کندو در کندو / جلسه 50 اتاق کودک کلبه ی کرامت

[nbox type=”success”] عنوان درس: نظام مدار          شماره‌ی جلسه: 50          تاريخ: 16 شهریور 1392 ‌[/nbox]

کندو در کندو / جلسه 50 اتاق کودک کلبه ی کرامت
کندو در کندو / جلسه 50 اتاق کودک کلبه ی کرامت
دانلوددانلود 

 حجم:499 مگابایت

 منبع : دکتر عباسی

درباره امیر (سردبیر پایگاه)

امیر؛ سردبیر پایگاه هستم و ماموریتم در این پایگاه انتشار فایل‌های جلسات استاد حسن عباسی است. هیچ دسترسی به استاد عباسی ندارم پس لطفا سوالات مهم خود که فقط استاد عباسی در توان پاسخ به آن است را برای ما ارسال نکنید و به سایت اندیشکده مراجعه نمایید و در آن پایگاه بپرسید.

9 دیدگاه

  1. در هر صورت دستت درد نکنه جلسات بسیار با ارزشی هست بخصوص در این برهه وحشتناک اجتماعی ما و نسل تقریبا کامل! گیج کنونی!!!! اما هر چی فکر میکنم نمیتونم همه اینهارو دانلود کنم تقریبا ممکن نیست چطور میشه همه اینها رو کامل با کیفیت بالا بدست بیارم؟؟؟ کلا همه سخنرانی های موجود رو چطور با طبقه بندی میتونم بدست بیارم؟؟

  2. یه چیز تاسف اور!!!! با این اینترنت زغالی!!! چرا هفتاد درصد این جلسه کارتونه؟؟؟ این چه مونتاژیه؟؟؟ خوب این کارتون رو میشد سوا تهیه کرد! نه این که این همه زمان حروم کارتونش شه! ولی در مجموع جلسه فوق العادیه ولی حیف….

    • امیر ( مدیر سایت )

      سلام علیکم
      دوست گرامی ، اگر کاتون ها را در بین جلسات قرار ندهند صحبت های استاد در مورد موضوع فهم نمی شود ؛ و اگر جدا جدا پحش کنند ممکن است افرادی فقط صحبت های استاد را گوش دهند و دیگر انیمیشن جلسه را نبینن و اینجوری فهم مطلب برایشان صورت نگیرد و ابهاماتی باقی بماند ، و خب یک مطلب علمی باید خالی از ابهام باشد و فهم کامل صورت بگیرد
      یا علی

  3. با سلام
    ایا این اولین جلسه از مباحث درباره کودکانه؟؟؟ اگه نیست لطفا بگین از کجا باید دانلود کنم؟؟؟

  4. سلام
    با تشکر از ارسال این مطالب و تصاویر ها

  5. با سلام اگر فایل صوتی رو بذارید
    حجم خیلی زیاده
    ممنون