانشجو

به نقل از خبرگزاری فارس :

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در اجتماع بزرگ «مرگ بر آمریکا» در سالن بصیرت لانه جاسوسی، گفت: امروز در شرایطی روز مبارزه با استکبار را گرامی می‌داریم که ایالات متحده آمریکا همچنان بر طبل دشمنی می‌کوبد و به نبرد بیهوده با خدا ادامه می‌دهد.

وی افزود: روزی که امام خمینی(ره) به گورباچف نامه نوشتند که به جنگ بیهوده با خدا ادامه ندهید آمریکا نیز امروز در نبرد با خدا است و به این راه ادامه می‌دهد.

عباسی ادامه داد: 34 سال از آنچه دانشجویان پیرو خط امام برای تسخیر لانه جاسوسی انجام دادند گذشته است و امروز اروپا متوجه شد که سفارت ایالت متحده آمریکا مرکز دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی آمریکا است، 34 سال گذشت تا به فرموده رهبر معظم انقلاب هیبت و ابهت آمریکا در اروپا نیز بشکند.

رئیس اندیشکده یقین اظهار داشت: امروز قدرت ایالت متحده آمریکا روز به روز به مثابه قالب یخ در آفتاب تابستان آب می‌شود.

وی با اشاره به وجود سازمان NSA در آمریکا که یک سازمان جاسوسی است، عنوان کرد: تعجب می‌کنم که اتحادیه اروپا امروز اعلام می‌کند که نمی‌دانستند آمریکا جاسوسی می‌کند در حالی که آمریکا آنتن‌هایی دارد که شبیه توپ بزرگ گلف است و از طریق آن به جاسوسی می‌پردازد.

عباسی عنوان کرد: چطور ممکن است اروپا که خودش این آنتن‌ها را دارد از جاسوسی آمریکا خبر نداشته باشد.

رئیس اندیشکده یقین افزود: دو سال پیش در مرکز دکترینال بدون مرز گزارشی را در مورد سازمان NSA تهیه کردیم و به مسئولان کشور توصیه کردیم که این سازمان، سازمانی برای اداره آینده جهان است و آمریکا می‌خواهد فضایی را به وجود آورد تا جهان را اداره کند و امروز آمریکا قصد دارد به مغز حیاتی جهان تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد:‌ در شمال شرق ایالت متحده آمریکا 9 هکتار سوپر کامپیوتر وجود دارد که روز 3.5 میلیارد پیام از سوی این رسانه تهیه می‌شود و ما بارها در سخنرانی‌های دانشگاهی و دانش‌آموزی به نسل جوان توصیه کردیم که در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات خود را بی‌مهابا منتشر نکنند.

عباسی ادامه داد: عجیب است که اروپا تازه این امر را متوجه شده باشد که این مسئله بازی NSA است و باید شفاف شود.

رئیس اندیشکده یقین تأکید کرد: قدرت اقتصادی و سیاسی آمریکا نابود شده است و قدرت فرهنگی و نظامی این کشور نیز به کار نمی‌آید بنابراین یک راه پیش‌رو دارند که خود را مغز جهان بدانند و خود را مدیر جهان فرض کنند.

وی افزود: در کشور ما همه تصور می‌کنند اینترنت تمام کشورها زیر نظر وزارت مخابرات است ولی اینترنت یک پدیده مخابراتی نیست بلکه بر بستر مخابرات کار می‌کند که در بسیاری از کشورها تحت نظارت وزارت دفاع است.

عباسی گفت: در سازمان NSA برای هر فردی یک فایل مخصوص وجود دارد که تمام اطلاعات مرتبط با صدا، تصویر، اثر انگشت و … را از طریق ارتباط انسان‌ها با اینترنت به دست می‌آورند.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: آمریکا کشوری است که امسال دو فیلم سینمایی ساخته که کاخ سفید در آن سقوط کرده است و یکی از آنها به پرونده هسته‌ای آمریکا مربوط می‌شود.

* افشای دروغ آمریکا مبنی بر تماس روحانی با اوباما

وی با افشای دروغ آمریکا مبنی بر تماس روحانی با اوباما اظهار داشت: آمریکایی‌ها می‌گفتند رئیس جمهور ایران برای مذاکره به اوباما زنگ زده است ولی این دروغ را خودشان در فیلم سینمایی خودشان فاش کردند و نشان دادند که تماس اوباما با روحانی از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

عباسی افزود: فیلم ساخت آمریکایی در چند سال گذشته تهیه شده بود که در آن آمریکایی‌ها به دنبال «تلفن دیپلماسی» با ایران بودند.

به گفته رئیس اندیشکده یقین، زمانی که آمریکا رابطه خود را با دروغ شروع می‌کند باید بطلان مسیر خود را بپذیرد و نمی‌توان به این کشور اطمینان کرد.

وی افزود: امام خمینی (ره) چهار صفت را به آمریکا نسبت دادند که جوهره ذاتی این کشور است.

عباسی اظهار داشت: استکبار جهانی، شیطان بزرگ، تروریست بالذات و ام‌الفساد غرب صفاتی است که امام خمینی (ره) در مورد آمریکا به کار بردند.

رئیس اندیشکده یقین عنوان کرد: آمریکا دارای تمدنی است که امروز 25 میلیون وب‌سایت پورنو دارد. یعنی به تعداد هر 13 آمریکایی یک وب‌سایت پورنو وجود دارد.

وی با اشاره به تمدن اقتصادی مبنی بر ربا در آمریکا، گفت: حرکت اقتصادی آمریکا براساس ربا است، این کشور 17 تریلیون دلار بدهی دارد و سالی 1.1 تریلیون دلار بر بدهی آن افزوده می‌شود که این ربا، ربا خالص است و دلار آمریکا پشتوانه ندارد.

عباسی گفت: ایالت متحده آمریکا بر مبنای سنت الهی به زودی زود در جنگ بیهوده با خدا که بر اثر ربای اقتصادی انجام داده است از کره زمین محو می‌شود.

رئیس اندیشکده یقین افزود: تا 80 سال آینده هر کودکی که در آمریکا به دنیا بیاید باید بدهی کشور را پرداخت کند.

وی افزود: رابطه با آمریکا رافع مشکلات و درمان دردها برای ما نیست. البته برای مذاکره احترام قائلیم زیرا منطق داریم و تیم مذاکره کننده با منطق وارد می‌شود ولی اینکه بگوییم با برقراری رابطه مشکلات از بین می‌رود اینگونه نیست.

عباسی ادامه داد: اگر مشکلات در برقراری رابطه با آمریکا رفع می‌شود چرا در اسرائیل 14 نفر در طول یکسال گذشته وسط خیابان خودسوزی کردند.

وی اضافه کرد: جریان لیبرال جامعه چه سودی می‌برد از اینکه نفی مبارزه با دشمن را سر دهد؟

* اعلام آمادگی برای راه‌اندازی جنبش رسمی مبارزه با ربا

رئیس اندیشکده یقین گفت: اگر بانک مرکزی و سازمان بورس کشور ربا را از ساختار اقتصاد جدا نکنند، جنبش رسمی مبارزه با ربا در کشور را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: آماده مناظره در این زمینه هم هستیم.

عباسی گفت: چرا مدل اقتصادی آمریکا در کشور پیاده می‌شود؟ در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری نیز گفته شد که 80 درصد اقتصاد کشور ربوی است، اگر جریان اقتصاد دانشگاه‌های کشور که غرب‌گرا است نمی‌تواند ربا را بزداید، اعلام کند، اگر دولت نمی‌تواند ربا را بزداید بگوید تا ما فکری بکنیم.

رئیس اندیشکده یقین گفت: چاره‌ای نداریم جز اینکه فسادی که از آمریکا در کشور جاری شده است، بزداییم؛ قرار است تفکر اداره جامعه پایه شرعی داشته باشد، به اسم اسلام به کام مدرنیته؟

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا چیزی جز هیبت نیست که انقلاب اسلامی این هیبت را شکست.

عباسی اضافه کرد: الگوی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا دیگر الهام‌بخش نیست و امروز می‌خواهد جریانی راه بیاندازد که بگوید ما هنوز قوی هستیم.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به نقش رسانه‌های کشور در مبارزه با استکبار جهانی گفت: رسانه‌های کشور و مردم باید در روز مبارزه با استکبار یک بار دیگر این هیمنه را بشکند.

عباسی افزود: امروز پیرو فرموده امام خمینی (ره) جمع شده‌ایم تا با مقام معظم رهبری بیعت کنیم و بگوییم آمریکا را همچنان شیطان بزرگ می‌دانیم و ام‌الفساد غرب می‌شناسیمش.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: ما با مصادیق فساد آمریکا به خصوص ربا می‌جنگیم و در شکستن هیبت آمریکا حضور جدی داریم و آماده‌ایم تا سنگرهای کلیدی جهان را با دو عنصر علم و ایمان فتح کنیم و تمام نیت ما برافراشتن کلمة‌الله بر فراز قلل جهان است.

منبع : خبرگزاری فارس

به نقل از خبرگزاری رجا نیوز :

یازدهمین اجتماع مرگ بر آمریکا با حضور تعدادی از اعضای حزب‌الله سایبر و تعدادی از وبلاگ‌نویسان برگزار شد.

گزارش کامل از سخنرانی استاد حسن عباسی در همایش مرگ بر آمریکا + گزارش تصویری

به گزارش ایسنا، در این اجتماع که در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شد، تعدادی از وبلاگ‌نویسان و فعالان حزب‌اللهی با در دست گرفتن پرچم‌های حزب‌الله، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. هم‌چنین پس از اجرای چند سرود ضدآمریکایی حسن عباسی، رییس اندیشکده یقین با بیان این‌که «۳۴ سال از تسخیر لانه جاسوسی گذشته و ایران در این مدت همواره از جاسوسی آمریکا در سفارت‌خانه‌هایش سخن گفته است» اظهار کرد: با این حال امروز شاهدیم که اروپایی‌ها اعلام می‌کنند به تازگی متوجه جاسوسی‌های ایالات متحده آمریکا در سفارت‌خانه‌های این کشور شده‌اند.
او افزود: خوشبختانه قدرت ایالات متحده آمریکا همانند یخی روز به روز در حال آب شدن است و همگان متوجه فعالیت‌های جاسوسی این کشور می‌شوند. وی با اشاره به فعالیت‌های جاسوسی آمریکا از سایر کشورها گفت: من تعجب می‌کنم که اروپایی‌ها نمی‌دانستند آمریکا از آن‌ها جاسوسی می‌کند؛ چراکه پس از تسخیر لانه جاسوسی در تهران ما اعلام کردیم که آنتن‌های سازمان جاسوسی آمریکا یعنی ان اس ای در این محل یافت شده است و طبق اطلاعات ما از این آنتن‌ها در تمام سفارت‌خانه‌های آمریکا و سایر کشورها استفاده می‌شود. حال سوال من این است که چطور ممکن است اروپایی‌ها که خود چنین آنتن‌هایی را در اختیار دارند از وجود آن‌ها در سفارت‌های آمریکا بی‌اطلاع باشند.
رییس اندیشکده یقین خاطرنشان کرد: ما بارها در مورد سازمان جاسوسی آمریکا هشدار داده بودیم ولی باز هم امروز چین، برزیل، فرانسه و غیره اعلام می‌کنند که از این جاسوسی‌ها بی‌اطلاع بودند که این امر همانند افشاگری‌های ویکی لیکس مشکوک به نظر می‌رسند. او با اشاره به این‌که صحبت‌های «اسنودن و اطلاعات او که به عنوان افشاگری از آن‌ها یاد می‌کند اطلاعات تازه‌یی را در اختیار ما نگذاشت»، تاکید کرد: در عملیات ویکی لیکس اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها گذاشته شد که همگی سوخته و یا از رده خارج بودند. از سوی دیگر حجم وسیع این اطلاعات باعث شد تا راست و دروغ آن‌ها قابل تشخیص نباشند. به عقیده من اظهار بی‌اطلاعی مسوولان اروپایی از جاسوسی‌های آمریکا در اروپا نیز همانند این جریان یک بازی بیش نیست.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: از ‌آن‌جایی که اقتصاد، سیاست و نیروی نظامی آمریکا امروزه ناکارآمد و نابود شده محسوب می‌شوند، آن‌ها تلاش می‌کنند تا خود را مغز و مدیر جهان فرض کنند. به همین دلیل هم به دنبال کسب اطلاعات از سراسر دنیا هستند. عباسی با تاکید بر این‌که «جوانان ما نسبت به استفاده از اینترنت و فیسبوک باید هوشیار باشند»، خاطرنشان کرد: من بارها نسبت به این امر در رسانه‌ها و در دانشگاه‌ها تذکر داده‌ام؛ چرا که جوانان باید بدانند اینترنت در آمریکا به دست مقام‌ها و سازمان‌های امنیتی کنترل و اداره می‌شوند. این در حالی است که در ایران اینترنت به دست مخابرات است؛ بنابراین کاربران باید بدانند که تمام اطلاعاتی که از آن‌ها در اینترنت ثبت می‌شود در سازمان‌ها، فرودگاه‌ها و سایر نهادهای خارجی نیز قابل استفاده خواهند بود.
به نقل از خبرگزاری تسنیم :

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حسن عباسی رئیس مرکز اندیشکده یقین، عصر امروز در اجتماع بزرگ “مرگ بر آمریکا” در لانه جاسوسی سابق آمریکا، گفت: امروز در شرایطی روز مبارزه با استکبار را گرامی می‌داریم که ایالات متحده آمریکا بر طبل دشمنی و نبرد بیهوده خود با خدا می‌نوازد و آن را ادامه می‌دهد.

گزارش کامل از سخنرانی استاد حسن عباسی در همایش مرگ بر آمریکا + گزارش تصویری

وی افزود: با گذشت 34 سال از روزی که دانشجویان خط انقلاب آن را به نام انقلاب دوم رقم زده‌اند، اروپا و کشورهای غربی متوجه شدند که سفارت آمریکا مرکز گفت‌وگو و رایزنی‌های دیپلماتیک نیست و دستگاه‌های امنیتی و جاسوسی آنهاست.

رئیس مرکز اندیشکده یقین با اشاره به نقش سازمان جاسوسی NSA آمریکا در جاسوسی از کشورهای جهان، گفت: آمریکا سال‌های گذشته توسط این سازمان و از طریق مراکز ارتباطی و مخابراتی جاسوسی‌هایی را انجام می‌داد و در ایران در 2 منطقه ساری و تهران آنتن‌های این سازمان را نصب کرده بود و با این وجود برای من جای سوال است که اروپا تا امسال متوجه جاسوسی آمریکا نشده بود.

عباسی با بیان اینکه NSA و ویکی‌لیکس با انتشار اسنادی تلاش می‌کنند آمریکای رو به اضمحلال را کشوری قدرتمند جلوه دهند، خاطرنشان کرد: در مرکز اندیشکده یقین بارها اسنادی را منتشر و به شکل کتاب و جزوات تولید کرده‌ایم و آن را در جلسات کارشناسی به مسئولان امنیتی کشور نشان داده‌ایم تا آنها متوجه شوند شبکه NSA چگونه درصدد جاسوسی از مراکز مختلف و کشورهای مختلف است.

وی ادامه داد: این سازمان روزانه حدود سه و نیم میلیارد پیام را ضبط می‌کند و در اختیار مسئولان دولتی آمریکا قرار می‌دهد.

رئیس مرکز اندیشکده یقین ادامه داد: برای اینکه جوانان ما اسیر این سازمان نشوند ما جلسات و مطالب مختلفی را عنوان کردیم و تلاش کردیم آنها را در این زمینه آگاه کنیم. با این وجود برای من جای تعجب است که چرا خانم مرکل از جاسوسی این کشور اطلاع نداشت و نسبت به آن بی‌اطلاع بود.

عباسی تاکید کرد:‌ قدرت اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی آمریکا در حال نابودی است و این مسئله از زمانی شروع شد که لیبرال دموکراسی نتوانست نسخه مناسبی برای جامعه جهانی ببندد. درست همان زمانی که حضرت امام(ره) در نامه‌ای به گورباچف در ناکارآمدی مارکسیست برای جهان خبر داده بود.

وی ادامه داد: این آمریکایی که امروز دیگر از قدرت خود فاصله گرفته، تلاش می‌کند از طریق NSA و یا ویکی‌لیکس به جهان اعلام کند که هنوز قدرتمند است و می‌تواند جهان را مدیریت کند و این در حالی است که آمریکا امروز به شدت دچار ضعف است.

رئیس مرکز اندیشکده یقین با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا در حرف‌هایش، به بحث مذاکره‌ تلفنی رئیس‌جمهور ایران با رئیس‌جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: فردای روزی که رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس‌جمهور ایران تماس تلفنی داشت رسانه‌ها و مسئولان آمریکایی عنوان کردند که تماس از جانب ایرانیان بوده و این در حالی است که این کشور در سال گذشته در فیلمی مسئله دیپلماسی تلفنی را مطرح کرده بود.

عباسی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد دیپلماسی تلفنی از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا هر کسی که رئیس‌جمهور ایران شد از طریق تلفن با آمریکا ارتباط برقرار کند و این فیلم نشان می‌دهد آنها به دنبال دیپلماسی تلفنی با مقامات ایرانی بوده‌اند، اما از همان ابتدا پس از این تلفن به دروغ متوصل شدند و این نشان دادند که آمریکا غیرقابل اعتماد است و نمی‌توان روی حرف‌هایش حساب باز کرد.

وی با اشاره به 4 ویژگی آمریکا از نگاه امام‌خمینی(ره) تصریح کرد: امام‌خمینی (ره) آمریکا را استکبارجهانی می‌دانست که هرگز قابل اعتماد نیست. از نگاه امام(ره) آمریکا شیطان بزرگی است که باید در برابر آن با شدت برخورد کرد.

رئیس مرکز اندیشکده یقین ادامه داد: همچنین امام(ره) آمریکا را تروریست و ام‌الفسادی می‌دانست که باید در برابر فسادش مبارزه کرد.

عباسی گفت: آمریکا امروز با ادعای جهانی خود 17 تریلیون دلار بدهی دارد و کسانی که فکر می‌کنند ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی کشور را برطرف می‌کند به این سوال پاسخ دهند. ارتباط با آمریکا مشکلات کشورهای اروپایی و … را که با این کشور ارتباط دارند برطرف نکرده و آنها را مانند آمریکا دچار بدهی فراوان کرده است.

وی گفت: ما برای مذاکره احترام قائلیم و برای آن منطق داریم اما آمریکا و اسرائیلی که امروز به شدت دچار ضعف هستند نمی‌توانند مشکلات ما را برطرف کنند و کشوری مانند اسرائیل که در یک سال گذشته نزدیک به 14 نفر در شهر تلاویو آن به دلیل وضع اقتصادی و فرهنگی خودسوزی کرده‌اند، نمی‌تواند به رسمیت شناخته شدنش مشکلی از مشکلات ما را حل کند.

رئیس مرکز اندیشکده یقین با تاکید بر اینکه رابطه با آمریکا و اسرائیل  و نفی حزب‌الله سودی برای جریانی که مدعی این مسائل هستند، نخواهد داشت، یادآور شد: کسانی که نفی شعار “مرگ بر آمریکا” را سر می‌دهند جرأت و شهامت آن جوانانی که از دیوار لانه جاسوسی بالا رفتند را ندارد و باید از آنها پرسید قدرت آمریکایی و جهانی نمی‌تواند مسائل و مشکلات موجود را حل کند.

عباسی با بیان اینکه اعمال بسیاری از بانک‌های ما ربوی است و به همین دلیل می‌تواند مشکلات کشور را برطرف کند، گفت: اگر قبلا بانک مرکزی درخواست مناظره برای نبودن ربا در سیستم بانکی را از بنده داشت، اگر نسبت به برطرف کردن این ساختار اقدام نکند ما مبارزه رسمی خود را با آنها آغاز می‌کنیم.

وی گفت: هدف ما در این بین تحقق و احقاق حقوق شرعی است و برای آن احترام قائلیم.

رئیس مرکز اندیشکده یقین گفت: اگر بانک‌های ما دچار مشکلات ربا نبودند پس چرا امام(ره) در جمع خبرگان رهبری این مسئله را مطرح کردند و از حاضرین خواستند برای از بین بردن این مشکل فکری کنند.

عباسی با تایید اینکه مشکل اصلی جریان اقتصادی درون دانشگاهیمان که غرب‌گرا بوده و سیاست‌ها و نظریات آنها را پیاده می‌کند، گفت: اگر دولت نمی‌تواند برای این مشکل فکری کند اعلام کند که ما خود در این زمینه اقدام کنیم.

وی یادآور شد: در جلسه‌ای که با رهبر انقلاب داشتیم گفته شد 80 درصد اقتصاد کشور ربوی است و ما وظیفه خود می‌دانیم در مسئله‌ای که بنیان و ارزش‌های ما زیر سوال می‌رود ساکت ساکت و راحت بشینیم.

رئیس مرکز اندیشکده یقین گفت:‌رهبر انقلاب در سال 90 کل این اقتصاد را زیر سوال بردند و از اقتصاد اروپایی- غربی به نام اقتصاد آدام اسمیتی یاد کردند اما هنوز نیز شاهد تجدیدنظر در این زمینه نیستیم.

عباسی با بیان اینکه آمریکا و استکبار چیزی جز پیوست و هیمنه پوشالی نیست اضافه کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام این هیمنه را شکست و جوانان ایرانی 33 سال قبل نشان دادند آمریکا را در آن شرایطی که در وضعیت بهتری قرار داشت را می‌توان به چالش کشید و امروز نیز به طور قطع در شرایطی که وضعیت آمریکا نامناسب است می‌توان این حرکت را ادامه داد.

وی گفت: ادامه حرکت ویکی‌لیکس در آمریکا برای این است که این کشور اعلام کند که ما همچنان قوی و قدرتمند هستیم اما ما امروز قطعا می‌توانیم این استکبار را بشکنیم.

رئیس مرکز اندیشکده یقین تصریح کرد: ما همچنان آمریکا را به چالش می‌کشانیم و در برابر این شیطان بزرگ رزم بزرگ انجام می‌دهیم و این ام‌الفساد را به سزای واقعی خود می‌رسانیم.

منبع : خبرگزاری تسنیم

 

گزارش تصویری از این همایش : (برای دیدن هر عکس روی لینک آن کلیک کنید )

منبع : خبرگزاری نسیم

Down%20With%20USA%20(1).JPG

Down%20With%20USA%20(2).JPG

Down%20With%20USA%20(3).JPG

Down%20With%20USA%20(4).JPG

Down%20With%20USA%20(5).JPG

Down%20With%20USA%20(6).JPG

Down%20With%20USA%20(7).JPG

Down%20With%20USA%20(8).JPG

Down%20With%20USA%20(9).JPG

Down%20With%20USA%20(10).JPG

Down%20With%20USA%20(11).JPG

Down%20With%20USA%20(12).JPG

Down%20With%20USA%20(13).JPG

Down%20With%20USA%20(14).JPG

Down%20With%20USA%20(15).JPG

Down%20With%20USA%20(16).JPG

Down%20With%20USA%20(17).JPG

Down%20With%20USA%20(18).JPG

Down%20With%20USA%20(19).JPG

Down%20With%20USA%20(20).JPG

Down%20With%20USA%20(21).JPG

Down%20With%20USA%20(22).JPG

Down%20With%20USA%20(23).JPG

Down%20With%20USA%20(24).JPG

Down%20With%20USA%20(25).JPG

Down%20With%20USA%20(26).JPG

Down%20With%20USA%20(27).JPG

Down%20With%20USA%20(28).JPG

Down%20With%20USA%20(29).JPG

دانلود گزارش تصویری  از حزب الله سایبری

دانلود گزارش تصویری  از خبرگزاری فارس

دانلود گزارش تصویری  از خبرگزاری دانشجو

دانلود گزارش تصویری  از خبرگزاری تسنیم

دانلود گزارش تصویری  از خبرگزاری فرهنگ نیوز

دانلود گزارش تصویری  از خبرگزاری ایسنا

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

2 دیدگاه

  1. سلام. فایل پیوستی سایت سایبری خراب است. لطفا اصلاح کنید.