عکس یادگاری با شیطان « جلسه 378 کلبه کرامت »

عکس یادگاری با شیطان « جلسه 378 کلبه کرامت »

با عنایت به اهمیت این مطلب لطفا در انتشار آن ما را یاری کنید.

همان طور که مستحضرید ایمان 7 متعلق دارد:

1 / ایمان به خدا

2 / ایمان به آخرت

3 / ایمان به غیب

 4/ ایمان به انبیا

5 / ایمان به آیات الهی

6 / ایمان به ملائک

7 / ایمان به کتاب

شیطان برای اینکه انسان را منحرف کند طبق آیه ی زیر باید اول ایمان مردم را از بین ببرد

“الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور “

پس وقتی ایمان را از مردم بگیرید در واقع ولایت خدا را ازآن ها  گرفته اید و در نتیجه

“والذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمات”

حالا شیطان که اولین استراتژیست عالم است (تعریف استراتژیست: کسی که با استفاده منابع دیگران نظرات خودش را پیاده کند / شیطان هم با استفاده از خلقت خدا {آدم ها } خواسته های خودش را در جهان به اجرا می گذارد) برای از بین بردن هر کدام از این متعلق ها یک برنامه دارد.

اول) منحل کردن ایمان به خدا :

این کار توسط نیچه انجام شد. او برای اولین بار گفت:خدا مرد، مسبب مرگ خدا را هم نظریه داروین گرفت. او گفت خدا می فرماید من دنیا رو در شش روز خلق کردم و آدم را یکباره آفریدم در حالیکه داروین میگوید بیگ بنگ عالم را به وجود آورده و اجداد اصلی آدم ها کرم ها بودند و انسان ها از تکامل آن پدید آمدند.

دوم) منحل کردن ایمان به آخرت:

این گزاره با مطرح کردن جهان های موازی و به وجود آوردن second life در دنیای مجازی آماج حملات قرار گرفته است.

برای تحقق این مسئله هالیوود بسیار تاثیر گذار بوده (با ساختن فیلم های سینمایی و سریال هایی قوی مثل فرینج و….)

سوم ) منحل کردن ایمان به غیب:

این عمل با بت ساختن از علم و اصل قرار دادن آن در جهان مطرح می شود. وقتی ما این تفکر را باب کنیم که هر چه در حیطه ی علم تجربی بگنجد موجود است پس گزاره ی ایمان به غیب هم اعتبار خود را از دست می دهد.

چهارم ) منحل کردن  ایمان به انبیا:

شیطان و یاران جن و انسش با تلاش برای نشان دادن انبیا به صورت آدم های عادی بلکه پایین تر به صورت انسان هایی بی قید سعی در مخدوش کردن چهره ی آن شخصیت های والا دارند. این کار با نوشتن کتبی چون مسیح باز مصلوب ،که البته فیلمی هم از روی آن ساخته شده، و ساختن فیلم های سینمایی و کار تون هایی چون یوگی که نماد بازر توهین به شیخ الانبیا حضزت نوح است و فیلم هایی چون براعت از مسلمین(فیلم موهن اخیر)و… به انجام میرسانند.

لازم می دانم در مورد کارتون یوگی که صد تاسف  بارها از تلوزیون جمهوری اسلامی پخش شده توضیحی ارائه کنم. کلمه ی کشتی در انگلیسی shipاست و کلمه ی arkدر این زبان تنها درباره ی کشتی این پیامبر بزرگوار ذکر میشود. در اوایل پخش این کارتون سازندگان جانب احتیاط را رعایت کرده و می نوشتند yogi’s ark اما در ادامه ی کارتون کم کم کلمه ی noah’s ark(کشتی نوح) روی آن نوشته شد. جالب توجه است که این کارتون در زمان پیدا شدن باقیمانده های این کشتی در کوه های آرارات و باز سازی شکل این کشتی با برنامه های کامپیوتری ساخته شد و کشتی یوگی دقیقا به همان شکل بازسازی شده نقاشی شده بود. اگر یادتان باشد کشتی یوگی می توانست پرواز کند و از آب ها فراتر رود یعنی مثل کشتی نوح علیه السلام غرق نمیشد! این که ما سکوت کردیم در قبال توهین به این پیامبر عظیم الشّان و در قبال توهین به عیسی علیه الرحمه، با بی عفت نشا دادن حضرت مریم در انواع و اقسام فیلم ها، فاجعه ی امروز یعنی توهین به سرور و سالارمان حضرت محمد صلی الله علیه وآله اتفاق افتاد؛ بنابراین ما به عنوان مسلمان که تمامی پیامبران الهی را قبول داریم ، نباید در مقابل توهین به آن ها سکوت می کردیم.(البته دکتر عباسی در تمام این موارد آگاهی دادند اما هم ما غفلت کردیم و هم مسئولین توجه نکردند.)

پنجم)منحل کردن ایمان به آیات الهی:

مطمئناً خیلی از شما گمان می کنید که آیات الهی همان جملات قرآن عظیم الشان است. اما چنین نیست. آیات الهی در واقع حبس علامت های توحیدی و خداشناسی در تمامی پدیده هاست. که این خود بحثی مفصل دارد اما یک نمونه از آن اینکه خلق میمون (که طبق حرف غلط داروین جد انسان هاست)بر طبق گفته ی امام صادق(ع) برای این بوده که انسان ها آن جانور را که شباهت رفتاری و فیزیکی زیادی به انسان ها دارد ببینند و بدانند تنها فرق ما با آن حیوان در وجود عقل است و اگر ما از این ویژگی به درستی استفاده نکنیم از آن حیوان هم کمتریم.(کتاب توحید مفضل)

ششم)منحل کردن ایمان به ملائکه:

ایمان به ملائکه یکی از مهم ترین اصول دینی ماست. در حدی که خدا آیه ی 97 و98 سوره ی بقره اشاره به این نکته دارد که دشمنی با ملائکه علی الخصوص جبرئیل که وظیفه ارسال کلام الهی را بر عهدا دارد به مثابه دشمنی با خداست.

یکی از نکات مهم این است که با نفی وجود ملائکه و یا با خوار کردن آنها گزاره های دیگر به خطر می افتد به چند دلیل:

اگر ما ملائک (خصوصا جبرئیل را که به شدت توسط دشمنان خدا مورد تهاجم قرار می گیرد) را زیر سوال ببریم اولا خدا را کوچک کردیم و می گوییم خدایی که کار هایش را بدست این موجودات ضعیف و بعضاً بدفطرت  می اندازد ارزش پرستش ندارد.

پیامبری که پیام خود را از این موجودات و خدای آن ها دریافت کند ارزش تبعیت ندارد. پیامی که از جانب آنها آمده باشد ارزش اجرا ندارد.               پس آخرتی هم وجود ندارد. چون دلیلی نیست که بگوید خدا راست می گوید و خدا قابل اعتماد نیست. پس با زدن یک گزاره تقریبا تمام گزاره های دیگر را بی ارزش کردیم.

این عمل در غرب با ساختن فیلم های تاثیر گذار و موهنی همچون: Legion/constantin/supernatural… به اجرا در آمده است.

هفتم)منحل کردن ایمان به کتاب:

با نوشته شدن کتبی مثل آیات شیطانی و منحرف کردن کاب های آسمانی(تورات و انجیل) و با تهی کردن کلمات قرآن از معنی.چگونه؟

مثلا کلمه ی ساعت در قرآن به معنی قیامت است ولی ما watch را ساعت میدانیم.

یا کلمه ی ارشاد (از ریشه ی رشد) الان اسم یک وزارت خانه ای است که ربطی به ارشاد مردم و رشد معنوی آن ها ندارد. (می دانید اسم این وزارت خانه از کجا آمده؟ این وزارت خانه در ابتدا به اسم وزارت فرهنگ و هنر بوده اما بعد که مدیر حسینیه ارشاد شد وزیر ارشاد اسم وزارت خانه رو به وزارت ارشاد تغییر داد!!!) و قص علی هذا

همین طور با بی حرمتی به کتاب ما مسلمانان ( عملی هم چون قرآن سوزی) شان این کتاب را پایین می آورند.

امیدوارم ما خداپرستان دست در دست هم داده با روشن بینی ریشه ی شیطان و اعوان و انصارش را از جا برکنیم.

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

5 دیدگاه

  1. سلام
    من رفتم به این سایت های سهام نیوز و انتخاب و اهورا و ….
    به پنج شش تا سایت که متوجه یوگی نشده بودند توضیح دادم و اشاره کردم
    اما نظراتم تایید نشد
    بحث نفهمیدن نیست
    بحث اینه که اینا نمیخوان بفهمند

  2. آفرین. احسنت.
    آقا جلسات جدید سبک زندگی مخصوصا شرح دعای کمیل را (فک کنم 365 بود) لطفا بگذارید برای دانلود.
    خیییییییلی احتیاج داریم.

  3. ahsant be ostad abbasi

  4. با سلام خلاصه بخشی از سخنرانی های استاد عباسی تحت عنوان(زن نماد سرزمین و عقیده)در سایت انعکاس دانلود منتشر شد

  5. جلسه 376،پنج شنبه هفته پیش(6/7/91)تشکیل شده؟ اگه تدوین شده برای دانلود بزارید.ممنون