آزادراه گمشده! در نقشه معرفت

سخنرانی استاد حسن عباسی

با عنوان: آزادراه گمشده! در نقشه معرفت

آزادراه گمشده!

در نقشه معرفت

Map Of Episteme

دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات

چهارشنبه 3 خرداد 1391، ساعت 13:30

آدرس دانشگاه :

 تهران ، انتهاي بزرگراه اشرفي اصفهاني ، انتهاي بلوار سيمون بوليوار ، دانشگاه آزاد اسلامي واحد علوم و تحقيقات

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

12 دیدگاه

  1. یکی از دوستامون اون بالا سعی داشت یه جورایی آیت الله فاطمی نیا رو مقابل دکتر عباسی قرار بده.
    اولاً کجای فرمایشات آیت الله فاطمی نیا برمیگشت به دکتر عباسی؟ اصلاً ایشون در مورد دکتر صحبت نکردن. دوماً کجا دکتر عباسی در مورد آیت الله قاضی و اولیاء خدا صحبت کرده و در مورد عرفان نظر داده ؟ کلاً این مدل خبر چینیها مورد رضایت خدا نیست!!!!!!!

  2. با سلام لطفا این سخنرانی استادرو برای دانلود قرار بدین.دیگه نمیتونم صبر کنم.

  3. عطیلی* سایت* ها در شب* شهادت* امام* هادی (ع)
    پایگاه های اینترنتی ایران در شب شهادت امام هادی (ع) از دسترس كاربران خارج می شوند
    تهران – معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام گفت: همزمان با شب شهادت امام هادی (ع) – چهارم خردادماه – تمامی پایگاه های اینترنتی به مدت 10 دقیقه در ایران از دسترس كاربران خارج شده و زیارت جامعه كبیره پخش خواهد شد.
    1391/03/02 – 10:39

    ‘محمد قهرمانی’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده پایگاه اینترنتی به نشانی http://www.dahomin.ir طراحی شده كه در شب شهادت دهمین امام شیعیان روی تمامی پایگاه های ایرانی قابل مشاهده است.

    وی ادامه داد: كاربران پس از انتخاب این لینك ابتدا روایتی از امام هادی (ع) را مشاهده كرده و سپس در ساعت 22 همزمان با شب شهادت این امام بزرگوار نوای زیارت جامعه كبیره پخش می شود.

    معاون فرهنگی هیات رزمندگان اسلام با بیان اینكه این اقدام در پاسخ به اهانت خواننده وابسته به رژیم صهیونیستی به ساحت مقدس امام هادی (ع) صورت می گیرد، افزود: همچنین مراسم عزاداری شهادت دهمین امام شیعیان به همت هیات رزمندگان اسلام در سراسر كشور برگزار خواهد شد.

    قهرمانی یادآورشد كه در تهران نیز این مراسم در شب و شام غریبان شهادت امام هادی (ع) بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده سید جعفر و حمیده خاتون واقع در باغ فیض برگزار می شود.

    وی توضیح داد: در شب اول این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ‘مصطفی میرلوحی’ به ایراد سخن پرداخته و دعای كمیل توسط ‘مرتضی طاهری’ مداح اهل بیت علیهم السلام قرائت می شود.

    قهرمانی افزود: همچنین شام غریبان شهادت امام هادی (ع) نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ‘مرتضی وافی’ همراه خواهد بود و زیارت جامعه كبیره نیز توسط وی قرائت می شود.
    منبع : پایگاه های اینترنتی ایران در شب شهادت امام هادی (ع) از دسترس كاربران خارج می شوند
    http://bardashtnews.com/news/12038-%…%D8%B9%29.html
    http://khabarfarsi.com/ext/2630518

    ديگه صحت خبر با خودشون. بايد منتظر بود و ديد.

  4. ایستگاه آخر خط ۴ مترو ( میدان آزادی) – خط بی آر تی واحد علوم تحقیقات – ایستگاه آخر
    دانشگاه علوم و تحقیقات

    ایسشتگاه صادقیه -ایستگاه بی ار تی صادقیه – خط بی آر تی واحد علوم تحقیقات – ایستگاه آخر
    البته از ایستگاه صادقیه تاکسی برای دانشگاه وجود دارد.

    دانشکده علوم پایه – سالن علامه طبابایی

  5. سلام

    آدرس یه سبک متفاوت: ایستگاه آخر خط 4 مترو ( میدان آزادی) – خط بی آر تی واحد علوم تحقیقات – ایستگاه آخر
    دانشگاه علوم و تحقیقات

    آدرس دیگر: انهای شمالی اتوبان ستاری – میدان دانشگاه آزاد – دانشگاه علوم و تحقیقات

  6. با سلام ودرود فراوان بر استاد ژرف اندیش
    با توجه به سابقه ی انقلابی اقای عباسی تهمت های اخیری که به ایشان میزنند نوعی فتنه می باشد از استاد گرامی خواهش مند هستم هرچه سریع تر با بیان نضریات صریح خود شبهات بوجود امده را پاسخ داده و مجالی برای یاوه گویان غربی در ایجاد تفرقه میان شما بزرگواران قرار ندهند

  7. دانشگاه علوم تحقیقات به این وسعت! کدوم دانشکده؟ کدوم سالن؟

  8. باید در تربیت مدرس میبود ولی …..

  9. خیلی ممنون که اطلاع رسانی کردید اگر خدا قسمت کنه حتما میام تهران و در جلسه شرکت میکنم چون به احتمال 99درصد یه سخنرانی جنجالی دیگه در3خرداد میشه مثل بقیه سال ها

    • سلام دوستان
      طبق سنت باید سخنرانی 3 خرداد در دانشگاه تهران برگزار می شد اما اما اینکه دانشگاه تهران از ورود استاد عباسی وحشت داره و اجازه ی هیچ مراسمی را نمی دهد و به همین دلیل در دانشگاه آزاد برگزار می شود.
      و ورود نیز برای عموم آزاد است.

  10. به گزارش ایرنا و مهر، ‌آیت الله فاطمی نیا روز دوشنبه در مراسم سومین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی ‘محمدتقی بهجت’ در دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه عارف باید مجتهد باشد به بیان برخی از ویژگی های عارفانی همچون آیت الله سیدعلی قاضی طباطبایی و آیت الله بهجت پرداخت و یادآور شد: ‌آیت الله بهجت در طول زندگی خود جز خدا را نمی دید.

    وی نسبت به اظهار نظر برخی افراد که بدون تخصص به نقد عرفان و فلسفه می پردازند هشدار داد که این اشخاص با نقدهای خود،‌ ویژگی های شخصیتی عرفایی همچون آیت الله بهجت و قاضی را در چشم جوانان خلاف واقعیت نشان می دهند. طبق آیه قرآن کسی که می خواهد نقد کند باید در سطح آن شخص باشد. کسی که ملاصدرا را نقد می کند باید در سطح ملاصدرا باشد.

    پاسخ:
    به نظر بنده هم کسی که بخاد بیاد عباسی رو نقد کنه باید در حد اقای عباسی باشه.
    مادامی هم که حضرت عباسی کسی نیست که 19-20 ساعتشو در طول روز بذاره به تحقیق و خدمت به اسلام من کسی رو نمیبینم که بتونه عباسی رو نقد کنه.

    اینهمه هجمه علیه دکتر مطرح کردن از خارجی و داخلی از کافر تا مسلمون یه نفر پیدا نشد مض رضای خدا بگه ببینم این بابا اصلا حرف حسابش چیه.یه دقه صداش کنیم بیاد اینجا با هم بحث کنیم ببینم اصلا 4 چوب فکریش چیه.
    بنابر این مادامی که کسایی از عباسی انتقاد میکنن فقط هدفشون هجمه و جنجاله کار به جایی نمیرسه.
    بالاخره یهروز برای همه مشخص میشه که فلسفه و حکمت با هم تفاوت داره بالاخره یهروز میرسه که مردم ببینم تو فلسفه اسلامی چه انحرافی رخ داده.
    این بزرگانی که ندونسته میان فقط هجمه میکنن اونروز باید دید که ایا عرق شرم از پیشونیشون سرازیر میشه و میان دنبال حلالیت یانه.

  11. سلام ممنون اگر اماکنش هست ادرس قرار بدید
    غیر دانشجو این دانشگاه میتونه وارد بشه ؟!