جوابیه معاونت آموزش اندیشکده یقین به خبر تعطیلی کلاس کلبه کرامت

پایگاه خبری جهان‌نیوز امروز خبری مبنی بر تعطیلی دوره‎‌ی «طرح‌ریزی استراتژیک» (کلبه کرامت) در پایگاه خبری خود منتشر کرده است؛ جهان‌نیوز در خبر خود گمانه‌زنی‎‌هایی برای علل تعطیلی کلاس ذکر کرد اما این گمانه‌زنی‌ها از نظر اندیشکده یقین باطل بود و لذا جوابیه‌ای توسط معاونت آموزش اندیشکده یقین منتشر شد که به شرح زیر است:

کلاس کلبه‌ی کرامت
کلاس کلبه‌ی کرامت

مدیر مسئول محترم پایگاه وزین جهان‌نیوز

سلام علیکم
با تقدیم احترام، و تبریک عید ولایت، عید غدیر خم، در مورد انعکاس و انتشار مطلب «تعطیلی کلاس‌های طرح‌ریزی استراتژیک»، بدین‌وسیله به استحضار جناب‌عالی و مخاطبان ارجمند پایگاه جهان‌نیوز می‌رساند که تعطیلی سلسله‌‌جلسات کلبه‌ی کرامت، با موضوع «طرح‌ریزی استراتژیک» موقتی بوده و از ۱۳۹۳/۰۸/۱۵  مجدداً جلسات برگزار خواهند شد. ساماندهی کلاس‌ها و آماده‌سازی مقدمات و تشریفات اعطای مدارک ۷۰۰ نفر از اندیشه‌جویان گرامی از یک‌سو، و تراکم برنامه‌های عمومی استاد حسن عباسی، از دلایل این تعطیلی موقت بود، و هیچ‌یک از گمانه‌زنی‌ها و شایعات مطرح‌شده وارد نمی‌باشد.
از خداوند منان سلامتی و توفیق جناب‌عالی و همکاران‌تان در پایگاه جهان‌نیوز را خواستاریم.

معاون آموزش اندیشکده یقین
حسین افتخاری

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

9 دیدگاه

  1. ایدکم الله

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
    منتظر شما و نظرات دلگرم کننده شما در وب
    *مداح اهل بیت مهدی حسن پور*
    هستیم.
    http://www.brim-heiat.blogfa.com
    یا عــــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــی

  3. استاد ی دونه است.

  4. سلام
    درسته استاد منتقد خوبی هستند ولی گاهی اوقات مطالبی را بیان می کنند که با منطق مطابقت نداره بهتره که یک مطالعه اجمالی حول و حوش قضایا داشته باشند

    • سلام علیکم
      من توی عمرم ندیدم استادی مثل استاد عباسی که انقدر مشرف به بحثش باشد با سند و دلیل و مدرک صحبت کند و تمام حواشی پیرامون بحث خود را بداند
      یا علی

  5. واقعا ازخبر برگزاری دوباره ی کلاس ها خوشحالم.. دیگه داشتیم ناامید میشدیم..فکرمیکردیم استادمارو فراموش کرده..همه مدیونتیم ای حکیم بزرگوار…………..

  6. هميشه به خاطرداشتن چنين استادي خداروشكرميكنم.استادمخلصيم .

  7. استاد عاشقتم.

  8. اشکال نداره.
    این طور مسائل و شبهه ها که وارد میشه فقط باعث شهرت بیشتر استاد و سر زبان ها افتادن ایشون میشه.
    این مسائل موج هایی هستن که اگر بشه درست سوارشون شد میشه استفاده هایی برد که بدون وجود این مسائل نمیشه.
    پاسخ درست دادن به این طور شبهه ها باعث افزایش اعتبار استاد و در نتیجه جهت گیری بهتر و مؤثر تر مردم و جوامع مختلف حوزوی و دانشگاهی نسبت به استاد میشه.
    پس امیدوارم که با پاسخ دهی درست و به موقع و مناسب از این موج ها و گاهی سونامی ها استفاده لازم رو برد و مثل حاشیه رودخانه ای اون رو به محل زرع مناسب تری تبدیل کرد.
    ان شاء الله
    تشکر و موفق باشید