دستاورد بیش از دوهزار شهید مدافع حرم چه بود؟

خون مطهر سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم موجب رویش نسل جدیدی از رهبران انقلابی شده است. اگر روزی جامعه انقلابی تنها سید حسن نصرالله را می‌شناخت، امروز عبدالملک الحوثی را نیز می‌شناسد. نسل جدیدی از رهبران انقلابی در راه هستند و جبهه متحد بین‌الملل انقلاب اسلامی امروز به حول قوه الهی تشکیل شده است. امروز موقعیت تروریست‌ها در سوریه، عراق، لبنان و یمن از همیشه متزلزل‌تر است و نیروهای انقلاب اسلامی از همیشه بالاتر هستند.

  1. کسی تصور این را نمی‌کرد که روزی انقلاب اسلامی از مرزهای ملی عبور کرده و فرماندهان ایرانی، عهده‌دار فرماندهی نیروهای چند ملیتی از عراق و سوریه و افغانستان و لبنان و یمن و پاکستان و… بشوند. امروز یک سازمان بسیج دیگر در کشور‌های عراق و سوریه به وجود آمد.
  2. تمام کسانی که می‌گفتند «بشار اسد باید برود» از اوباما و مُرسی در مصر و ملک عبدالله پادشاه عربستان و ده‌ها نخست‌وزیر و شاه و رئیس‌جمهور، یا مُردند و یا از قدرت کنار رانده شدند. اما بشار اسد هم‌چنان مانده است.
  3. بعد از اعدام صدام، بدنه‌ی حزب بعث عراق همچنان در ساختار ارتش این کشور حضور داشتند. آمریکایی‌ها عزت ابراهیم الدوری، معاون صدام (که پارسال کشته شد) را آزاد کرده و او را معاون ابوبکر البغدادی -سرکرده‌ی داعش- قرار دادند. فرماندهان بعثی ارتش عراق از این فرد دستور می‌گرفتند؛ لذا به فرمان او، موصل را تقدیم داعش کردند. حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق تابستان سال 93 تعداد صد و بیست تن از ژنرال‌های ارتش را یکباره بازنشسته کرد؛ سپس این خلاء فرماندهان را تعدادی از فرماندهان نظامی ما همچون سردار شهید تقوی زیرنظر قاسم سلیمانی پر کردند همچنین نیروهای مردمی آنجا را نیز ساماندهی کردند. بعدها حیدر العبادی در سازمان ملل اظهار کرد که اگر ایران 24 ساعت دیر به داد ما رسیده بود عراق سقوط کرده بود.
  4. تروریست‌های تکفیری که در لبنان فتنه‌انگیزی می‌کردند، اکنون در این کشور جایی ندارند.
  5. انصارالله یمن توانست به مدت 80 ماه این کشور را بدون دولت در جنگ با عربستان، با یاری خدا هدایت کند و تشکیل دولت بدهد.

کسانی که حتی قادر به کنترل ارز هم نیستند، از اینکه در 4 جنگ، رژیم صهیونیستی را شکست دادیم، (جنگ 33 روزه در سال 85 – جنگ 22 روزه غزه در سال 87 – جنگ 8 روزه غزه در سال 90 – جنگ 50 روزه غزه در سال 93 ؛ مجموعاً 114 روز،) و از خنثی شدن نقشه استکبار توسط شهدای مدافع حرم ناراحت هستند. دشمن از طریق تفاله‌های بازمانده‌اش درحکومت جمهوری اسلامی نمی‌تواند به خواسته‌هایش برسد.

برای مطالعه بیشتر به سرفصل «جنگ جهانی چهارم» از کلبه کرامت مراجعه فرمایید.

درباره یکتا (دبیر بخش خبری پایگاه)

یکتا ؛ دبیر بخش خبری پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار اخبار مربوط به استاد حسن عباسی است.

2 دیدگاه

  1. سلام علیکم
    لینکی که ارجاع داده اید،پیغام ؛
    Server Error میدهد.
    مراتب جهت استحضار وهرگونه اقدام بایسته
    ومن الله التوفیق